حوادث

رد رشوه بیش‌از ۳۶ هزار دلاری ماموران وظیفه‌شناس در شاهرود!

تیتر اول/سمنان فرمانده انتظامی استان از رد رشوه بیش از ۳۶ هزار دلاری ماموران وظیفه شناس در ایست و بازرسی شهرستان شاهرود خبر داد.

سردار جلیل موقوفه‌ئی ۲۰ اسفندماه با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی شهرستان شاهرود حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند و در بررسی مدارک شناسایی راننده متوجه جعلی بودن گواهینامه وی شدند.

وی با اشاره به اینکه سرنشین خودرو پس از پی بردن ماموران به جعلی بودن مدارک اقدام به فرار کرد و با استفاده از تاریکی هوا و پستی و بلندی های منطقه متواری شد ، افزود: راننده خودرو دستگیر و در بازرسی از پژو مبلغ ۳۶ هزار و ۶۰۰ دلار وجه نقد که در قسمتهای مختلف ماشین جاساز شده بود کشف و ضبط شد. 

 سردار موقوفه ئی ادامه داد: راننده تبعه خارجی فاقد مدارک شناسایی بود که به منظور چشم پوشی و منصرف کردن پلیس از بازداشت وی و توقیف خودرو ، مبلغ ۳۶ هزار و ۶۰۰ دلار را به دو تن از کارکنان انتظامی پیشنهاد رشوه داد که ماموران وظیفه شناس ضمن رد پیشنهاد راننده خودرو مدارک وی را اخذ و موضوع را صورتجلسه کردند.

 این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در بررسی های موشکافانه پلیس مشخص شد متهم دارای پرونده مفتوحه با موضوع سرقت به عنف در شهر مشهد بوده است، تصریح کرد: پرونده در این رابطه تشکیل و تحت پیگرد قرار گرفت . 

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه صداقت و امانتداری در مسائل مادی و معنوی از جمله شاخصه های آشکار پلیس اسلامی است عنوان کرد به منظور ترویج فرهنگ خودکنترلی ، ارتقاء صحت عمل و ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و الگوسازی رفتارهای شایسته از این مدافعان امنیت قدردانی به عمل آمد.
انتهای پیام

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا