عمومی

به داد برسید؛دارند خودشان را کاندیدا می‌کنند!

یک نیمه از پرسپولیس و یک نیمه از استقلال. نوع بازی ساده و واضح است. آنها خود را در کانال های هواداری انتخاب می کنند و موج سواری می کنند گویی هواداران دورانی را فراموش کرده اند که این دوستان موفق شدند به پرسپولیس و استقلال برسند. و

پس از استعفای رسول پناه از سمت مدیرعاملی پرسپولیس ، تعدادی از افراد که گفته می شود برای پست روابط عمومی این باشگاه بسیار کوچک هستند ، در حال دور زدن هستند! هر کانال طرفداری که باز می کنید نام ، عکس و البته نقل قول های مستقیم خود را دارد. جالب اینجاست که یکی از آنها گفت: “چرا که نه ، من افتخار می کنم که مدیرعامل پرسپولیس هستم.” ساده و بدون تعارف؛ چرا تو باید مدیرعامل پرسپولیس شوید؟ با چه پیشینه ای و با چه حمایتی؟ من دوستی داشتم که می گفت یکبار به او پیشنهاد یک کار بزرگ و عجیب در یک شرکت معروف داده شده است. او گفت من سابقه و تجربه طولانی دارم ، اما خودم را در اندازه این پست نمی دیدم. آمدم ببینم چقدر موفق است.

دوست عزیز ، برادر ، رفقا ، چرا اینقدر گرسنه اید و کانالهای هواداری را تحریک می کنید تا در مورد شما بنویسند؟ استقلال هم همین رویه را دارد. از صبح امروز کانال های هواداری از یک نفر بسیار حمایت می کنند و معتقدند که آنها بهترین راه حل برای مدیرعامل استقلال هستند! این خیانت است. خیانت به دو تیم بزرگ که برای تسلط بر فوتبال ایران مثل همیشه نیاز به آرامش دارند. نام افرادی که خود را مطرح می کنند باعث می شود که به همان دندانپزشکان و صاحبان هتل پناه ببرند. خیلی خراب!

251 251

دکمه بازگشت به بالا