ورزش و نشاط

باید خواسته کادرفنی تیم امید احترام بگذاریم

ماجدی: باید خواسته کادرفنی تیم   امید احترام بگذاریم

عضو هیات رییسه و رییس کمیته جوانان گفت:باید به خواسته به حقِ کادرفنی تیم ملی امید احترام بگذاریم.

به گزارش خبرگزاری تیتر اول، میرشاد ماجدی گفت: صعود تیم ملی امید به المپیک در همه ادوار از اهمیت بسیار زیادی برای فوتبال کشورمان برخوردار بوده است. به همین منظور فدراسیون فوتبال پس از انتخاب سرمربی جوان و ایرانی، تلاش خود را بکار گرفته تا دغدغه‌های این تیم جهت اجرای برنامه‌های موردنظر کادرفنی به حداقل برسد.

عضو هیات رییسه فدراسیون ادامه داد: تیم ملی امید دو رویداد مهم را در ازبکستان برای شرکت در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا و در هانگژو جهت حضور در بازی‌های آسیایی در پیش دارد. امیدهای کشورمان در ازبکستان باید با میزبان این مسابقات رو به رو شوند که چالش اصلی این مسابقات خواهد بود. از طرف دیگر شاگردان عنایتی در بازی‌های آسیایی در اولین گام با عربستان مواجه خواهند شد. بدون شک آماده‌سازی مناسب تیم ملی امید برای این دو رویداد و این دو بازی، کلید اصلی موفقیت خواهد بود.

رییس کمیته جوانان افزود: همکاری و حمایت باشگاه‌ها، لازمه نتیجه‌گیری و موفقیت تیم ملی امید است. اگر می‌خواهیم تیم ملی بزرگسالان قوی‌تری در آینده نزدیک داشته باشیم و طلسم حضور در المپیک بشکند، همه باید نقش آفرینی درستی این مسیر داشته باشیم. در اینکه باشگاه‌ها به حضور بازیکنانشان نیاز دارند شکی نیست، اما هدف همه ارکان فوتبال کشور کسب موفقیت تیم‌های ملی در عرصه‌های بین‌المللی است، پس باید دید خود را فراتر ببریم و به این حداقل خواسته به حقِ کادرفنی تیم ملی امید احترام بگذاریم.

ماجدی در پایان تصریح کرد: قطعا فدراسیون تمام تلاش خود را می‌کند تا این‌ تیم با بهترین شرایط به این مسابقات اعزام شود، اما سرمربی تیم ملی امید به بازیکنان خود برای نتیجه‌گیری در هر بازی نیاز دارد و امیدوارم این‌بار باشگاه‌ها با همدلی و همراهی مضاعف، نقش ارزنده‌ای در موفقیت امیدهای فوتبال کشورمان ایفا کنند.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا