ورزش و نشاط

رونمایی پرسپولیس از جانشین بیرانوند برای بازی با النصر عربستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مصدومیت علیرضا بیرانوند در جریان دیدار تیم ملی ایران مقابل بلغارستان تلخ‌ترین خبری بود که به گوش یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس رسید.

او که در نقل و انتقالات تابستانی با جدایی احمد گوهری دروازه‌بان دوم خود موافقت کرد حالا گزینه باتجربه برای جانشینی او در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

پرسپولیس که باید ۹ روز دیگر برای تقابل با النصر عربستان که بازیکنانی همچون کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، بروزوویچ، لاپورت و تالیسکو دارد آماده شود همچنان با مشکل جدی انتخاب دروازه‌بان برای این دیدار روبروست.

گرچه علیرضا بیرانوند با وجود اعلام کادر پزشکی پرسپولیس دو تا سه هفته دیگر می‌تواند درون دروازه بایستد اما اعلام کرده است تمام تلاش خود را برای حضور در چارچوب دروازه پرسپولیس خواهد کرد. با این حال رسانه باشگاه پرسپولیس پس از مدت‌ها نسبت به انتشار تصویر گلر دوم این تیم و همچنین تمرینات ویژه ولسلی ننکا مربی دروازه‌بان ها با او تمرکز کرد تا اینگونه روحیه امیررضا رفیعی را برای بازی مقابل رونالدو و مانه آماده کند. رفیعی که ۲۱ سال سن دارد بدون یک ئقیقه بازی در پرسپولیس حالا آماده بازی مقابل فوق ستاره‌های دنیا می‌شود.

رونمایی پرسپولیس از جانشین بیرانوند برای بازی با النصر عربستان

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان سه شنبه ۲۸ شهریورماه سال جاری در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا