استان ها

5.2 میلیارد دلار کمک مالی منطقه آزاد ارس برای مقابله با کرونا



به گزارش Khabar Online ، محسن نریمان ، مسئول روابط عمومی آژانس آزاد ارس ، چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کار تمام شده است.

وی افزود: براساس تفاهم نامه همکاری با شبکه بهداشت و درمان شهر جلفا ، تصمیم گرفته شده است که اولین دستگاه روشنایی دیجیتالی خود را در ماه جلفا در ماه آینده راه اندازی کند.

نریمان همچنین از کمکهای مالی ارس در خرید تجهیزات آزمایشگاهی تشخیصی کرونا با هدف شناسایی افراد مشکوک به بیماری کرونا در ارس خبر داد و افزود: مشابه دوربین ، آزمایش پزشکی مربوط به ویروس تاج را برای یک کلینیک بالینی J انجام داد.

نریمان به آغاز برنامه شش ماهه تکمیلی برای راه اندازی یک گروه مراقبت از بیماران سیار در جلفا اشاره کرد و گفت: یک گروه مراقبت از بیماران سیار که شامل پزشکان ، پرستاران ، متخصصان کنترل بیماری ، متخصصان بهداشت محیط ، روانشناسان و متخصصان تغذیه است. درنظر گرفته شده است كه مراقبت های بهداشتی اساسی و غربالگری برای گروه های پرخطر در معرض كرونا انجام شود تا خدمات پزشکی و بهداشتی و نظارت بر سلامت جسمی و روانی بیماران ، همسایگان ، همسایگان ، افراد مشكوك و نظارت مداوم انجام شود. و ضد عفونی می کنند.

برنامه های اضافی برای مراقبت و پیشگیری از کروناویروس با کمک آژانس منطقه آزاد ارس و درگیر شدن از شبکه بهداشت و درمان جلفا از این هفته آغاز شده است.

46


تمامی نوشته های سایت بر اساس پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار خبر می نماید، فلذا مسوولیت نوشته های سایت بر عهده منابع اصلی بوده و تیتر اول هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله ندارد.

دکمه بازگشت به بالا