بهترین های کسب و کارسلامت و تندرستی

گن ساعت شنی چند ساعت در روز

امروزه پوشیدن انواع گن لاغری هم برای زنان و هم برای مردان محبوب شده است، به طوری که در هر کمد لباسی یک گن لاغری زیر لباس مجلسی یافت می‌ شود اما چه دلیلی پشت این همه محبوبیت نهفته است؟ در واقع لاتکس موجود در گن سبب می‌ شود تا ضمن فرم دادن به بدن چربی ‌های اضافه بدن را نیز از بین ببرید و طبیعتا اگر شما یک ساعت گن بپوشید لاغری به سراغتون نمیاد. پس مطمنا این سوال دارید برای اینکه گن در لاغری تاثیرگذار باشد تا چه تایمی در روز باید از آن استفاده کرد؟

انواع مختلفی از گن لاغری شکم و پهلو وجود دارند که اگر به درستی تهیه و استفاده شوند، می‌ توانند کاهش حجم و وزن حیرت انگیزی را برای شما به امغان بیاورد. پوشیدن روزانه بین 6 الی 8 ساعت گن های ساعت شنی اورجینال و اصل نتیجه مطلوبی را در روند لاغری شما خواهد داشت.

گن لاغری چیست؟

گن لاغری یا گن ساعت شنی ، یکی از بهترین شکم بند لاغری زنانه است . لباسی خاصی هست که همان طور که از نامش پیداست کاربردش لاغری، کاهش حجم و فرم دهی به بدن است. جنس پارچه گن از لاتکس، نوعی پلیمر ضد حساسیت بوده و در انواع مختلف در بازار موجود است. گن‌ های لاغری به خوبی به بدن می ‌چسبند تا فرد بتواند هر لباسی که می‌ خواهد را بر روی آن بپوشد و مانع فعالیت های روزانه شما نمیشود. عده‌ ای فکر می‌ کنند که فقط گن لاغری مخصوص زنان بوده و مردان نمی ‌توانند از آن استفاده کنند اما در حقیقت گن لاغری شکم، پهلو، ران، باسن یا سرتاسر بدن، محدودیت جنسیتی ندارد و برای مردان نیز قابل استفاده است.

بیشتر افراد هنگام مهمانی ‌ها و جشن‌ ها و در زیر لباس مجلسی از انواع گن لاغری ترکیه و به خصوص گن های برند آنچری، استفاده می کنند تا بدنشان فرم زیبایی بگیرد و لباس نیز زیباتر بر تن بنشیند. علاوه بر گن های لاغری زنانه و گن لاغری مردانه موجود در بازار، گن های طبی منحصر به فردی وجود دارند که جز محصولات پزشکی بوده و حتی در داروخانه ها نیز می توانید انواع آن ها را بیابید.

آیا پوشیدن گن به لاغری کمک می ‌کند؟

در چندین سال اخیر بازیگران، ورزشکاران و خوانندگان برای شرکت در مراسم ‌های مختلف از گن های لاغری آنچری استفاده می ‌کنند. به ویژه بانوان که عموما ترجیح میدهند جهت شرکت در یک مهمانی از شکم بند های ساعت شنی انچری استفاده کنند. چرا که کمر را کاملاً باریک کرده و استایل زیبایی را پدید می ‌آورد. بعد از مدتی افراد به این اصل رسیدند که پوشیدن دائمی گن لاغری می ‌تواند موجب لاغری طبیعی اندام شده و چربی ‌های اضافه بدن را از بین ببرد.

بعد از بررسی‌ های پی در پی مشخص شد گن لاغری به دلیل وجود لاتکس در گن متابولیسم بدن را بالا میرود و باعث چربی سوزی دو برابری میشود و با فشاری که به بدن وارد می ‌کند، موجب فرم گیری بدن میشود. توجه داشته باشید در صورتی تمایل به استفاده و خرید گن لاغری دارید حتماً باید قبل از خرید با مشاوران الماس گن مشورت کنید تا بهترین نوع گن را متناسب با فرم بدنتون را معرفی کنند و شرایط استفاده از گن رو به صورت کامل به شما آموزش دهند، چرا که پوشیدن نادرست گن میتواند به اعضای داخلی بدن آسیب جبران ناپذیری وارد کند.

