بهترین های کسب و کارعمومی

چرا در تلگرام کانال اضافه میشه؟

رفع محدودیت عضویت در کانال های تلگرام

تلگرام telegram smm panel یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در زمینه ارائه امکانات رایگان به کاربران خود محسوب می‌شود؛ اما حتی این پلتفرم هم محدودیت‌هایی را برای افراد تعیین کرده است که از زمان معرفی تلگرام پرمیوم، درحال افزایش هستند. در مطلب پیش‌رو به نحوه حل یکی از مشکلات اصلی این پلتفرم، یعنی رفع محدودیت عضویت در کانال های تلگرام و instagram smm panel خواهیم پرداخت.

تلگرام با عرضه نسخه پرمیوم به‌صورت پرداخت حق اشتراک ماهانه، بسیاری از محدودیت‌های خود را کمتر می‌کند و این موضوع برای حداکثر تعداد کانال‌های قابل عضویت نیز صادق است. طبق آخرین اطلاعیه رسمی منتشر‌شده در سایت این پیام‌رسان، کاربران نسخه پرمیوم قادر خواهند بود تا در ۱۰۰۰ گروه و کانال بدون هیچ مشکلی عضو شوند؛ رقمی که دو برابر مقدار در نظر گرفته شده برای مشترکین طرح رایگان است.

۱. نحوه خارج‌شدن از کانال‌های تلگرام در موبایل

همان‌طور که در قسمت قبلی اشاره شد، در‌صورتی‌که به سقف ۵۰۰ کانال و یا گروه عضو در تلگرام رسیده باشید، با پیغام خطا هنگام عضویت در موارد جدید روبه‌رو خواهید شد. برای رفع مشکل به سقف مجاز رسیدید در تلگرام، تنها کافی است تا از یک یا چندین کانال بدون استفاده خارج شوید تا دوباره امکان عضویت در گروه‌ها و کانال‌های جدیدتر را داشته باشید.

  • برای رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام، ابتدا وارد اپلیکیشن تلگرام شوید و سپس یکی از کانال‌های اضافی که دیگر آن را دنبال نمی‌کنید،‌ انتخاب نمایید. معمولاً پوشه کانال‌های آرشیو‌شده حاوی تعداد زیادی کانال است که اغلب کاربران آن‌ها را چک نمی‌کنند. برای ظاهر‌شدن این پوشه، یک‌بار از بالای صفحه به پایین سوایپ کنید.
  • پس از وارد‌شدن به یک کانال، روی آیکن سه‌نقطه در گوشه صفحه بزنید و از میان موارد نمایش داده شده، آخرین گزینه تحت عنوان Leave channel را انتخاب کنید.
  • اکنون یک پیام تأیید به‌منظور خروج از کانال نمایش داده می‌شود که با انتخاب گزینه LEAVE CHANNEL در آن می‌توانید از کانال مورد‌نظر خارج شوید. در ادامه قادر خواهید بود به‌سراغ عضویت در کانال‌های جدیدتر بروید.

۲. نحوه خارج‌شدن از کانال‌های تلگرام در کامپیوتر

محدودیت عضویت در کانال تلگرام تنها برای اپلیکیشن موبایل این پیام‌رسان نیست و کاربران نسخه دسکتاپ یا تحت وب نیز ممکن است با آن مواجه شوند. البته برای رفع مشکل عضویت در کانال تلگرام داخل نسخه کامپیوتر هم باید مسیری مشابه با موبایل را در پیش گرفت و از تعدادی کانال‌های غیر‌ضروری خارج شد که در پایین نحوه انجام آن توضیح داده شده است.

  • برای رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام، ابتدا وارد نرم‌افزار تلگرام شوید یا نسخه تحت وب آن را در مرورگر باز کنید.
  • کانالی که قصد خارج‌شدن از آن را دارید، باز کرده و روی آیکن سه‌نقطه در گوشه صفحه و روبه‌روی نام کانال کلیک کنید. سپس از منوی باز‌شده گزینه Leave Channel را انتخاب نمایید.
  • در پنجره تأیید باز‌شده، دوباره روی گزینه Leave Channel کلیک کنید. اکنون از کانال مورد‌نظر خارج شده‌اید و می‌توانید در سایر کانال‌ها و گروه‌های تلگرام عضو شوید.

۳. جلوگیری از عضویت ناخواسته در کانال‌ها و گروه‌های تلگرام

  • برای جلوگیری از عضویت ناخواسته در اپلیکیشن موبایل و رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام، ابتدا وارد برنامه تلگرام شوید و سپس روی آیکن همبرگری (سه خط موازی) در گوشه بالایی صفحه بزنید. از منوی باز‌شده گزینه تنظیمات (Settings) با آیکن چرخ‌دنده را انتخاب کنید.
  • در صفحه تنظیمات، وارد قسمت حریم خصوصی و امنیت (Privacy and Security) شوید و سپس روی گزینه گروه‌ها و کانال‌ها (Groups & Channels) بزنید.
  • در صفحه جدید، اگر گزینه همه (Everybody) انتخاب شده است، آن را به مخاطبین من (My Contacts) تغییر دهید. همچنین در قسمت پایین با عنوان افزودن استثناها (Add exceptions) قادر خواهید بود امکان عضویت ناخواسته کانال‌ها و گروه‌ها را برای برخی از مخاطبین خاص به‌صورت دائمی غیر فعال کنید.
  • در صورت تغییر گزینه، یک تیک در گوشه بالایی صفحه ظاهر می‌شود که با لمس آن، تغییرات انجام‌شده ذخیره خواهد شد.
  • برای جلوگیری از عضویت ناخواسته در تلگرام کامپیوتر نیز ابتدا وارد نرم‌افزار آن شوید و سپس روی آیکن همبرگری گوشه صفحه بزنید. از منوی باز‌شده گزینه تنظیمات (Settings) با آیکن چرخ‌دنده را انتخاب کنید.
  • در صفحه تنظیمات، وارد قسمت حریم خصوصی و امنیت (Privacy and Security) شوید و سپس روی گزینه گروه‌ها و کانال‌ها (Groups & Channels) کلیک کنید.
  • در صفحه جدید، اگر گزینه همه (Everybody) انتخاب شده است، آن را به مخاطبین من (My Contacts) تغییر دهید. همچنین در قسمت پایین با عنوان افزودن استثناها (Add exceptions) قادر خواهید بود امکان عضویت ناخواسته کانال‌ها و گروه‌ها را برای برخی از مخاطبین خاص به‌صورت دائمی غیر فعال کنید.
  • در‌نهایت برای اعمال تغییرات صورت‌گرفته روی گزینه ذخیره (Save) در پایین پنجره کلیک کنید.

جلوگیری از اضافه شدن خودکار به کانال و گروه در تلگرام

چگونه می توان از اضافه شدن ناخواسته به کانال های تلگرامی جلوگیری کرد؟روش های جلوگیری از دعوت به کانال های تلگرامی چیست؟ قطعا این موارد از مهمترین سوالات برای افرادی است که با اپلیکیشن تلگرام سر و کار دارند.

تلگرام را می توان یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین برنامه های گوشی های هوشمند دانست، پیام رسان قدرتمندی که توسط آن می توان به ارسال و دریافت پیام، عکس، ویدئو و صدا با دیگر افراد بدون در نظر گرفتن محدودیت های جغرافیایی پرداخت، امکان ساخت کانال و گروه نیز ازجمله کاربردها و مزایای استفاده از این اپلیکیشن پرطرفدار می باشد اما مسئله ای که ممکن است استفاده از تلگرام را برای برخی از افراد دچار دردسر کند اضافه شدن ناخواسته به گروه ها و کانال های مختلفی است که خود فرد تمایلی به عضویت در آن ها ندارد.

ساخت کانال های تبلیغاتی توسط تلگرام و اضافه کردن افراد مختلف به این گروه ها و کانال ها با اهداف کاری و تجاری توسط افراد ناشناس یا مخاطبین فرد و یا حتی اضافه شدن به کانالها و گروه های شخصی قطعا مسئله ای است که ممکن است برای تمامی افراد خوشایند نباشد. خوشبختانه این اپلیکیشن و تنظیمات آن به گونه ای ارائه شده است که شخص بتواند با انجام تنظیمات ساده و آسانی از ورود به  گروه ها و کانال ها به صورت ناخواسته جلوگیری کرده و اجازه ندهد افراد دیگر او را به دیگر کانال ها وارد کنند.

ما در این مقاله قصد داریم به آموزش روشی برای جلوگیری از عضو شدن خودکار به کانال تلگرام بپردازیم، بریا مطالعه ترفندهای بیشتر گروه های تلگرام پیشنهاد میکنیم مقاله نحوه جستجوی پیام درگروه تلگرام را  نیز از دست ندهید.علاوه بر این شما می توانید برای آموزش های کاربردی و بیش تر در زمینه ی کامپیوتر و موبایل به سایت آموزش کامپیوترو موبایل مراجعه کنید.

آموزش جلوگیری از اضافه شدن ناخواسته به گروه و کانال تلگرام

برای حذف اضافه شدن به گروه ها و کانال های تلگرام به صورت خودکار و ناخواسته کافی مراحل عنوان شده در زیر را به ترتیب انجام دهید:

1.در ابتدا برنامه ی تلگرام را باز کنید.

2.به منوی اصلی اپلیکیشن تلگرام بروید. (برای این کار کافی است آیکون سه خطی که در بالای صفحه سمت چپ نمایش داده می شود را لمس کنید).

3.گزینه ی Setting(تنظیمات) را لمس کنید.

4.در این مرحله باید به دنبال گزینه ی Privacy & Security (حریم خصوصی و امنیت) بوده و بر روی آن کلیک کنید.

    برنامه هک تلگرام واقعیت دارد؟ آیا میتوان به حساب فرد دیگری دسترسی داشت؟

5.حال کافی است گزینه ای با نام Groups  (گروه ها) پیداکرده و آن را انتخاب کنید.

در صفحه ی باز شده چند قسمت را مشاهده خواهید کرد:

6.در ابتدای صفحه یک پرسش و 2 گزینه را مشاهده می کنید که از شما پرسیده خواهد شد که تمایل دارید چه کسی قادر به اضافه کردن شما به گروه و کانال های تلگرامی باشد؟

در این جا شما 2 انتخاب خواهید داشت در صورتی که گزینه ی اول یعنی Everybody (همه ی افراد) را لمس کنید به معنای آن است که تمامی افراد حق دارند شما را به گروه ها و کانال ها اضافه کنند.

اما در صورت انتخاب گزینه ی دوم یعنی My Contacts (مخاطب های من) تنها افرادی که در لیست مخاطبین شما هستند و شما شماره ی آنها را در گوشی خود ذخیره کرده اید حق دارند شما را به کانال ها و گروه ها اضافه کنند.

7.زمانی که بر روی گزینه ی مخاطبین من (My Contacts) در بخش اول کلیک کنید با 2 گزینه ی جدید در بخش Exceptions (استثناها) رو به رو خواهید شد.

گزینه ی Always Allow: در صورتی که بخواهید به شخصی این امکان و اجازه را بدهید تا بتواند همیشه شما را به گروه ها و کانال های تلگرامی اضافه کند می توانید یوزر (user) آن شخص از طریق قسمت Add Users (اضافه کردن کاربران) اضافه کنید، در این صورت شخصی که یوزرش در این بخش انتخاب شده باشد قادر به اضافه کردن شما در گروه ها و کانال های مختلف خواهد بود.

گزینه ی Never Allow: در این جا می توان شخصی را انتخاب کرد که به هیچ عنوان قادر به اضافه کردن شما در گروه و یا کانال تلگرام نباشد حتی در صورتی که آن شخص در فهرست مخاطبین شما باشد باز هم اجازه ی وارد کردن شما را به گروه و یا کانالی نخواهد داشت.

8.بعد از انجام تغییرات کافی است تیک بالای صفحه در سمت راست را لمس کنید در این صورت تغییرات انجام شده برای شما اعمال خواهد شد.

بعد از انجام این تنظیمات که البته بسیار هم ساده بودند اضافه شدنتان به کانال و گروه های مختلف بر طبق میل و سلیقه ی شما انجام خواهد شد. یکی از دلایلی که اپلیکیشن تلگرام را به یکی از پیام رسان های پر طرفدار و البته محبوب تبدیل کرده است همین امکانات و تنظیماتی است که شخص می تواند با سلیقه ی خود آن ها را تنظیم کند البته علاوه بر جلوگیری از اضافه شدن در گروه ها تنظیمات فراوان دیگری در این پیام رسان از قبیل جلوگیری از باز شدن خودکار برنامه و خیلی تغییرات دیگر نیز وجوددارد. در این قسمت برا راحتی کار فیلم آموزشی اضافه نشدن خودکار به گروه در تلگرام را قرار داده ایم .

سؤالات متداول درباره رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام

چگونه محدودیت عضویت در کانال های تلگرام را رفع کنیم؟

برای حل مشکل عضویت در کانال‌ها و گروه‌های تلگرام، می‌توانید از تعداد کانال یا گروه بدون استفاده فعلی خارج شوید.

تعداد گروه‌ها و کانال‌های قابل عضویت در تلگرام پرمیوم چه مقدار است؟

کاربران نسخه پرمیوم تلگرام قادر هستند تا دو برابر مقدار رایگان، یعنی تا سقف ۱۰۰۰ کانال و گروه را داشته باشند.

تعداد کانال‌ها و گروه‌های قابل عضویت در نسخه رایگان تلگرام چقدر است؟

کاربران نسخه رایگان تلگرام می‌توانند تا سقف ۵۰۰ کانال و گروه را به‌صورت هم‌زمان دنبال کنند.

چگونه از بروز مشکل محدودیت عضویت در کانال های تلگرام جلوگیری کنیم؟

با محدود‌کردن عضویت ناخواسته در کانال‌ها و گروه‌های تلگرام قادر خواهید بود تا از بروز مشکل محدودیت عضویت در آن‌ها جلوگیری به‌عمل آورید.

دکمه بازگشت به بالا