اقتصادی

دولت و مجلس از صنعت برق و انرژی پشتیبانی کنند

جوکار در گفتگو با آنا:

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با بیان اینکه صنعت برق و انرژی نیاز امروز کشور است و باید به آن توجه داشته باشیم ،گفت: در این زمینه دولت و مجلس پشتیبانی لازم را داشته باشند.

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص دیدار مسئولان سازمان انرژی هسته‌ای با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: نکته‌ای که وجود دارد، اهمیت موضوع هسته‌ای کشور است. این فناوری موضوعاتی مانند پزشکی، صنعت و غیره را در بر می‌گیرد.

وی افزود: از این رو نگاه رهبر انقلاب این است که در هر صورت چرخه غنی‌سازی که خود یک عامل بازدارنده است و قدرتی برای کشور ایجاد می‌کند، متوقف نشود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب برای حفظ این موقعیت،اعلام کردند که زیرساخت‌های موجود صنعت هسته‌ای باید حفظ شود و انرژی هسته‌ای هم حق مسلم مردم ایران است.

جوکار در مورد مهمترین اقدامات دولت و مجلس برای اجرایی شدن فرمایشات رهبر انقلاب، بیان کرد: متاسفانه در گذشته هم فرمایشاتی که مقام معظم رهبری در بحث هسته‌ای و مذاکرات داشتند به صورت جدی از سوی مسئولان وقت انجام نشد. 

وی اضافه کرد: در هر صورت باید توجه به این فناوری مورد عنایت مجلس و دولت باشد و در این راستا اقدامات لازم را فراهم کنند تا از جهات مختلف بتوانیم از این صنعت استفاده کنیم.

نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید به صنعت برق و انرژی که نیاز امروز کشور است، توجه داشته باشیم زیرا این موضوع در تولید و صنعت ما تاثیر گذار است. در این زمینه دولت  و مجلس پشتیبانی لازم را داشته باشند.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا