استان ها

معرفی جلوه‌های زندگی شهید بهشتی در رویداد فرهنگی «کتابنما»

به گز ارش تیتر اول از اصفهان، علی غفرانی‌کجانی مدیر انتشارات سوره آنلاین اصفهان در این ارتباط اظهار کرد: فصل هشتم ویژه‌ برنامه فرهنگی «کتابنما» همزمان با اکران عمومی فیلم سینمایی «مصلحت» و معرفی کتاب «پشت شیشه‌های مات» به اجرا درآمد.

وی افزود: این رویداد تلفیقی در راستای پیوند مخاطبان کتاب خوب و فیلم سینمایی خوب با محوریت کتاب و برای افزایش سرانه مطالعه عمومی برگزار شده است، خرداد امسال آغاز شده است و تا آخر تابستان ادامه دارد و اینک در فصل هشتم آن، پانزدهمین کتاب از مجموعه «قصه قهرمانان انقلاب» برای مخاطبان فیلم سینمایی «مصلحت» معرفی می‌شود.

مدیر انتشارات سوره آنلاین اصفهان خاطرنشان کرد: کتاب «پشت شیشه‌های مات» روایت داستانی از زندگینامه شهید ایت‌الله سید محمد حسینی بهشتی از دید نوه‌ یکی از ۵۳ گروگان لانه جاسوسی آمریکا است.

وی ادامه داد: این آمریکایی موسوم به «لینگن» در ۴۴۴ روز دوره گروگان بودنش در ایران، ملاقاتی با شهید بهشتی داشته و خاطرات این دیدار را برای نوه‌اش بیان و نوه نوجوان او نیز تحت تاثیر زندگی شهید بهشتی، خاطرات پدر بزرگش را دستمایه‌ انتشار این کتاب کرده است.

غفرانی با اشاره به زمان برگزاری این رویداد گفت: در قالب رویداد هشتم کتابنما، میزبان مجموعه‌های فرهنگی، هنری، مذهبی، مدارس و دانشگاه‌ها هستیم و از تمام ظرفیت‌های موجود استان برای اکران فیلم سینمایی مصلحت که برنده دیپلم افتخار از نظر کارگردانی و نامزد سیمرغ هفت رشته در سی و نهمین جشنواره فجر شده است، استفاده می‌کنیم.

گفتی است مخاطبان می‌توانند با ذخیره(رزرو) سانس اکران اختصاصی فیلم مصلحت، از تخفیف‌های هفتمین رویداد کتابنما در اصفهان بهره‌مند شوند.

دکمه بازگشت به بالا