ورزش و نشاط

درویش: از استقلال بپرسید چرا اطلاعیه داد

به گزارش خبرگزاری تیتر اول؛ رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس بعد از پیروزی تیم‌شان برابر فولاد گفت: بازی بسیار خوبی بود اگر از موقعیت‌هایی که داشتند بهره می‌بردند نتیجه جور دیگری رقم می‌خورد ولی نشان داد که پرسپولیس تیم بزرگی است. نباید از بحث داوری غافل شد. گلی که عبدالکریم زد حداقل نیم متر فاصله داشت یا آن پنالتی نیمه اول. بعضی وقت‌ها بازی آنقدر نزدیک است که یکی از این گل‌ها می‌تواند سرنوشت بازی را عوض کند؛ کما اینکه هفته گذشته هم یک پنالتی به نفع تیم ما گرفته نشد. الان هم یقینا می‌گویند که VAR نداریم. چطور سودها و ندیدن‌ها فقط در بازی پرسپولیس مشهود است و در بازی‌های دیگر مشهود نیست. امیدواریم روزی داوران با چشمان باز این صحنه‌ها را ببینند.

به نقل از ورزش سه او در مورد بیانیه‌ها قبل از دربی گفت: باید پرسید که چرا اطلاعیه می‌دهند باید سعی کنند بین هواداران دوستی و مودت ایجاد کنند در بازی قبل پرسپولیس با استقلال با وجود VAR باز هم آن صحنه‌ها دیده نشد.

درویش راجع به تاریخ دربی گفت: تاریخی که به ما دادند برای چهارشنبه است و بعید می‌دانم تاریخ مسابقات را عوض کنند به این جهت که اگر تاریخ را تغییر بدهند باید بازی با پیکان در هفته آخر را هم تغییر بدهند چون اردوی تیم ملی است و اگر تغییر بدهند بازی دربی را باید به سال بعد ببرند یا اگر بناست که امسال برگزار شود در همان تاریخ باید باشد.

او در مورد تاثیر خریدهای پرسپولیس می‌گوید: هر مدیری دوست دارد بازیکن با کیفیت برای تیمش بگیرد. وقتی مدیر بازیکن باکیفیت معرفی می‌کند ما تلاش‌مان را می‌کنیم و هرکاری به خوشحالی هوادار منجر بشود انجام می‌دهیم. نباید از مشکلات مالی هم غافل شد از پول هتل تا پول غذا و بازیکن. بازیکن به زیبایی بازی می‌کند و نتایج خوبی رقم می‌زند باید بتوانیم قراردادش هم سر وقت بپردازیم. در ده پانزده روز گذشته ۱۱ میلیارد تومان بدهی مالیاتی بازیکن را بدهیم یا امروز یک میلیون و پنجاه هزار یورو معادل ۷۰ میلیارد تومان (رادوشویچ). به جای اینکه دنبال مسبب باشند گفتند شما بد حساب کردید و ۷۰تومان نیست ۵۰ تومان است ولی کسی قرار نیست این پول را به ما بدهد. دنبال حاشیه‌سازی هستند.

او در مورد درآمد حاصل از پخش دربی گفت: گفتیم ولی هنوز عملیاتی نشده است. امیدواریم شخص آقای جبلی به جهت اینکه این دو تیم هوادار بسیار زیادی دارند، به نحوی بتوانند کمی از این هزینه‌ها را از این طریق پوشش بدهند.

257 251

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا