عمومی

دیدار با شارجه یک هدیه برای تراکتور است/ از هیچکس نمی ترسیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، پاکو خمز در نشست خبری قبل بازی «تراکتور – الشارجه امارات» از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: فرصت خوبی برای ما است که در معتبرترین مسابقات آسیا حضور داشته باشیم. این بازی برای ما هدیه‌ای است که بازیکنان فصل گذشته با تلاش‌شان آن را اهدا کرده‌اند. ما باید یک گام دیگر تا رسیدن به مرحله گروهی مسابقات برداریم.

وی در رابطه با مصاحبه «امیرحسین حسین‌زاده» بعد از بازی مقابل پرسپولیس، بیان کرد: هیچ مدرکی مبنی بر اثبات حرف‌های حسین‌زاده وجود ندارد. من پس از بازی، چهره‌های ناراحت بازیکنان را دیدم. اکنون این پیام را به کل باشگاه می‌دهم. نباید حرف‌هایمان را از طریق رسانه‌ها بزنیم. مطرح کردن چنین حرف‌هایی از رسانه‌ها، حرکت ناشایست است. اگر کسی می‌خواهد نکته‌ای مطرح کند، بهتر است بین خودمان باشد. اگر چنین اتفاقی تکرار شود، من برخورد خواهم کرد. از همه می‌خواهم بیشتر کار کرده و کمتر صحبت کنند.

خمز تأکید کرد: برای شکست الشارجه باید بهتر از آنان باشیم. حریف از نظر فردی بازیکنان خوبی دارد که می‌توانند روند بازی را عوض کنند. ما باید بهترین بازی را انجام دهیم و بازیکنان در بالاترین سطح باشند. در این صورت، رقابت نزدیک خواهیم داشت و می‌توانیم پیروز شویم.

وی در رابطه با سخنان مربی حریف مبنی بر اینکه «از رویارویی با مربیان بزرگ ترسی ندارم» مطرح کرد: من همواره به همکارانم احترام می‌گذارم. هیچ کس از کس دیگری نمی‌ترسد؛ اما باید به همدیگر احترام بگذاریم. می‌دانیم بازی فردا سطح فنی بالایی خواهد داشت؛ چرا که بازیکنان انگیزه مضاعفی دارند. می‌خواهیم نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم.

خمز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در بازی فردا با احتیاط بازی خواهید کرد؟ گفت: وقتی مالکیت توپ را دارید و مدت زمان بیشتری در حمله هستید، شانس بیشتری برای پیروزی دارید. هر چقدر شجاع باشیم، می‌توان بازهم شجاع‌تر کار کرد. فردا باید بدون ترس بازی کرده و به دنبال ارایه فوتبال باکیفیت باشیم. فکر می کنم طرفداران‌مان فقط برای دیدن پیروزی تیم محبوبشان به ورزشگاه نمی‌آیند، آنان برای تماشای بازی باکیفیت به ورزشگاه می‌آیند. وظیفه ما است تا بازی تماشاگرپسند را به آنان هدیه دهیم. هوادارانی که ورزشگاه را پُر کرده‌اند؛ با بازی محتاطانه راضی نمی‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا