جامعه

فردا؛ امضای تفاهم‌نامه ساخت ۹۰ هزار واحد مسکونی در پایتخت

سخنگوی شهرداری تهران گفت: فردا سه شنبه تفاهم نامه ای برای ساخت حدود 90 هزار واحد مسکونی در پایتخت منعقد می شود که این تعداد واحد به سایر پروژه هایی که تاکنون به مرحله برنامه ریزی رسیده اند اضافه می شود. ساخت و ساز.

عبدالمطهر محمدخانی در گفت وگو با تیتر اول. وی با اشاره به تفاهم نامه جدید شهرداری تهران و نهادهای مختلف در زمینه تامین مسکن در پایتخت، گفت: قرار است فردا سه شنبه شهرداری تهران با سپاه پاسداران، ارتش، فرماندهی نیروی انتظامی تفاهم نامه امضا کند. ، شستا. و شرکت ایرانی ساخت و ساز مسکن تیتر اول طاهاطر در پایتخت

وی با بیان اینکه این کمپین برای ادامه ساخت مسکن در پایتخت و مربوط به پروژه های قرارگاه جهادی است، گفت: تا 20 هزار واحد توسط سپاه، 15 هزار واحد توسط ارتش، 5 هزار واحد توسط سپاه تامین می شود. فرماندهی نیروی انتظامی 50000 دستگاه یک واحد برای شستا و 10000 واحد برای شرکت برن تهتر ایران ساخته می شود.

محمد خانی اعلام کرد: تمامی پروژه هایی که قرار است فردا تفاهم نامه امضا شود 3 ساله است و به زودی ساخته می شود. ارزش و سهم شهرداری تهران در هر پروژه متفاوت است. اما بیشترین اقدامات شهرداری تهران در حوزه ساخت و ساز مسکن تسهیل و رفع موانع است.

نماینده شهرداری تهران ادامه داد: قبل از شروع مدیریت شهری فعلی و ورود آقای زاکانی به شهرداری تهران، سازمان نوسازی شهر تهران 2 هزار پروژه داشت. اما در حال حاضر این تعداد به 10 هزار پروژه رسیده است و قول رئیس سازمان نوسازی نشان می دهد که به زودی این رقم به 20 هزار پروژه خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: فردا سه شنبه تفاهم نامه ساخت حدود 90 هزار واحد مسکونی در پایتخت منعقد می شود که این تعداد واحد به سایر پروژه های در حال ساخت و در حال ساخت اضافه می شود. اقدامات قرارگاه جهاد مسکن نشان می دهد که شهرداری تهران برای مسکن پایتخت برنامه جدی و کاربردی دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا