جامعه

از خفگی کودک ۱۴ ماهه در عسلویه تا دستگیری زمین‌خوار شهرستان دیّر

تیتر اول / بوشر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بوشهر عنوان کرد: واژگون شدن خودروی سمند در محور گناوه – دیلم ، دو کشته و چهار نفر مصدوم شدند.

سرهنگ جابر پاپری با بیان این مطلب اظهار داشت: روز گذشته پلیس راهنمایی و رانندگی از خبری مبنی بر واژگونی خودرو “سمند” در محور “گناوه-دیلم” خبر داد.

2 و 4 در براندازی ساماندا زخمی شدند

وی ادامه داد: با حضور نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حادثه مشخص شد که دو نفر از سرنشینان این خودرو که یکی از آنها کودک یک و نیم ساله بود به دلیل شدت جراحات فوت کرده اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بوشهر اضافه کرد: راننده و سه سرنشین دیگر مجروح شده و به یک مرکز پزشکی منتقل شدند.

یک مقام پلیس گفت: علت این تصادف توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

یک نوزاد 14 ماهه در عسلوجه خفه می شود

رئیس پلیس عسلویه گزارش داد که کودک 14 ماهه در یکی از روستاهای این شهر در یک مخزن آب خفه شده است.

سرهنگ پیمان فتاحی در توضیح این خبر گفت: “در پی اعلام مرکز 110 فوریت های پزشکی پلیس مبنی بر اینکه کودک 14 ماهه در خانه ای در دهکده چا مبارک خفه شده و به یک مرکز درمانی محلی منتقل شده است ، بلافاصله ماموران نیروی انتظامی بلافاصله به صحنه اعزام شدند.” .

وی افزود: با حضور مأموران در مرکز پزشکی و اعزام به محل حادثه مشخص شد که به دلیل سهل انگاری والدینش ، کودک 14 ماهه هنگام بازی در یک مخزن آب تهویه مطبوع در خانه خود سقوط کرد.

به گفته پلیس بوشر ، یک مقام پلیس گفت: “علی رغم وجود خدمات اورژانس و انتقال کودک به بیمارستان ، او متاسفانه قبل از رسیدن بیمارستان جان خود را از دست داد.”

سرهنگ فتاحی یادآور شد: شهروندان محترم توجه داشته باشید که یک لحظه بی احتیاطی می تواند منجر به چنین حوادث غم انگیز شود.

کشف سوخت قاچاق در کنگان

رئیس پلیس کنگان گفت: 2 هزار لیتر دیزل قاچاق در روستای شیرینو پیدا شده است.

سرهنگ رهام رضایی اظهار داشت: طبق برنامه ضد قاچاق و در پی گزارش های مبنی بر قاچاقچیان سوخت با انبارهای دیزلی در اردوگاه های کار در این شهر ، موارد زیر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از عملیات شناسایی و مأمورین گشت ناپسند ، انبار انبار را شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی ، طی بازرسی از 2 هزار لیتر دیزل قاچاق کشف کرد.

به گفته کارشناسان ذیربط ، ارزش محموله کشف شده 140 میلیون ریال بود که طبق گفته فرمانده انتظامی شهرستان کگانا: متهم در این رابطه دستگیر شد و پس از معرفی پرونده به دادسرا رسیدگی شد.

دستگیری از زمین شهری دیرا دستگیر شد

فرمانده شهرستان دیره از آزادی بیش از 2 هزار متر مربع اراضی ملی از اشغالگران دراهاک خبر داد.

سرهنگ مهدی نظری با اعلام این خبر: پلیس اطلاعاتی دیر با نظارت بر توقیف و مصادره اراضی دولتی و ملی در داراهاک توسط ذینفع ، این موضوع را در دستور کار قرار داد. آنها دادند.

وی اظهار کرد: پس از هماهنگی با دستگاه قضایی و تحقیقات میدانی و دعوت از نماینده منابع طبیعی به عنوان یک سازمان شکایت و اظهارات و اسناد لازم درباره مالکیت این اراضی با معاینات اراضی انجام شده توسط کارشناسان سازمان ثبت و اخذ پاسخ به سؤالات. و در حین معاینه مشخص شد که متهمین سعی کرده اند با مسیریابی غیرقانونی 2،097 مترمربع از اراضی ملی ، شخم زدن و شخم زدن را به طور غیرقانونی بیگانه کنند.

فرمانده انتظامی دییره با بیان اینکه ارزش ریالی اراضی کشف شده 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است ، براساس گفته کارشناسان مربوطه ، افزود: متهم پس از اتمام تحقیقات به مرجع قضایی منتقل شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا