بهترین های کسب و کارعمومی

انواع آبپاش مخفی شونده هانتر

آبپاش هانتر یکی از نازل های آبپاش است که به نام آبپاش نیز شناخته می شود، یکی از مهمترین اجزای آبیاری آب باران در سیستم آبیاری با لوله های مناسب لوله های پلی اتیلن می باشد.

نازل مناسب انتقال دقیق و یکنواخت آب را در سیستم مورد نیاز شما تضمین می کند. آبپاش هانتر انتخابی از گزینه های نازل را برای هر سیستم آبپاش چمن ارائه می دهد، مانند نازل های قابل تنظیم، ثابت، ویژه و MP، نازل های روتاتور.

با نصب یک سیستم آبیاری شکارچی، هرگز مجبور نخواهید بود که شلنگ را روی چمن خود بکشید، هرگز نگران این نباشید که آیا آب کافی مصرف کرده اید یا بیش از حد. و زمانی که از چمن دور هستید هرگز نگران آبیاری نخواهید بود.

مشخصات فنی هانتر اسپرینکلر

اسپری‌های مخفی HUNTER نازل‌های اسپری ثابت و قابل تنظیم مناسب برای کاربردهای مختلف را ارائه می‌دهند. برای کاربرد دقیق، نازل قابل تنظیم و کنترل به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی و با دقت قوس را بین 45 تا 360 درجه تنظیم کنند.

نازل های آبپاش ثابت Hunter Pro دارای آرایش قوس ثابت هستند و اسپری و تشک را در زوایای دقیق مشخص می کنند تا چمن های با اندازه های خاص را بپوشانند و از هدر رفتن آب جلوگیری کنند.

آبپاش شکارچی پنهان، معرفی آبپاش شکارچی

برای بهره وری بهینه آب، اسپرینکلرهای هانتر دارای MP Rotator انقلابی هستند – جایگزینی که مدت ها در انتظار آبپاش های سنتی بود. اسپرینکلر هانتر MP روتاتور جریان های چرخشی متعددی از آب را با سرعت کم ساطع می کند و آب کمتری مصرف می کند.

این سیستم آبپاش تضمین می کند که باغ فقط مقدار آب مورد نیاز برای رشد را دریافت می کند. آبپاش های روتاتور مصرف آب را تا 30 درصد در مقایسه با نازل های اسپری سنتی کاهش می دهند.

سر آبپاش روتاتور هانتر MP باعث صرفه جویی در آب می شود، ظاهری سازگار با محیط زیست ارائه می دهد و می تواند بر روی اکثر بدنه های سمپاش نصب شود.

مدل مخفی PGP

آبپاش مخفی PGP Hunter دارای یک ورودی با قطر 3.4 اینچ و قطر خارجی 4.5 اینچ است و این مدل Hunter دارای شعاع اسپری 6.5 فوت تا 16 فوت است.

فرآیند کار PGP مشابه سایر آبپاش های مخفی است که با فشار آب سر بالا می آید و آب می پاشد و وقتی آب متوقف می شود جمع شده و در بدنه پنهان می شود.

مزایای PGP Hunter

دارای 20 نوع نازل مختلف با زوایای مختلف

دارای روکش برای جلوگیری از آلودگی

قابلیت تنظیم شعاع اسپری

دارای فیلتر برای جلوگیری از گرفتگی

نصب آسان

بادوام و عمر طولانی

Irrigator Hunter I-90

این مدل دارای شعاع پاشش بیشتر از سمپاش هانتر بوده و قابلیت چرخش دارد. I-90 برای زمین های ورزشی چمن، پارک ها و فضاهای عمومی طراحی شده است. شعاع اسپری این مدل 30.8 متر است.

قطر کوچک سمپاش I-90 و روکش بالشتک لاستیکی آن، آن را به انتخابی عالی برای زمین های باز، پارک ها و محیط هایی مانند زمین های ورزشی و پیست های مسابقه تبدیل کرده است.

روتر را می توان به راحتی بدون ابزار اضافی و از طریق پوشش بالایی محفظه سرویس کرد و به سرعت به صفحه فیلتر و شیر دسترسی داشت. در دو مدل، دو نازل متضاد دایره کامل و مدل قوس متغیر ارائه می شود.

اسپرینکلر Ultra PS

یکی از پرمصرف ترین آبپاش ها هانتر مخفی است و بیشتر در فضاهای کوچک استفاده می شود زیرا اسپری این نوع هانترها کمتر از 5.2 متر است.

این نوع آبپاش ها بدنه باریکی دارند و معمولاً در داخل یک محفظه لوله ای قرار می گیرند و برای محافظت به یک بند پلی اتیلن متصل می شوند. مدل Ultra در طول‌های 15، 10 و 5 سانتی‌متری عرضه می‌شود و در مورد آبپاش‌ها، مدل‌های مختلفی از جمله:

Hunter A 17 با شعاع اسپری 5.2 متر

Hunter A 15 با شعاع اسپری 4.6 متر

Hunter A 12 با شعاع اسپری 3.7 متر

Hunter A 10 با شعاع اسپری 3 متر

مزایا و ویژگی های Hunter Ultra PS

قابلیت تعویض نوک

قابلیت تنظیم شعاع اسپری

دارای فیلتری است که از گرفتگی آن جلوگیری می کند

قابل استفاده در فضاهای کوچک

بدنه آن کوچک است و فضای کمی را اشغال می کند

مناسب برای آبیاری چمن های بلوار.

قابلیت ورود مستقیم تسمه پلی اتیلن و تولید 1.2

دارای مدل ثابت و مخفی می باشد

دکمه بازگشت به بالا