چرا گن ساعت شنی محبوبیت بالایی دارد؟

داشتن اندام ظریف و خوش فرم و کمر باریک ( فرم ساعت شنی ) همواره مورد علاقه دختران و زنان بوده است. این قضیه فقط مختص زنان نیست، بلکه بسیاری از مردان نیز برای رسیدن به استایل ایده ال و مناسب در تلاشند. افراد برای کاهش وزن روش‌ های مختلفی را امتحان می ‌کنند. قرص های لاغری که اغلب اعتیاد آور هستند، رژیم‌ های سرسخت که بعد ازقطع رژیم مجدد با اضافه وزن مواجه شدن، ورزش و افزایش فعالیت های سنگین بدنی که بسیاری هم وقت برای ورزش ندارند.

اما امروزه استفاده از گن ‌های لاغری مردانه و زنانه اورجینال راهی بسیار کاربردی برای کاهش وزن محسوب می شود. گن های لاغری می‌ توانند بعد از استفاده، چربی ‌های اضافی ناشی از چاقی و شلی پوست را از بین ببرند و لاغری دائمی و فرمی زیبا به بدن شما هدیه بدهند.

انواع مدل های گن ساعت شنی

شاید این سوال برای شما عزیزان مطرح شود که گن ساعت شنی در چه سایزی تولید می شود؟ در جواب این سوال باید گفت، این گن علاوه بر اینکه در سایزهای مختلفی تولید می شود، دارای مدل های گوناگونی هم می باشد. مدل های مختلف این گن هر کدام تفاوت های ویژه ای نسبت به یکدیگر دارند. در ادامه به انواع مدل های این گن اشاره خواهیم کرد. گن تاپی با بند قابل تنظیم و گن کمری بدون بند و گن جلیقه ای از گن های ساعت شنی می باشند. در مورد گن تاپی باید گفت، این نوع گن مناسب افرادی است که پشت کمر و در ناحیه زیر بغل خود دارای چربی های اضافی هستند. این گن با وجود بند قابل تنظیمی که دارد، می تواند مقدار کمتری از کمر را بپوشاند. به همین خاطر، این محصول یک انتخاب هوشمندانه برای افرادی است که قصد پوشیدن لباس مجلسی با پشت باز را دارند، محسوب می شود.

در رابطه با گن کمری بدون بند باید گفت، این مدل از گن مناسب افرادی است که قصد دارند، با استفاده از گن، یک تا دو سایز خود را کاهش دهند. با استفاده از این گن می توان فعالیت های زیادی مانند انجام فعالیت های روزانه و یا ورزش های نسبتا سبکی را انجام داد. لازم به ذکر است، این مدل از گن به افرادی که دارای چربی های زیاد در زیر بغل و یا پشت کمر خود هستند، پیشنهاد نمی شود. در مورد گن جلیقه ای می توان گفت، این گن از نظر ویژگی، مانند گن تاپی با بند قابل تنظیم بوده و تفاوت آن با این محصول این است که این مدل قسمت بیشتری از کمر را پوشش می دهد و فاقد تنظیم قد نیز می باشد.

طریقه بستن گن ساعت شنی

شاید روش بستن گن ساعت شنی برای اولین بار کمی سخت به نظر آید و یا برای پوشیدن آن نیاز به کمک داشته باشید، اما بعد از چند بار استفاده و دیدن مزایای این گن، از پوشیدن آن استقبال خواهید کرد. همانطور که در قسمت بالا گفته شد، گن ساعت شنی انواع مختلفی دارد، که هر کدام بنا به مدل و ویژگی های خاصی که دارند، به صورت  اشکال مختلفی بسته می شوند. اما به طور کلی می توان در این قسمت به چند نکته مهم در رابطه با بستن گن ساعت شنی اشاره نمود. در ابتدا باید بیان کرد، سعی کنید این گن را بر روی یک تاپ و یا لباسی نازک بپوشید. برای بستن راحت تر گن، می توانید بر روی زمین و یا تخت دراز بکشید و به آسانی و بدون کمک کسی، به تنهایی این گن را ببندید.

یکی از نکاتی که در طریقه بستن گن ساعت شنی بسیار مهم است، بستن قزن های ردیف اول در ابتدای استفاده از گن می باشد .سعی نمایید در هنگام بستن قزن ها، همیشه از ردیف اول شروع نمایید. لذا به  مرور زمان با کاهش وزن و سایز خود، می توانید از قزن های ردیف های بعد هم به راحتی استفاده نمایید. حواستان باشد، تا بسته شدن کامل، به قزن ها فشار زیادی وارد نشود. اگر اولین بار است که از گن استفاده می کنید، بهتر است قزن ردیف اول را ببندید، تا احساس تنگی و فشار زیادی نداشته باشید.

بستن گن ساعت شنی به چه کسانی توصیه نمیشود؟

همانطور که گفته شد، گن ساعت شنی یک انتخاب عالی و جذاب برای افرادی است که می خواهند در کمترین زمان ممکن سایز کم نمایند. اما  با وجود تاثیرات فوق العاده ای که این گن بر روی سایز و تناسب اندام بالا تنه داشته، استفاده از آن برای بعضی از افراد توصیه نمی شود. حال این سوال مطرح می شود که چه کسانی نمی توانند از گن ساعت شنی استفاده نمایند؟ در پاسخ به این سوال مهم باید گفت، افرادی که دچار مشکلات گوارشی هستند، پوشیدن گن به این افراد توصیه نمی شود.

چرا که با بستن گن علاوه بر اینکه پوست و چربی بدن به هم فشرده می شود، بخش های داخلی بدن هم تحت فشار قرار می گیرند و در نتیجه سیستم گوارشی  هم درگیر خواهد شد. لذا اگر مشکل گوارشی و یا رفلاکس معده دارید، استفاده از گن، پیشنهاد خوبی برای شما خوبان به حساب نمی آید.

در ادامه باید گفت، افرادی که دچار مشکلات تنفسی هستند، استفاده از گن تصمیم خوبی برای این افراد به شمار نمی رود. چون استفاده از گن می ‌تواند ظرفیت ریه  را  بین سی تا شصت درصد کاهش دهد. لذا اگر دچار بیماری های تنفسی و ریوی هستید، از پوشیدن گن برای کم کردن سایز، صرفه نظر کنید. همچنین دخترانی که در سنین رشد قرار دارند، بهتر است از گن استفاده نکنند. چون اگر دختران در دوران  نوجوانی قبل از رشد کامل، عضلات بدن آنها به پوشیدن گن عادت نماید، می تواند سلامتی آن ها را به خطر اندازد.

چند ساعت در روز می توان گن ساعت شنی پوشید؟

بسیاری از افراد بر این باورند که اگر به صورت بیست و چهار ساعته شبانه روز و مدام  از گن ساعت شنی استفاده نمایند، می توانند در مدت بسیار کمتری سایز کم کنند و در نتیجه فرم بالا تنه خود را زیبا نمایند. اما باید گفت، این تفکر کاملا اشتباه است. چرا که شما می توانید فقط چند ساعت از روز را از گن استفاده نمایید. پوشیدن گن ساعت شنی در مدت طولانی به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

برای اینکه از پوشیدن گن تاثیرات خوبی ببینید و همچنین سلامتی شما هم حفظ شود، بهتر است در طول روز حداکثر بین هشت تا ده ساعت از گن استفاده نمایید. این فکر اشتباه است که اگر زمان بیشتری از ده ساعت، گن بر روی کمر شما باشد، شما لاغرتر می شوید و می توانید سایز بیشتری کم نمایید. با این اوصاف می توان گفت، مدت زمان اصولی استفاده از گن ساعت شنی، بین هشت الی دو ساعت در طول روز می باشد. همچنین این نکته را به خاطر بسپارید که در هنگام غذا خوردن بهتر است گن را در بیاورید، تا فشار از روی معده شما برداشته شود.

دکمه بازگشت به بالا