اقتصادی

ارزیابی مثبت اتاق بازرگانی ایران از بهبود فضای کسب و کار در خوزستان

تیتر اول/خوزستان استاندار خوزستان گفت: بر اساس ارزیابی اتاق بازرگانی ایران، استان خوزستان در زمینه بهبود فضای کسب و کار عملکرد موفقی داشته است.

علی‌ اکبر حسینی‌ محراب در پایان نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که امروز ،۲۴ بهمن ماه برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه امروز چندین موضوع مورد بررسی قرار گرفت. یکی از موارد مطرح شده مربوط به تعیین میزان افت یا هدررفت گندم در مراحل مختلف بود.‌

وی افزود: بنا شد پیشنهاد کارشناسی که در این خصوص مطرح بود اجرایی شود تا این مساله که به نوعی مورد اختلاف بود حل و فصل شود.

حسینی محراب ادامه داد: موضوع دیگر در مورد ارزش افزوده در حمل و نقل بود که مطابق قانون این بخش معاف از مالیات است اما در بخش‌های بالاسری ارزش افزوده محاسبه می‌شود که این امر منشاء اختلاف نظر بود و بنا شد این موضوع در جلسه‌ای که در تهران توسط سازمان امور مالیاتی برگزار می‌شود طی مصوبه‌ای تعیین تکلیف شود.

به گزارش تیتر اول به نقل از استانداری خوزستان، استاندار خوزستان گفت: دستور کار دیگری که مطرح شد در خصوص طبقه‌بندی مشاغل در حوزه‌های پیمانکاری و کارگری بود که مباحث و پیشنهادات خوبی در این زمینه مطرح شد و برای تعیین‌تکلیف نهایی از طریق مکاتبه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری خواهد شد.

وی اظهار کرد: بر اساس ارزیابی اتاق بازرگانی ایران استان خوزستان در زمینه بهبود فضای کسب و کار عملکرد موفقی داشته است.

استاندار خوزستان ادامه داد: این ارزیابی مثبت نتیجه کار جمعی بخش‌های مختلف از جمله اصناف، اتحادیه‌ها، بازرگانان و … است و امیدواریم شرایط از این نیز بهتر شود.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا