ورزش و نشاط

از دولت می‌خواهیم حمایت‌هایش را از ما افزایش دهد

تحول اصلی ما در ورزش بانوان است

رییس کمیته ملی پارالمپیک گفت:طرح ما تحول در ورزش بانوان است و در این زمینه باید کارهای مهمی انجام دهیم.

غفور کارگری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شرایط ورزشکاران برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی اظهار داشت: سال جاری سال پُر کار و مهمی برای ما است زیرا در آنلاین ماه مسابقات مهم پاراآسیایی هانگژو را در پیش داریم و همچنین در سال جاری برنامه‌ها و مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک پیش‌روی ما است. برگزاری اردوها و اعزام‌های متعدد در کنار برنامه‌های آموزشی، حتی میزبانی از رویدادهای بین‌المللی چه ورزشی و چه تشکیلاتی در خرداد ماه و میزبان هیات اجرایی کمیته آسیایی پارالمپیک  از جمله برنامه های ما خواهد بود.

وی افزود: برنامه‌های ما متعدد و در مجموع سال پُر کاری است و باید تمام دوستان همت کنند از این برنامه‌ها سرافراز بیرون بیاییم. در کنار آن ما طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی ایجاد کردیم و یکی از طرح‌های مهم ما یاران سلیمانی است که معطوف به جذب جانبازان مدافع حرم و حتی جانبازان مرز به ورزش است. معتقدم در خصوص این قشر عزیز مقداری غفلت صورت گرفته است. من از همه جانبازان عزیزانی که مدافع حرم هستند می خواهم که به تربیت بدنی یا ایثارگران از رده‌هایی که اعزام شده‌اند یا به بنیاد شهید و امورایثارگران مراجعه و ثبت‌نام کنند. ان‌شاءالله شرایط برای ما فراهم باشد برای جذب این عزیزان چه در ورزش قهرمانی و چه ورزش همگانی تا بتوانیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

رییس کمیته ملی پارالمپیک عنوان کرد: طرح دیگر ما تحول در ورزش بانوان است که در این زمینه باید کارهای مهمی انجام دهیم و حتی طرح استعدادیابی و طرح‌های مختلف را هم باید در کنار آن انجام دهیم. سال پُرکاری در انتظار ماست و به دعای مردم عزیز برای موفقیت نیازمندیم. همچنین همت تمام مسئولان ذی‌ربط در فدراسیون‌ها و بخش‌های مختلف ورزش کشور برای ما امری حیاتی و مهم است.

وی درباره مسائل مربوط به بودجه‌ای که در سال جاری به ورزش کشور تعلق گرفته است، اینطور گفت: حمایت‌ها، حمایت‌های خوبی بوده و تاکنون طبق برآورد کارها پیش رفته که با حمایت دولت بوده است. در بحث بودجه تا جایی که توانسته‌اند به ما کمک کرده‌اند البته نکته‌ای که وجود دارد این است حجم و نوع کارهایی که چه در رشته پارالمپیک و چه کمیته ملی المپیک و حتی وزارت ورزش داریم کارهای سنگینی است. اگر عنایت و توجه بیشتری به این معقوله صورت بگیرد قطعأ در پیشبرد امر ورزش که مورد توجه مردم آحاد کشور است اتفاقات بهتری صورت خواهد گرفت. زیرا همه به ورزش علاقه‌مند و حتی پیوند خورده‌اند و این می‌تواند کمک حال ما باشد. درخواست ما از دولت این است اگر مقدور باشد توجه و حمایت‌های خودشان را از ما افزایش دهند. 

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا