حوادث

آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای چهارشنبه سوری

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش صددرصدی ستاد مدیریت بحران این استان همزمان با چهارشنبه آخر سال و اتخاذ تمهیدات لازم برای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی در این شب خبرداد.

به گزارش تیتر اول، حامد یزدی آنلاین دراین‌باره گفت: توصیه اکید و ویژه مدیریت بحران به والدین این است که با توجه به خطرآفرینی مواد محترقه از حضور فرزندان در مراسم‌های آتش بازی خودداری کنند.

یزدی آنلاین با بیان اینکه روشن کردن آتش در اختیار افراد است اما اطفای حریق آن تحت کنترل افراد نیست، گفت: جوانان در این زمینه توجه لازم را داشته باشند که استفاده از مواد محترقه و آتش زا می‌تواند به صدمات جبران ناپذیری ختم شود.

وی با تاکید بر اینکه مواد محترقه بسیار خطرآفرین بوده و نگهداری این مواد در منزل خطرناک است، گفت: به همه افراد توصیه می‌شود از پرتاب این مواد به سمت خودروها و افراد، قرار گرفتن آنها در کنار حرارت و در جیب یا دست افراد ایجاد انفجار و اشتعال می‌کند خودداری کنند و در صورت هرگونه حادثه‌ای ابتدا افراد مسن و کودکان از محل حادثه دور شده و بلافاصله با نیروهای امدادی تماس گرفته شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران افزود: شهروندان با مراجعه به محل‌هایی که شهرداری‌ها برای همین منظور در نظر گرفته‌اند می‌توانند چهارشنبه پایان سال ایمن و بی خطری را داشته باشند. همچنین بدون شک آموزش و ارتقا آگاهی‌ها منجر به کاهش آمار حوادث می‌شود و امیدوار هستیم با همکاری و همیاری شهروندان، چهارشنبه‌سوری را بدون حادثه پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا