حوادث

مسدودی موقت محور شهرکرد شلمزار

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به انجام عملیات مقدماتی بازگشایی بخشی از محور شهرکرد_شلمزار، از مسدودی موقت این محور در روز یکشنبه ۱۵ مردادماه خبر داد.

آفتاب‌‌نیوز :

حسینعلی مقصودی با اعلام مسدودی موقت محور شهرکرد_شلمزار در روز یکشنبه ۱۵ مردادماه اظهار کرد: به علت نصب نیوجرسی به طور همزمان در دو بخش و انجام عملیات مقدماتی به‌ منظور بازگشایی قطعه اول محور شهرکرد شلمزار، از ساعت ۵ تا ۱۸ در ساعاتی از روز به طور موقت محور از سه راهی شمس آباد به سمت شهرکرد مسدود خواهد شد.

وی ادامه داد: به علت تردد بالای خودرو از این محور و رفاه مسافرین و هم استانی‌های گرامی، مسیر کیان_طاقانک به سمت شهرکرد(جاده قدیم) به عنوان جایگزین برای این مسدودی موقت درنظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از رانندگان درخواست کرد ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه، در روز مذکور از محور جایگزین استفاده و با عوامل پلیس راه و پیمانکار مستقر در محور نهایت همکاری را داشته باشند.

محور شهرکرد_شلمزار در استان چهارمحال و بختیاری به طول ۲۶ کیلومتر در دو قطعه در حال ساخت است و طی روزهای آینده بخشی از این محور زیر بار ترافیک خواهد رفت.

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا