فرهنگ و هنر

مادر شهیدان «صفری مطلق» به فرزندان شهیدش پیوست

تیتر اول/البرز حاجیه‌خانم «فاطمه ملاحسنی» مادر گرامی شهیدان «محسن و هیبت اله صفری مطلق» از استان البرز پس از سال‌ها فراق از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

به گزارش تیتر اول، حاجیه‌خانم «فاطمه ملاحسنی» مادر گرامی شهیدان «محسن و هیبت اله صفری مطلق» از شهرستان اشتهارد استان البرز، جمعه ۱۳ مردادماه پس از سال‌ها فراق از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

مراسم تشییع و تدفین پیکر این مادر والامقام صبح امروز شنبه ۱۴ مردادماه از ساعت ۱۰ از میدان جانبازان شهرک طالقانی شهرستان اشتهارد به سمت گلزار شهدای محله صیادیه تشییع و در این گلزار، در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است شهید «محسن صفری مطلق» متولد یکم مهرماه سال ۱۳۳۳، دهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس در فکه براثر اصابت ترکش و شهید «هیبت اله صفری مطلق» متولد یکم شهریورماه سال ۱۳۴۱، بیست و یکم بهمن ماه سال ۱۳۶۰ در چذابه در درگیری مستقیم با دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شایان ذکر است شهید «محسن صفری مطلق» در گلزار شهدای محله صیادیه و شهید «هیبت اله صفری مطلق» در گلزار شهدای امام زاده ام کبری(س) و ام صغری(س) شهرستان اشتهارد به خاک سپرده شده اند.

انتهای پیام

نشر فرهنگ و هنر

از ریتم و صداهای کلمات استفاده می‌کنم تا شما را در یک سفر صوتی همراه کنم.
دکمه بازگشت به بالا