استان ها

برگزاری نمایشگاه نوروزی صنایع دستی گیلان در منطقه آزاد انزلی

به گزارش تیتر اول از انزلی، نمایشگاه نوروزی مجتمع تجاری کاسپین در راستای سیاست حمایت از اشتغال و کارآفرینی روستایی و تجاری سازی فعالیت های صنایع دستی در منطقه و استان برپا شده است.

در این نمایشگاه که از 26 اسفند ماه سال گذشته تا 22 فروردین ماه سال 1300 برپاست، 50 هنرمند صنایع دستی محصولات خود را در فضایی به مساحت دو هزار متر مربع در قالب 24 غرفه به نمایش گذاشته و به فروش خواهند رساند.

در این نمایشگاه آثاری از قبیل فرش و مصنوعات مرتبط، چرم دوزی، سرامیک، سفال، چوب و منبت مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است.

به همین دلیل گزارش منطقه آزاد انزلی طی ده سال گذشته با برگزاری دوره های آموزشی و اجرای طرح ها و بسته های حمایتی از جمله وام های کم بهره برای خوداشتغالی ها و راه اندازی تابستانه ویژه صنایع دستی منطقه و استان را متنوع کرده است. نمایشگاه ها و بستر حضور هنرمندان در نمایشگاه های داخلی و خارجی در این رشته ها زمینه را برای تجاری سازی و رونق مشاغل صنایع دستی فراهم کرده است.

لازم به ذکر است نمایشگاه صنایع دستی نوروزی منطقه آزاد انزلی از ساعت 10 الی 22 دایر است و علاقه مندان می توانند علاوه بر این نمایشگاه از امکانات تفریحی، گردشگری و ورزشی و خدمات تجاری و گردشگری بهره مند شوند. فاز اولین منطقه آزاد شمال کشور. در کنار خانواده لذت ببرید.

نمایشگاه صنایع دستی نوروزی گیلان در منطقه آزاد انزلی

48

دکمه بازگشت به بالا