ورزش و نشاط

هفته پنجم فوتسال/ دوقطبی در لیگ برتر ادامه دارد

هفته پنجم فوتسال/ دوقطبی در لیگ برتر ادامه دارد

مس و گیتی پسند در هفته پنجم هم پیروز شدند و به بالانشینی در جدول ادامه دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تیتر اول، هفته پنجم لیگ برتر فوتسال ایران روز گذشته با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد و مدعیان در بازی‌های خود پیروز شدند.

مس سونگون، صدرنشین هفته گذشته لیگ این بار هم در بازی خود پیروز شد و ۴-۱ سفیر گفتمان را شکست داد. در این بازی بلال اسماعیلی، بهروز عظیمی، علی آقااحمدی و علیرضا صمیمی گل‌های تیم ورزقانی را به ثمر رساندند. شهرداری ساوه و فولاد زرند ایرانیان به تساوی ۲-۲ رسیدند و کراپ الوند با پالایش نفت بندرعباس به نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۱-۱ نرسیدند. در اراک آنا صنعت قم ۲ بر یک آلومینیوم را شکست داد و فرش آرا ۳ بر ۲ پوشاک حافظ ساری را برد.

گهر زمین سیرجان ۲-۱ سن‌ایچ را شکست داد و در یکی دیگر از مهم‌ترین دیدارهای هفته گیتی پسند ۶ بر یک مقاومت البرز را شکست داد. در این دیدار کریمی (۲بار) داوودی، یوسف، درخشانی و سنگ‌سفیدی دروازه حریف را باز کرد.

پس از بازی‌های این هفته مس سونگون و گیتی‌پسند با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل مشابه در صدر قرار گرفتند. مس البته به دلیل گل زده بیشتر در صدر است. پس از این دو تیم سفیر گفتمان و گهر زمین در رده‌های چهارم و پنجم قرار دارند. مقاومت البرز هم بدون امتیاز در رده آخر جدول قرار گرفته است.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا