جامعه

مدیریت‌ امور شهرستان به ساعت اداری محدود نشود

تیتر اول/گیلان امام جمعه بندرانزلی با تاکید بر اینکه مدیریت‌ها در شهرستان به ساعت اداری محدود نشود، گفت: اگر ارائه خدمت محدود به ساعت شد اخلاص و توجه به خدا هم در او کمرنگ می‌شود.

حجت السلام سید عبدالجواد شمس‌الدین امروز در جمع مدیران و مسوولان شهرستان که در دفتر امام جمعه بندر انزلی برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: مجموعه دولت همانند یک پیکره واحد است و همه شما عضوی از این پیکره هستید اگر خللی در یک بخش پدید آید به همه این پیکره آسیب می‌رسد.

حجت السلام شمس الدین با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به مردم باید جامع، مستمر و پایدار باشد، تصریح کرد: یکی از اقداماتی که در سطح شهرستان باید انجام شود تهیه نقشه راه با توجه به نیازها همچنین امکانات موجود، برای شهرستان است.

وی با بیان اینکه طبق این نقشه راه نقصان و کمبودها مشخص می شود و اینکه در چه مدت زمانی این خلاء باید برطرف شود و چه امکاناتی نیاز دارد نیز تعیین شود، افزود: بر اساس امکانات و با تمام توان در جهت حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف تلاش شود.

امام جمعه بندرانزلی با تاکید بر اینکه مدیریت‌ها در شهرستان به ساعت اداری محدود نشود، گفت: اگر ارائه خدمت محدود به ساعت شد اخلاص و توجه به خدا هم در او کمرنگ می‌شود.

حجت الاسلام شمس الدین تصریح کرد: در وهله اول باید سرلوحه همه کارها را رضایت پروردگار متعال قرار دهید زیرا در معارف دینی ما اگر انسان به قصد رضایت پروردگار متعال کاری انجام بدهد آن کار موفقیت آمیز خواهد بود چون امدادهای الهی پشت تلاش انسان قرار می‌گیرد.

امام جمعه بندر انزلی تاکید کرد: این نظام متعلق به خداوند متعال است و همه شهدای عزیز هم با همین نیت برای دفاع از نظام اسلامی رفتند و جانشان را فدای این نظام کرده‌اند و موفقیت و بقای این نظام هم مرهون همین نگاه و نگرش است و شما که امروز هرکدام در یک حوزه‌ای برای انجام کارهای مردم و نظام اسلامی مسئولیت دارید باید این مسئله را سرلوحه کارتان قرار دهید.

انتهای پیام

کارگروه خبری اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا