بهترین های کسب و کارعمومی

ترفندهای طراحی سایت فروش جواهرات

اطلاعات سایت جواهرات

طراحی سایت جواهرات از انواع دیگر میباشد که نوین وب ساز بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای به انجام آن میپردازد. امروزه همه کسب و کار ها برای گسترش فعالیت و فروش خود و همچنین خدمت رسانی به مشتریان خود به سمت راه اندازی یک فروشگاه آنلاین میروند! اگر میخواهید از رقبای خود عقب نمانید، بهتر است تا زودتر به فکر باشید. در این بخش سعی داریم تا به بررسی و تحلیل مزایای بپردازیم. طراحی و راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی مربوط به زمینه کاری خود بحث مورد توجه این روز هاست! فروش در اینستاگرام بهتر است یا اینکه باید به فکر طراحی فروشگاه اینترنتی باشید؟ کدامیک کاربرد بیشتری برای شما دارد؟

چرا طراحی سایت جواهرات مهم است؟

اهمیت طراحی سایت جواهرات

با توجه به تغییر تمایل مشتری از خرید فیزیکی به خرید مجازی و اینترنتی اهمیت داشتن یک سایت فروشگاهی مشخص میشود. با داشتن یک سایت خوب، کار آمد و البته بهینه شده برای موتور های جستجو از جمله گوگل میتوانید از فرش به عرش برسید!

اما برخی هنوز هم نمیخواهند بپذیرند که سایت فروشگاهی تبدیل به یک الزام شده! اگر شما مغازه دارید، اگر با تلفن در خانه کار میکنید، اگر صاحب کارخانه هستید و… میتوانید به راحتی محصولات خود را در دنیایی پر از کاربر به نمایش و فروش بگذارید!

طراحی سایت جواهرات ویترین آنلاین شماست! ویترینی مدرن که به سلیقه ی شما چیده میشود. بر اساس نیاز شما و مشتریانتان ساخته میشود و میتواند شما را به قله ی موفقیت برساند. به سایت های بزرگ نگاه کنید! آمازون، دیجیکالا و سایت های بزرگی که با فروش آنلاین هم زندگی خود را تغییر دادند هم خرید را برای کاربرانشان راحت تر کردند!

تیم فنی نوین وب ساز در تمامیه مراحل از شروع پروژه تا در زمان بهره برداری از سایتتان همراه شما خواهد بود .

سئوی استاندارد

با داشتن یک سایت خوب، کار آمد و البته بهینه شده برای موتور های جستجو از جمله گوگل میتوانید از فرش به عرش برسید!

پنل مدیریت حرفه ای

یک وب سایت پویا باید دارای پنل مدیریت ساده و کارآمد باشد تا مدیران آن بدون هرگونه مشکل بتوانند از امکانات استفاده نمایند.

دریافت مشاوره رایگان

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیریم

یک سایت جواهرات تمام عیار!

یک تیم پویا برای طراحی سایتی پویا

یک وب سایت پویا (داینامیک)، به شما این امکان را میدهد تا همانطور که مشتریانتان را برای خرید محصولاتتان بصورت حضوری جذب می نمایید، بتوانید با ارائه اطلاعات و توضیحات کافی و با روشی نوین محصولات خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری و بصورت آنلاین به مشتریان خود ارائه دهید، بنابراین برخودرداری از امکاناتی کافی و کارآمد برای یک سایت جواهرات از نکات بسیار مهم و کلیدی می باشد.

طراحی ریسپانسیو

سایتی مناسب برای تمامیه نمایشگرها

امروزه سبک طراحی سایت تغییرات بسیاری کرده و اصطلاحا به Mobile First Design تغییر کرده! یعنی اول طراحی موبایل و بعد باقی صفحه نمایش ها! اهمیت طراحی فروشگاه اینترنتی به صورت ریسپانسیو به حدی بالاست که گوگل را مجبور به استفاده از الگوریتم Mobile First Index برای تمامی سایت ها کرده است.

پنل مدیریتی قدرتمند با کاربری ساده

سیستم مدیریت فروش، انبار، سفارشات و

یکی از بخش هایی که در راه اندازی یک سایت جواهرات دارای اهمیت است، سیستم مدیریت آن وب سایت می باشد. یک سیستم جامع مدیریتی با کاربری ساده در یک فروشگاه اینترنتی می تواند برای صاحبان آن و همچنین مشتریان آن وب سایت شرایط و امکاناتی لذت بخش برای یک معامله را بوجود آورد.

مدیریت محصولات

سیستم انبارداری و مدیریت محصولات

یک سایت جواهرات باید دارای سیستمی دقیق و ساده جهت مدیریت محصولات از لحاظ موجودی، ویژگی های، قیمت گذاری و … محصولات باشد  تا صاحبان آن فروشگاه بتوانند به بهترین نحو محصولات خود را در اختیار مشتریان قرار دهند.

پرداخت آنلاین و درگاه پرداخت

سیستم پرداخت آنلاین با کارت های بانکی

یکی از اساسی ترین نیازهای موجود برای یک سایت جواهرات، بهره مندی از سیستم پرداخت آنلاین می باشد تا مشتریان شما بتوانند پس از انتخاب محصول به راحتی اقدام به پرداخت و تکمیل سفارش و دریافت فاکتور خرید محصول خود نمایند.

امنیت وب سایت جواهرات

سایتی امن و قابل اعتماد برای مشتریان

یکی از نکات بسیار مهم در طراحی وب سایت جواهرات، امنیت آن میباشد. اگر سایت جواهرات شما از امنیت کافی برخوردار نباشد، اطلاعاتی حساس و مهم مانند اطلاعات پرداخت مشتری و … در دسترس افرادی سودجو قرارمی گیرد که میتوانند از آنها سوء استفاده نمایند و این شما را با مشکلات جدی مواجه میکند.

سرعت بالا

سرعت بارگزاری بالا و بهینه

تجربه نشان داده که اگر یک وب سایت از سرعتی مناسب و بهینه برخوردار نباشد، بازدیدکنندگان آن وب سایت تمایل کمتری به استفاده از آن وب سایت را خواهند داشت همچنین موتور جستجوگر گوگل نیز از این امر مستثنی نیست و گوگل وب سایت هایی که لود تایم کمتری دارند را بیشتر مورد توجه قرار میدهد.

سیستم تخفیف دهی

سیستم تخفیف دهی حرفه ای و جذاب

طراحی سایت جواهرات این امکان را به کسب و کار شما میدهد که با ایجاد سیستم های تخفیف مختلف برای مشتریانتان انگیزه ی خرید ایجاد کنید. شما میتوانید به سادگی تخفیف برای یک محصول، یک دسته بندی، یک یا چند کاربر و… داشته باشید.

سیستم حمل و نقل ارسال سفارش

سیستم پویا ارسال و پیگیری سفارشات

یکی از نکات کلیدی برای مشتریان و بازدیدکنندگان سایت های فروشگاهی طریقه دریافت محصول سفارش داده شده و پیگیری سفارشات ارسالی می باشد، یک سایت فروشگاهی می بایست مجهز به انواع روش های ارسال محصول با توجه به انتخاب مشتریان خود داشته باشد.

طراحی سایت فروش جواهرات و جواهرات با امکانات افزودن محصولات، صادر شدن فاکتور فروش، ثبت سفارش آنلاین و… مشتریان شما را چندین برابر می‌کند. طراحی سایت حرفه ای بررسی تمام مسیر طراحی وب است که به تخصص نیاز دارد, طراحی انواع سایت و ساخت سایت حرفه ای خود را از ما بخواهید.

دکمه بازگشت به بالا