بهترین های کسب و کارسلامت و تندرستی

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب نیست؟

امواج اولتراسوند متمرکز با انرژی بالا امروزه یک روش غیرتهاجمی بسیار محبوب برای سفت کردن پوست صورت و بدن (گردن و نواحی شرمگاهی و غیره) است. این روش یکی از روش های لیفت صورت است و اگر مراقبت های بعد از درمان را جدی بگیرند، احتمال عوارض هایفوتراپی صورت به صفر می رسد. هایفو برای اکثر افراد جویای زیبایی موثر است و نوع پوست نقش چندانی در این روند ندارد. در این مقاله موارد منع استفاده از هایفو و اینکه چه کسانی نباید تحت هایفو قرار گیرند را شرح می دهیم.

استنت های فلزی در صورت یا گردن (ایمپلنت های دندانی):

وجود استنت های فلزی در بدن یک فرد خوب باعث ایجاد درد شدید می شود که در موارد خاص می توان با اقداماتی مانند قرار دادن یک مانع مانند یک پد بین استنت فلزی و صورت فرد، آن را مدیریت کرد.

استفاده از ضربان ساز:

بیمارانی که از ضربان‌ساز یا سایر وسایل الکترونیکی مشابه در بدن استفاده می‌کنند، مانند بیماران قلبی، از جمله افرادی هستند که نباید تحت هایفو قرار بگیرند.

افرادی که شیمی درمانی کرده اند:

امواج هایفو می تواند برای این افراد خطرناک باشد، بنابراین بهتر است قبل از هایفو با یک متخصص مشورت کنید.

پوست بسیار خشک:

افرادی که پوست خشک دارند باید سه روز قبل از درمان با هایفو از مرطوب کننده استفاده کنند

درمان روآکوتان در سال گذشته

استفاده از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی (پسوریازیس):

داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی داروهایی هستند که برای درمان بسیاری از بیماری ها به ویژه داروهای خودایمنی استفاده می شوند. مانند سایر داروها، این دسته از داروها نیز دارای عوارض جانبی هستند. به همین دلیل، توصیه می شود کسانی که از داروهای کورتونی استفاده می کنند، پس از یک دوره درمان از هایفو استفاده نکنند.

افراد مبتلا به دیابت:

در درازمدت، دیابت به عروق خونی کوچک (ریز عروقی) آسیب می رساند. فناوری هایفو به بهبود وضعیت پوست کمک می کند و آسیب کنترل می شود، اما اگر خود سیاهرگ آسیب ببیند، پوست می تواند از بین برود.

کم کاری تیروئید:

غده تیروئید یکی از اعضای اصلی بدن است که با تولید هورمون به متابولیسم بدن کمک می کند. از آنجایی که عدم تعادل هورمون تیروئید باعث ایجاد ضایعاتی مانند خشکی پوست می شود، در این موارد استفاده از فناوری HIFU پس از درمان کم کاری تیروئید باید مورد توجه قرار گیرد.

تزریق بوتاکس یا ژل (نواحی صورت غیر از لب):

هایفو با تحریک ماهیچه ها و لایه پوستی به نرم شدن و پرکردن چین و چروک کمک می کند.اگر با استفاده از بوتاکس ماهیچه ها را فلج کرده باشیم ممکن است پاسخ مطلوب را نگیریم. البته هر کدام از این شرایط مدت اثر خود را دارد و مثلا در بوتاکس می توان بعد از چندین ماه (سه ماه) از هایفو استفاده کرد.

جراحی لیزر یا IPL در ماه گذشته

زنان باردار یا شیرده:

فناوری هایفو عمق نفوذ بسیار کمی دارد و برای مادر باردار و جنین بی ضرر است، اما هیچ مطالعه طولانی مدتی در مورد اثرات هایفو بر روی مادر باردار و جنین که بی خطر بودن یا مضر بودن آن را ثابت کرده باشد، وجود ندارد و به عنوان یک اقدام پیشگیرانه . ، توصیه می شود که مادران باردار از HIFU Postpone تا بعد از پایان بارداری استفاده کنند.

پیوند پوست دائمی

صورت با ایمپلنت طلا (پر کردن داخلی):

همانطور که در چند خط قبل ذکر شد، هایفو با آسیب های کنترل شده بسیار کوچک به بهبود چین و چروک های پوست کمک می کند و در مورد ایمپلنت های دائمی یا طلایی، هایفو می تواند به این ایمپلنت ها آسیب برساند و به پوست اطراف نیز آسیب برساند.

مصرف داروهای رقیق کننده خون:

پس از بسیاری از مشکلات قلبی یا مشکلات لخته شدن خون و موارد مشابه، استفاده از داروهایی که از لخته شدن خون جلوگیری می کنند بسیار مهم است. اما این داروها در مواردی که آسیبی به بدن وارد می شود احتمال خونریزی را افزایش می دهند و به همین دلیل بهتر است تا تایید پزشک یا اتمام دوره درمان دارویی هایفو را روی پوست خود امتحان نکنید.

درمان ضد ترومبوز با ترومبوز:

شرایطی که در آن یک لخته در یک رگ سالم تحت شرایط خاصی تشکیل می شود که می تواند جریان خون را مسدود کند. اگر این لخته یا قسمتی از آن شروع به حرکت در بدن کند به آن آمبولی می گویند.

بیماری سیستمیک یا پوستی فعال که نیاز به مراقبت دارد:

برای توضیح این موضوع، مثالی از آنفولانزا که یک بیماری سیستمیک بدن است، بسیار آسان است. نه تنها مشکلات عفونی، بلکه مشکلات ایمنی یا هر بیماری که بدن را به صورت سیستمیک درگیر می کند، بهتر است بعد از درمان یا کنترل آن، هایفو انجام نشود. در توضیح بیماری های خودایمنی توجه به این نکته ضروری است که نور عموماً باعث ایجاد بیماری و افزایش شدت بیماری های خودایمنی می شود.

خونریزی یا زخم غیر جراحی (فردی که زخم پوستی دارد):

خونریزی پوست یا به طور کلی اگر فرد از نظر همودینامیک ناپایدار باشد می تواند خطر آسیب های HIFU را افزایش دهد.

آکنه کیستیک شدید:

به طور کلی هر نوع پوستی می تواند پوست را تحریک کند. به همین دلیل، توصیه می‌شود با مصرف قرص‌ها و داروهای محلی و سایر درمان‌های پوست یا هر گزیدگی پوست، به کاهش خطر هایفو کمک کنید.

درمان جای زخم صورت بعد از هایفو

می توان گفت یکی از شایع ترین عوارضی که توسط مشتریان و متخصصان زیبایی گزارش می شود، جای زخم صورت است. یک مطالعه اخیر نشان داد که ناحیه تحت درمان با هایفو می تواند قرمز و متورم شود، به خصوص اگر پوست نرم باشد. اما نگران نباشید، این اثرات دائمی نیستند و پس از چند ساعت تا چند روز از بین می روند.

اگر می خواهید دلایل این مشکل را مطرح کنید دلیل اصلی رعایت نکردن مراقبت های بعد از هایفوتراپی صورت است که منجر به این عوارض می شود این امر باعث می شود پوست کمی حساس شده و احتمال ایجاد لک بیشتر شود.

برای درمان معمولاً در صورت تداوم این موارد از کرم‌های ترمیم کننده زخم یا داروها و آنتی اکسیدان‌ها استفاده می‌شود که اغلب برای از بین بردن آثار روی صورت استفاده می‌شود و در این موارد معمولاً پاسخ خوبی پیدا می‌شود.

چرا باید در انتخاب تجهیزات هایفو دقت کنیم؟

هر خطی که در هیپنوتراپی ترسیم می شود از نقاطی تشکیل شده است که در یک جهت کشیده شده اند. مهم ترین نکته این است که این نقاط باید انرژی یکسانی داشته باشند تا زیباجو پس از اتمام دوره به بهترین نتیجه برسد، در غیر این صورت لیفت و احیای پوست زیباجو به درستی عمل نمی کند و ممکن است باعث عدم تقارن شود. در مورد شاکی این امر عواقب زیادی برای درمانگاه و مدیر خواهد داشت. مجوز IMED به طور کامل نگرانی های شما را در این زمینه پوشش می دهد.

در هایفوتراپی به تمام نقاطی که پشت سر هم ضربه می خورند خطوط می گویند، مهم ترین نکته برای ترمیم پوست با کمک هایفو ضربه زدن به تمام این نقاط به صورت خطی و با نیروی مساوی است. پوست خوب است، زیرا در غیر این صورت نتیجه هایفوتراپی خوشایند نخواهد بود. برای اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه هایفوتراپی، قبل از شروع این درمان، مجوز دستگاه هوپ را بررسی کنید.

شرکت پرنیان گستر پروتوسنج به عنوان تولید کننده ایرانی تجهیزات بالینی مفتخر است در صورت نیاز به پزشکان و مدیران کلینیک ها جهت خرید لیزر الکساندرایت و دستگاه هایفو مشاوره رایگان ارائه دهد.

در چه سنی می توان هایفو انجام داد؟

هدف از هیپنوتیزم لیفت صورت در لایه های زیرین و جوانسازی لایه های نزدیک به سطح پوست است. در پاسخ به این سوال که در چه سنی می توان هایفو انجام داد، در صورتی که پوست نیاز به جوانسازی و لیفتینگ داشته باشد، باید گفت که در اکثر موارد طبیعی است که افراد زیر 25 سال چنین نیازی را احساس نکنند. از طرف دیگر، این فرآیند جوانسازی دارای محدودیت لیفت است، زیرا با افزایش سن، روند تولید کلاژن و الاستین کند می شود و نمی توان انتظار داشت که هایفو در سن 65 سالگی یکسان باشد. پاسخی که در 40 سالگی می بینید.

چند وقت یکبار می توانید هیپنوتیزم درمانی انجام دهید؟

برای دریافت پاسخ خوب از هایفوتراپی، بهتر است حداقل چند ماه تا یک سال به پوست فرصت دهید تا خود را بازسازی کند و بعد از هایفوتراپی واقعا از آن مراقبت کنید. اگر بعد از یک سال علائم پیری و چین و چروک دوباره برگشت، بهتر است هایفوتراپی تکرار شود. البته اگر هایفوتراپی با سایر دستگاه های تقویت کننده ترکیب شود، واکنش چند برابر می شود و نیاز به هایفوتراپی مجددا کاهش می یابد. به عنوان مثال لقاح با RF پوستی نرم و جوان را برای شما به ارمغان می آورد.

آیا هایفو باعث سرطان می شود؟

امواجی که در هیپوتراپی استفاده می شود، امواج صوتی هستند و این امواج به هیچ وجه سرطانی نیستند، در ضمن عمق نفوذ هیپوتراپی به خصوص در لیفت صورت و گردن حداکثر 4.5 میلی متر است و نه تنها می تواند پوست را تحت تاثیر قرار دهد، بلکه می تواند روی پوست نیز تاثیر بگذارد. پوست. لایه عضلانی زیرین خطر ابتلا به سرطان بالا نیست. هدف از خرید دستگاه هایفو این بود که تا سال 2008 از این دستگاه برای حذف تومورهای سرطانی استفاده می شد و در واقع هایفو تراپی یک فناوری جوان سازی است و در موارد نفوذ عمیق برای درمان سرطان استفاده می شود.

استفاده از دستگاه هایفو برای منافذ باز پوست

منافذ پوست باید در حالت طبیعی باز باشند، اما اگر قطر این نواحی بیش از حد معقول باشد، همان چیزی است که در ادبیات آرایشی به آن منافذ باز می گویند. خوب است بدانید که با بسته شدن آن منافذ، ممکن است جوش های سرسفید داشته باشید. یکی از عوامل این افزایش قطر منافذ، پیری پوست و کاهش الاستین و کلاژن در پوست است. هیپوتراپی با تقویت و تحریک پوست برای تولید مجدد کلاژن و الاستین و جوانسازی پوست، قطر این منافذ را تنظیم می کند یا به اصطلاح قابض منافذ پوست است.

منبع: هایفوتراپی شیراز

دکمه بازگشت به بالا