استان ها

رانندگان پر خطر ملزم به طی کردن دوره آموزشی می‌شوند

خبرگزاری تیتر اول از یزد می گوید محمد جوسین رحیمی زاده در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد به منظور بررسی علل و عوامل تصادفات جاده ای گفت: پیشگیری و بازرسی مجدد خودروهای دارای نقص فنی. در این راستا برای حمل و نقل عمومی این یکی از اقداماتی است که برای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای انجام می شود.

وی بر پیشگیری از نقص در 29 نقطه تصادف جاده ای و 10 نقطه تصادف شهری تاکید کرد و اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بر تسریع در پیشگیری از نقاط حادثه خیز شناسایی شده تاکید کرد.

یک مقام قضایی از محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین و کامیون از ساعت 24 الی 17 در برخی نقاط استان خبر داد و گفت: با نظارت دادستان های سراسر استان و با همکاری پلیس راهور از تردد جلوگیری می شود. تصادفات در ساعات اولیه روز تردد در محورهای مواصلاتی جداگانه تنظیم می شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد به تشکیل کمیته ای متشکل از کارشناسان برای بررسی حرکت محور ترافیکی جاده دهشیر اشاره کرد و گفت: با توجه به تصادفات شدید در جاده، مقرر شد بررسی و بررسی شود. تشکیل، این انتقال باید انجام شود.

48

دکمه بازگشت به بالا