همه چیز در مورد اجاره کشتی در کیش

اجاره قایق تفریحی در کیش

گشت‌های دریایی و بازدید از جاذبه‌های دریایی جزیره از دیگر خاطرات ماندگار مسافرت به کیش است که به هر مسافری توصیه می‌شود. قرارداد اجاره انواع قایق و وسایل حمل‌ونقل دریایی در مارین‌ها (کلوپ‌های تفریحات دریایی) بسته می‌شود که طیفی متنوع از شناور، قایق و کشتی را عرضه می‌کنند. اگر قصد سفر به کیش را دارید و به رزرو کشتی تفریحی کیش فکر می کنید این مقاله برای شماست. برای استفادهازگشت‌های دریایی انواع قایق‌ها برای اجاره موجود هستند:

تولد در قایق کیش

اجاره قایق‌‌ اسپرت در کیش

این دسته از قایق‌ها  قایق‌های بدون کابین با امکانات محدود و ظرفیت 8تا 10 برای گشت‌های کوتاه مدت در نظر گرفته می‌شوند. قبل از شروع تور تفریحی جهت امنیت مسافران با قایق شرایط آب و هوایی کاملا سنجیده می‌شود. همچنین  قایق‌ها توسط کاپیتان هدایت می‌شوند و در نتیجه هیچ گونه نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت.

خدمات ویژه قایق های تفریحی

شما می توانید از این تفریح به صورت ویژه و VIP هم استفاده کنید. قایق های تفریحی به علت ظاهر لوکس و جذابی که دارند شما می توانید برای مراسم سالگرد، تولد، ماه عسل و… را به گونه ای متفاوت و خاص برگزار کنید. خدماتی که برای رزرو VIP می توانید رزرو کنید عبارت است از: بادکنک، گل آرایی، میوه آرایی، فینگرفود، کیک و شیرینی، وعده غذا و…

البته شما میتوانید تمام این خدمات را به سلیقه و مطابق میل خودتان نیز انتخاب کنید. فقط کافی است آن چیزی را که مدنظرتان هست را با کارشناسان فروش ما در میان بگذارید تا به بهترین نحو ممکن برای شما آماده سازی انجام دهند. برای رزرو اجاره قایق تفریحی به صورت VIP باید زودتر و از قبل هماهنگ کنید تا بتوانیم به بهترین شکل آماده سازی های لازم را برای شما انجام دهیم. لازم به ذکر است که هزینه این خدمات بر اساس خواسته های شما متفاوت است و جداگانه محاسبه میشود.

شرایط رزرو

ظرفیت یات ها حداکثر ۱۵ نفر است و محدودیت سنی هم ندارد.شما خودتان امکان کنترل و هدایت قایق را ندارید و یک ناخدا شما را همراهی میکند.  قایق ها توسط ناخدا هدایت میشوند که با خاطری امن و اسوده سفر خود را توام با آرامش ولذت به اتمام برسانید میزبانی تورهای گردشگری و یات در جزیره زیبای کیش به قدری جذاب و پرخاطره خواهد شد که مسافرانی که برای اولین بار جزیره زیبای کیش را برای مسافرت انتخاب میکنند مجددا در سالهای آتی به نگین خلیج فارس جزیره زیبای کیش سفر خواهند کرد ساحل بسیار زیبا و آرام زیبایی کم نظیر را به تصویر خواهد کشید.

برای رزرو تور یات های VIP با توجه به تغییرات جوی همه روزه امکان رزرو وجود نخواهد داشت. بهترین  زمان برای رزور و هماهنگی یات این است که قبل از دریافت رزرو نسب به آگاهی شرایط جوی وامنیت سفردریایی اقدام فرمایید. هر چند اشخاص مسئول باشگاه های دریایی کاملا مطلع و مجرب به اهمیت این موضوع پایبند هستند. همانطورکه گفته شد برای به تصویر کشیدن لحظات، شما میتوانید عکس های خودرا با توجه به نمای پشت و متریال مینیمال یات ها به همراه آبی دریا به خوبی ثبت کنید. حس ناب لحظاتی که شما در این بین سپری خواهید کرد به یاد ماندی خواهد شد.

خلیج همیشگی فارس در میان آب های خود جزیره ای به وسعت 90 کیلومتر جای داده که مرجان ها با احاطه کردن اطراف این جزیره به شفافیت آب های آن نیز افزوده اند. در میان این وسعت بی کران خلیج یات ها زیبای خودرا به رخ خواهند کشید. پیشنهاد ما به شما این است که با مراجعه به باشگاه های دریایی نسبت به مراحل عکس برداری و فیلم برداری اقدام کنید زیرا فیلمبرادری از این مناظر این شرایط را فراهم خواهد کرد که شما حد اقل یک ویدئو از این مناظر برای ثبت خاطرات خود تهیه نمایید.

شما میتوانید برای رزرو با دفتر تماس بگیرید تا کارشناسان فروش شما را راهنمایی کنند و عکس و فیلم های یات های تفریحی را برایتان ارسال کنند تا شما با مشاوره با کارشناسان فروش بهترین تصمیم و انتخاب را داشته باشید و ازین تفریح جذاب به بهترین نحو استفاده کنید. یکی دیگر از امکانات و خدماتی که یات ها در اختیار شما قرار میدهند ماهیگیری است برای علاقه مندان به ماهیگیری در یک فضای ساکت و آرام در هوایی دلپذیر بسیار هیجان انگیز و دوست داشتنی است. ماهیگیری در مناطق مشخصی انجام میشود که در آن مناطق ماهی های زیادی وجود دارد.

هر تفریحی فکرش را بکنید و نکنید در کیش وجود دارد. کیش جزیره تفریحات سالم است. انواع هوایی و خاکی بازی‌ها و ورزش‌ها، نمایش تفریحات شبانه، رستوران گردی و کافه‌ها و دیدنی‌های بی‌نظیر و …خلاصه که همه تفریحات یک جا در جزیره زیبای کیش جمع شدند. طبیعی است که تفریحات آبی و دریایی در صدر همه تفریحات این جزیره باشند. از بازی‌ها و ورزش‌های آبی گرفته تا قایق رانی و کشتی سواری‌. یکی از ، گردش با کشتی و قایق در دریا است. اما گردشگری ایرانی شاید در بدو امر فکر کند که فقط امکان سوار شدن بر قایق‌های معمولی و یا کشتی‌های تفریحی را دارد. مانند .  اما نگران نباشید در کیش قایق‌های تفریحی بسیار لوکس همانند آنچه در فیلم‌های خارجی دیدید، نیز می توانید استفاده کنید.

تولد در قایق

از این قایق‌های تفریحی لاکچری که به آن‌ها آیات گفته می شود، به تعداد زیاد و تنوع مدلهای مختلف در کیش وجود دارد. شما با اجاره یات در کیش می‌توانید به آرزوی خود رسیده و یکی از مهیج‌ترین و لذت بخش‌ترین تفریحات دریایی را تجربه کنید. بله اجاره یات در کیش! حالا متوجه شدید که علاوه بر سرویس رفاهی خوب و لذت بخش اجاره اتومبیل در کیش قایق، یات هم می‌توانید اجاره کنید. به یات یا قایق های لوکس تفریحی در ایران عموماً کشتی تفریحی گفته می‌شود.

لوکس ترین مجموعه گردشگری دریایی ایران کجاست؟

مارینا کیش لوکس ترین و مجهزترین مجموعه گردشگری دریایی ایران است . خدمات دهی استاندارد به قایق های تفریحی در جزیره کیش سبب شده مالکان شناورها دغدغه‌ به آب اندازی و از آب گیری را نداشته و با خیال راحت از تفریحات دریایی خود لذت ببرند. صاحبین کشتی های تفریحی بعد از اجاره کردن محل مورد نظر در اسکله مارینا شناور خود را در محل اختصاصی خود گذاشته و مجموعه مارینا موظف به رسیدگی و محافظت از یات های شخصی است تا شناور همیشه در وضعیت مطلوب خود قرار داشته باشد. این تفریح را به صورت ساعتی روزانه و حتی ماهان مقدور است.

سوالات متداول

هدف از اجاره یات در کیش چیست؟

با هدف تفریح و گشت با اهداف دیگری همچون برگزاری قرارهای کاری و مراسم خصوصی مانند جشن تولد و جشن نامزدی نیز انجام می شود. در این صورت دیزاین و طراحی یات متناسب با مراسم انجام می‌شود. امکانات و سرویس‌های رفاهی همچون گل آرایی بادکنک آرایی شمع آرایی فینگر فود و وعده غذایی کیک تولد و فیلمبرداری و ساخت کلیپ قابل اجراست.

رزرو یات در چه ایامی داغ تر است؟

اگر چه اجاره یات در کیش یک تفریح لوکس و گران قیمت است اما در تمام فصول سال و همچنین اعیاد و مناسبت‌ها تخفیفاتی نیز برای خرید بلیط و اجاره آن اعمال می‌شود. با این همه اجاره یات در کیش یکی از تفریحات معمول و زبانزد این جزیره است و متقاضیان خاص خود را دارد.

هزینه یک قایق بادبانی برای یک روز چقدر است؟
اجاره قایق تفریحی در فصل گرم می تواند از سه میلیون تومان در ساعت تا سی میلیون تومان در ساعت بسته به نوع ، مدل و ظرفیت یات متفاوت باشد.

هزینه رنت یک قایق تفریحی در کیش چقدر است؟
این موضوع بستگی به نوع کشتی دارد و به مدت زمان رنت نیز بستگی دارد. میانگین هزینه هفتگی یک یات 100 فوتی بین 500 میلیون تا یک میلیارد تومان است. اجاره هفتگی کاتاماران البته که پایینتر است.

هزینه کرایه قایق تفریحی در کیش چقدر است؟
اگر به دنبال یک قایق برای افزایش آدرنالین هستید، اجاره قایق موتوری در کیش را توصیه می کنیم. قایق های کوچکتر را می توان از ساعتی یک میلیون تومان به بالا اجاره کرد. اگر عاشق تجمل هستید و به دنبال یات مناسب برای تعطیلات یا جشن تولد خود در کیش هستید، باید بودجه بالاتری را در نظر بگیرید.

آیا اجاره قایق تفریحی شامل غذا هم می شود؟

بستگی به نوع رزرو قایق دارد. منشورهایی که هزینه‌ها را مشخص می‌کنند، یک قیمت پایه برای اجاره قایق و خدمه دریافت می‌کنند و سپس تمام هزینه‌های دیگر را از طریق هزینه تامین تشریفات خاص شما محاسبه می کنند.

چرا ظرفیت قایق های تفریحی به 12 مهمان محدود می شوند؟

از آنجایی که به ندرت از قایق‌های تفریحی برای حمل بیش از 12 مسافر درخواست می‌شود، هزینه اضافی هم برای مالک قایق و هم برای اجاره‌دهنده که مجبورند هزینه اضافی را صرف‌نظر از تعداد مسافران خود بپردازند، منطقی نیست. اما بسته به نوع قایق و هزینه ای که می پردازید ظرفیت قایق تفریحی بین 4 تا 12 نفر متغیر است.

 

دکمه بازگشت به بالا