استان ها

برخورد پلیس یزد با پدیده سگ گردانی در معابر و پارک‌ها ضروری است

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از یزد؛ محمدرضا در جلسه کمیته حقوقی استراتژیک استان حدادزاده گفت: “در سال 1998 ، قوه قضاییه و پلیس در چهار زمینه در زمینه اخلال اجتماعی توافق کردند که اقدامات جدی انجام دهند که نتایج خوبی به همراه داشته است.”

وی رسیدگی به سگ ها را از جمله خواسته های این شرکت برشمرد و افزود: در مورد موضوع دست زدن به سگ ، پلیس امنیت بارها تأکید کرده است که نباید از این منطقه غفلت شود و باید در این زمینه خرید و فروش سگ نظارت شود. فضای مجازی نیز در دستور کار است. گرفت.

حدادزاده گفت: استفاده از الكل و تولید و نگهداری مشروبات الكلی از دیگر مواردی بود كه سال گذشته مورد توجه قرار گرفت و منجر به كشف بسیاری در این منطقه شد.

وی افزود: “در زمینه رانندگی خطرناک ، به طور خلاصه با راهور ، نمونه هایی از رانندگی با خطر بالا نیز وجود دارد ، علاوه بر آنچه قانون اجازه داده است راهور منع کند ، به عنوان مثال رانندگی در حالت مستی باعث تصادف منجر به مرگ ، برخی دیگر در برخی موارد ، این منجر به پیام کوتاه هشدار دهنده ، تعهد یا مصادره وسیله نقلیه برای 2 تا 6 ماه می شود.

دادستان یزد در پایان اظهار داشت: مطابق تعهدات قانونی دادستانی در سه ماهه نخست امسال 12 مورد آموزش برای آموزش افسران برگزار شد كه نسبت به سال قبل 100٪ افزایش نشان می دهد .

46

دکمه بازگشت به بالا