جامعه

مصرف آب با نیاز گلستان همخوانی ندارد/ گلایه از غیب مدیران در جلسه شورای مدیریت بحران

تیتر اول/ گلستان معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: مصرف آب و برق جوابگوی نیاز و ظرفیت استان گلستان نبود.

سید محمدرضا سیدالنگی امروز پیش از ظهر در ستاد فرماندهی و هماهنگی عملیات واکنش به بحران استان گلستان با گلایه از غیبت برخی از مدیران در این جلسه اظهار داشت: برخی از رهبران در کمال تعجب جلسه را ترک کردند برخی از رهبران در جلسه حاضر نشدند و افرادی را فرستادند که در جلسه حضور نداشتند. شرکت نکرد

وی افزود: سال گذشته مشکلات آب و برق وجود داشت و امسال نیز همچنان وجود دارد و اداره کل هواشناسی گلستان گزارش خوبی را به شورای تنظیم مقررات خشکسالی آب ارائه کرد که در این جلسه نیز تکرار شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان با اشاره به اینکه امسال مردم گلستان با هوای گرم مواجه هستند و مصرف آب و برق آنها جوابگوی نیاز استان نیست، یادآور شد:

سیدالنگی به اقدامات لازم برای پیشگیری از آتش سوزی و اقدام به موقع برای مقابله با آتش سوزی اشاره کرد و افزود: 10 میلیارد تومان وام از ستاد سفر برای تجهیز این قسمت برای کمک به مدیریت منابع طبیعی و حوزه آبخیز گلستان اختصاص یافته است.

وی افزود: اخیراً به همراه استاندار گلستان جلسه ای با وزیر نیرو داشتیم که نشان دهنده نکات اعتباری خوبی در حوزه آبفا، آب منطقه ای و برق منطقه ای بود.

رئیس دفتر هماهنگی عمران استانداری گلستان با تاکید بر اینکه جذب سرمایه و راه اندازی پروژه ها در حوزه آب برای ما بسیار حائز اهمیت است، تاکید کرد: جلسه وزیر نیرو هزار میلیارد تومان اضافه برداشت داشته است. به استان گلستان اعطا شده و ما یکی از مدیران ذیربط در حال جذب این وام ها هستیم.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا