جامعه

گوش‌بری تاکسی‌های اینترنتی با چاقوی آلوده به کرونا + جدول

تاکسی های اینترنتی در ایران مانند سایر شرکت های نوپا در ابتدا بسیار مشتری مدار و صادق بودند ، اما با تقویت قشر ضعیف جامعه مجبور بودند هر تصمیمی را تحمل کنند و صدایی از آنها بیرون نمی آید.

تاکسی های اینترنتی در ابتدای وجود بسیار مورد توجه مشتریان و مسافران بودند و رانندگان آنها به پیر و جوان ، پیر و پیر احترام می گذاشتند به طوری که همه فکر می کردند استاندارد رانندگی تغییر می کند و حتی افسانه هایی نیز در مورد این اتفاق خوب بیان می شود. تاکسی های اینترنتی در تابستان به مسافران نوشیدنی های خنک می دهند و … اما به تدریج واقعیت ها مشخص شد و همان شرکت ها بخاطر برخی رفتارهایشان کنار گذاشته شدند. تا جایی که چندین نفر از مدیران آنها برای اینکه حداقل ظاهر خود را حفظ کنند ، مجبور شدند به صورت فیلم یا توییت بیایند ، مثلاً برای مردم توضیح دهند یا از همه عذرخواهی کنند تا بگویند خارجی چه سیستم و مسئولیت خارجی است!

البته عذرخواهی و مسئولیت بسیار کار پسندیده ای است و نه تنها وظیفه آنهاست بلکه وظیفه هر نهاد خصوصی و دولتی است که کالاها یا خدمات را به مردم ارائه دهد بلکه این واقعیت است که دستگاه های شیک و مجلسی از یک سو مسئولیت را بر عهده می گیرند و از طرف دیگر ، یک روش بسیار ملایم و نازک ، چابک و چابک برای فشار آوردن به مردم به گونه ای که از هر فشار سنگین دیگری سخت تر باشد ، مردم را در مورد اهداف این دستگاه یا اپراتورهای شرکت و در نهایت بخش بزرگی از مشتریان در این نتیجه کمی بدبین می کند . به نظر می رسد که تمام این رفتارهای شیک فقط به منظور جلب مشتری و معتادان به خدمات آنها است و آنها مانند دیگران فقط در تلاشند جیب فقرا را خالی کنند.

بارزترین نمود این رفتار ، راه اندازی تاکسی های اینترنتی در هوای بارانی ، ترافیک سنگین و روزهای خاص گذشته بود که تقریباً سال گذشته پس از شیوع ویروس کرونا و کمی بعد از محدودیت ها کاملاً غیر منطقی بود. ترافیک شبانه و صبحگاهی.

البته گفتن “غیر منطقی” از دید مسافر است ، در غیر این صورت رانندگان تاکسی اینترنتی احتمالاً بسیار راضی هستند و از مسافر و راننده نیز رضایت بیشتری دارند ، مطمئناً شرکت هایی هستند که با راه اندازی و مدیریت این مجموعه ها درآمد خوبی کسب کرده اند. رانندگان دوباره کلاچ را می گیرند ، ترمز می کنند و دنده را تعویض می کنند و در گرما و سرما سخت کار می کنند و بخشی از بار مسافر را مستقیماً از طریق شهرها حمل می کنند و یک روز غذای حلال می خورند. بعید است مردم در مورد درآمد این گروه گیج شوند. در حالی که این مجموعه ها اکنون تعداد زیادی از افراد را به عنوان راننده استخدام می کنند ، درآمد نجومی صاحبان این شرکت ها که سرانجام چندین کارمند را به عنوان بخش پشتیبانی استخدام کردند ، ساختمانی اجاره کردند ، هزینه تلفن و اینترنت را پرداخت کردند و به طور خودکار کمیسیون پرداخت کردند. ناراحتی راننده که چاره ای جز این کار ندارد به حساب های بانکی آنها سرازیر می شود ، مسافران و حتی خود رانندگان را دوست ندارد. ما در حال حاضر فقط به حمل مسافر با اتومبیل اشاره می کنیم و منظور ما حمل و نقل مسافر با موتور سیکلت ، پیک ، سرویس تحویل غذا و … نیست که برای این شرکت ها نیز مفید است. آنها از عرق خشک شده پشت پیراهن موتورسواران و برخی از جوانان درآمد دارند. خیابان ها در جستجوی یک تکه نان از صدها خطر روزمره مانند مرگ ، تصادف ، جراحت و از کارافتادگی هستند.

در کل ، ما می گوییم که طبق توافق ، هر دو طرف توافق کرده اند که با این سیستم و این وضعیت کار کنند و رهبر همچنین باید خدا را شکر کند که می تواند یک تکه نان در این نفس درست کند. نقش افرادی که خدمات می خواهند چیست؟ از دسامبر سال گذشته تا دسامبر امسال ، آنچه اتفاق افتاده و اتفاق افتاده است ، به عنوان مثال قیمت تاکسی های اینترنتی از خیابان فلسطین تا خیابان فردوسی ، از 9000 تومان تا 25 هزار تومان یا از خیابان فلسطین تا ورزشگاه آزادی از 13 هزار تومان به 39 هزار تومان. . 500 گوجه فرنگی؟ تنها اتفاقی که افتاده این است که افراد بد بخت از ترس جان خود را مجبور به استفاده از تاکسی های اینترنتی به جای اتوبوس ، تاکسی و مترو کرده اند و این شرکت ها به روشی کاملا صادقانه ، انسانی و مشتری مدار از این ترس ها نهایت استفاده را کرده اند. نرخ کرایه دو برابر بیشتر محاسبه می شود تا خدای نکرده مردم بیش از حد در امان نمانند. گاهی اوقات آنها علناً اعلام می کنند که ما قیمت را دو برابر می کنیم ، و این همین است و در نظر شماست که باید از ما مراقبت کنید.

البته اشتباه نکنید! این رفتار برای انسان ناآشنا نیست. از فروشگاه های زنجیره ای ساده گرفته تا خودروسازان این کشور ، هر جا که کوچکترین احساسی وجود داشته باشد که مردم چاره ای جز استفاده از کالاها و خدمات خود ندارند ، همان بدبختی را برای مردم به وجود آورده اند و نه آب تکان خورده است و نه وجدان اذیت شده است. . آنچه او را به لرزه درآورد ، دست و قلب کارگر و کارمند و مزدبگیر ، حقوق ، ساعت و غیره بود که نمی دانستند برای خرید ماشین معمولی یا تهیه چنین وسیله ای برای فرزندان خود پول را از کجا ببرند یا حداقل به اندازه قوای خود باشند. تو این روزا. همسر و فرزندش اینور انور را با تاکسی بفرستید تا خودش از ترس تاجگذاری آنها نرود و آنها برای تاج نگذارند!

تاریخ ، ساعت ، مسیرها و قیمت ها را در جدول زیر مقایسه و ارزیابی کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا