بهترین های کسب و کارعمومی

علت خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ و روشن نشدن

روشن نشدن گوشی سامسونگ اتفاق بسیار معمولی است که ممکن است پس از چند سال استفاده از تلفن های هوشمند و باکیفیت سامسونگ رخ دهد. روشن نشدن گوشی به صورت ناگهانی، چندان ارتباطی به سیستم عامل و یا نوع برند گوشی ندارد؛ بلکه دلیل  این اتفاق می تواند اختلالات سخت افزاری و یا تداخلات نرم افزاری باشد. اگه با صفحه سیاه گوشی سامسونگ خود مواجه شدید و با تلاش های  بسیار هم گوشی سامسونگ روشن نمی‌شود. وارد صفحه درستی شده اید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

مطالبی که قرار است در این مقاله بخوانید:

علت روشن نشدن گوشی سامسونگ چیست؟

پیش از بررسی راه های رفع مشکل روشن نشدن گوشی، بهتر است ابتدا با علت روشن نشدن گوشی سامسونگ آشنا شویم تا بصورت کامل این موضوع را درک کنیم و متوجه شویم که مشکل گوشی سامسونگ ما از کجاست. بطور کل وقتی که شما با این مشکل روبرو می شوید، اولین کاری که انجام می دهید، این است که چند ثانیه ای را صرف نگه داشتن انگشت بر روی دکمه پاور می کنید و اما این مورد پاسخگوی مشکل شما نیست.

با وجود تمام این تفاسیر هنگامی که گوشی شما روشن نمی شود طبیعتا نشان دهنده یک مشکل است که اکثرا به دلیل نصب یک برنامه بدافزار یا مخرب می باشد که شما حتی از آن هم شاید خبری نداشته باشید. اما اگر به دنبال اطلاع از سایر مشکلات در این زمینه هستید، می توان به موارد ذیل اشاره کرد؛

  •  اگر آخرین بار گوشی را 100 درصد شارژ کردید، شاید با اتصال مجدد شارژر مشکل رفع شود و شاید به تعویض باتری نیاز دارد.
  • نیاز مبرم گوشی شما به آپدیت نرم افزاری
  • آیا گوشی شما در تماس با آب بوده است؟!
  • و شاید مشکل سخت افزاری رخ داده باشد.

بیشتر بخوانید

 روشن نشدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت

 روشن نشدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت گاهی اوقات بعد از دریافت و در هنگام نصب بروز رسانی ها، گوشی دچار مشکل می شود و در بدترین حالت، گوشی Brick می کند.این اصطلاح زمانی استفاده می شود که گوشی خاموش می شود و دیگر روشن نمی شود یا بعد از روشن شدن و نمایش لوگوی شرکت تولید کننده، مجددا خاموش می شود و به اصطلاح در یک چرخه به نام Boot-Loop گیر می کند. برای جلو گیری از این بروز اتفاق در حین نصب بروز رسانی، چند راهکار بسیار ساده وجود دارد که اگر آن ها را انجام دهید، گوشی شما Brick نمی کند و یا در صورت Brick کردن، پس ار تعمیر بتوانید اطلاعات خود را بازیابی کنید.

رفع مشکل روشن نشدن گوشی سامسونگ

در این قسمت از این مقاله میخواهیم شما را با حل مشکل روشن نشدن گوشی سامسونگ آشنا کنیم  حال اگر این مشکل ناخوشایند برای شما به وجود آمده است، موارد زیر را با دقت بررسی کنید.

گوشی سامسونگ را شارژ کنید

 امکان دارد دلیل اصلی اینکه گوشی سامسونگ شما شارژ نمی شود از باتری آن باشد که دچار مشکلی مقطعی شده باشد. حال اولین پیشنهادی که به شما می کنیم این میباشد که شارژر اورجینال را به گوشی متصل کنید و بعد از زمان برقراری ارتباط میان گوشی و شارژر، 15 دقیقه صبر کنید و در این فاصله به هیچ عنوان به گوشی دست نزنید. سپس گوشی را روشن کنید و اگر این روش پاسخگو نبود، موارد زیر را انجام دهید.

ببینید آیا باتری، جریانی را دریافت می‌کند؟

بعد از آنکه گوشی و یا تبلت خود را به شارژ زدید، حدود یک دقیقه صبر کنید و ببینید آیا آیکون باتری بر روی نمایشگر گوشی و یا تبلت ظاهر می‌شود یا خیر. اگر بر روی صفحه نمایش گوشی و یا تبلت خود، آیکون یک باتری در حال شارژ را مشاهده کردید، می‌تواند خیالتان از این بابت راحت باشد که باتری دیوایس‌تان کاملا سالم است و به مراحل بعدی بروید.

اما اگر به جای آن یک چراغ کوچک چشمک‌زن قرمز (و یا به رنگی دیگر) را مشاهده کردید، این بدین معنا است که باتری دیوایس شما به اندازه کافی، انرژی دریافت نکرده تا صفحه نمایش دیوایس را روشن کرده و یا اطلاعات اضافی دیگر را روی نمایشگر نشان دهد. بنابراین اجازه دهید که دستگاه حدودا 30 دقیقه شارژ شود و سپس مجددا امتحان نمایید.

 ریستارت کردن گوشی

در صورتی که گوشی شما روشن نمی‌شود به عنوان یک راهکار دیگر برای رفع این مشکل می‌توانید گوشی خود را ریستارت کنید. البته دقت کنید به دلیل این که این روش از طریق حالت ریکاوری انجام می‌شود اطلاعات گوشی شما پاک خواهد شد. بنابراین اگر اطلاعات مهمی روی گوشی خود ندارید از این روش استفاده کنید و یا از اطلاعات خود بکاپ بگرید.

برای این کار باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا به حالت ریکاوری رفته برای این کار سه دکمه پاور، افزایش صدا و هوم را فشار دهید تا زمانی که لوگو سامسونگ را مشاهده کردید، سپس دکمه‌ها را رها کنید.
  2. با استفاده از دکمه‌های افزایش و کاهش صدا می‌توانید در منوی ریکاوری جا به جا شوید و با دکمه پاور انتخاب کنید. با استفاده از همین سه دکمه گوشی خود را ریستارت کنید و مجددا بررسی کنید که آیا گوشی شما روشن می‌شود یا خیر؟

یکی از دلایلی که باعث شده است تا گوشی شما روشن نشود، وجود برنامه یا برنامه هایی است که با گوشی سازگاری ندارند و از فرایند طبیعی گوشی جلوگیری میکنند  و این به این گونه است که شما هنگامی که گوشی را روشن می کنید لوگوی سامسونگ ظاهر می شود و سپس مجددا گوشی خاموش می شود.

ریست کردن گوشی سامسونگ از ریکاوری مود

یکی دیگه از راه هایی که به شما پیشنهاد می کنیم، ریست کردن کلی گوشی از محیط ریکاوری آن است و این در حالتی است که شما اطلاعات مهمی در گوشی خود ندارید.  خراب شدن هارد موبایل، از علت روشن نشدن گوشی سامسونگ:

خراب شدن هارد گوشی نشانه های متفاوتی دارد. اگر زمان روشن کردن گوشی با هر یک از موارد زیر روبرو شدید باید به سلامت هارد گوشی شک کنید. البته پیشنهاد می شود در صورتی که این نشانه ها را مشاهده کردید، قبل از اینکه به تعویض هارد گوشی فکر کنید، ابتدا یکبار گوشی را فلش کنید.

از کامپیوتر برای عیب یابی گوشی خود استفاده کنید.

اگر هنوز هم گوشی روشن نمی شود، بهترین کار کمک گرفتن از یارانه است. شاید بپرسید با کمک کامپیوتر چگونه گوشی خاموش شده را روشن کنیم ؟  برای این کار فقط کافی است مراحل زیر را طی کنید :

  • گوشی را با استفاده از کابلی که قابلیت انتقال دیتا داشته باشد را به رایانه وصل کنید.
  • اجازه بدهید ۱۵ دقیقه گوشی شما شارژ شود.
  • کابل را از گوشی خود جدا کنید.
  • ۱۰ ثانیه بعد دوباره کابل را وصل کنید.
  • ۳۰ دقیقه مجدد دستگاه خود را شارژ کنید.
  • کلید پاور را به مدت ۵ ثانیه نگه دارید.
  • گزینه Restart را بزنید.
  • اگر گزینه Restart را نمی‌بینید، ۳۰ ثانیه دکه پاور را نگه دارید.

چرخه پاور دستگاه را چک کنید

همه ما تجربه یک گوشی هنگ کرده را داریم. همان‌طور که می‌دانید وقتی دیوایسی هنگ می‌کند، صفحه نمایش به هیچ گونه از لمس و ضربه‌های انگشت کاربر، پاسخ نمی هد و هیچ دکمه‌ای از دیوایس کار نمی‌کند. اما آیا می‌دانستید این مشکل هنگ کردن، ممکن است در حالت خاموش شدن گوشی اتفاق افتاده باشد؟

اگر با مشکل دلیل روشن نشدن گوشی سامسونگ و یا تبلت خود مواجه هستید، یکی از راهکارها این است که چرخه پاور آن را کنترل نمایید. اگر گوشی شما مجهز به یک باتری قابل تعویض است، به‌ آسانی می‌توانید باتری گوشی خود را درآورده و پس از چند ثانیه مجددا آن را در جای خود قرار بدهید.

اما اگر گوشی اندرویدی‌تان از یک باتری غیرقابل تعویض بهره می‌برد، دکمه پاور دیوایس خود را برای چند ثانیه نگه دارید. بسته به کمپانی سازنده، شما باید دکمه پاور دیوایس خود را حدودا بین 10 تا 30 ثانیه نگه دارید.

بررسی پورت ورودی شارژر 

اگر قبل از اینکه گوشی را به شارژر وصل کنید، در محیطی آلوده با ذرات ریز و درشت قرار داشته است، نشان دهنده وارد شدن یکی از این ذرات آلوده به داخل پورت ورودی شارژر است که از وارد شدن کامل شارژر به گوشی خودداری می نماید و در طی زمان شارژ شدن گوشی، شارژ اولیه گوشی هم تمام شده است. با این وجود با استفاده از خلال دندان و یک چراغ ساده اقدام به خارج کردن این ذرات کنید.

مشکلات صفحه نمایش

گاهی اوقات ممکن است گوشی شما خاموش نشده باشد اما صفحه نمایش آن از کار افتاده باشد و به همین علت شما نتوانید تشخیص دهید که گوشی شما روشن است.

برای تست این مورد، می توانید از یک تلفن دیگر با گوشی خودتان تماس بگیرید تا مطمئن شوید که گوشی روشن است.

اگر اپراتور اعلام کرد که گوشی خاموش است و یا در دسترس نمی باشد، مشکل از صفحه نمایش نبوده و گوشی شما کاملا خاموش شده است.

 دلایل روشن نشدن گوشی سامسونگ

خرابی مین برد

یکی از مشکلات سخت‌افزاری جدی که موجب دلیل روشن نشدن گوشی سامسونگ می‌شود، خراب شدن مین برد این دستگاه است که به مادربرد هم مشهور است. نقش مین برد در گوشی سامسونگ برقراری ارتباط بین تمامی اجزاء و قطعات این دستگاه و همچنین تعیین نقش و مسئولیت هر یک از آن‌هاست. به این دلیل که هر یک از درخواست‌های کاربر از روشن شدن گوشی گرفته تا اجرای اپلیکیشن‌ها بر روی این دستگاه، اول از همه به مین برد موبایل ارسال شده و توسط آن به سایر قطعات و اجزاء گوشی ارسال می‌شود. مهم‌ترین عاملی که در خرابی مین برد موبایل سامسونگ نقش دارد، نوسان برق است. به همین دلیل توصیه می‌شود که حتماً گوشی خود را هنگام شارژ به محافظ برق متصل کنید تا از بروز نوسان برق در این دستگاه جلوگیری شود.

خراب شدن هارد موبایل

خراب شدن هارد گوشی نشانه‌های متفاوتی دارد. اگر زمان روشن کردن گوشی با هر یک از موارد زیر روبرو شدید باید به سلامت هارد گوشی شک کنید. البته پیشنهاد می شود در‌صورتی‌که این نشانه ها را مشاهده کردید، قبل از اینکه به تعویض هارد گوشی فکر کنید، ابتدا یکبار گوشی را فلش کنید.

خراب شدن آی سی شارژ گوشی

اگر گوشیتان کاملا سالم است، هیچگاه هنگ نمی کند و به تازگی باتری گوشی را عوض کرده اید، این احتمال وجود دارد که آی سی شارژ گوشی خراب شده باشد. علائم خرابی آی سی شارژ گوشی متفاوت است اما اصلی ترین نشانه ها، ضعف در آنتن دهی و همچنین مشکل روشن نشدن گوشی سامسونگ است.

مشکل در CPU

یکی از شایع ترین مشکل روشن نشدن گوشی سامسونگ، مشکل به وجود آمده در CPU است. اگر پیش از خاموش شدن گوشی برنامه های در حال اجرا قطع می شوند و گوشیتان هنگ می کند احتمال زیادی وجود دارد که مشکل از باتری یا سی پی یو باشد.

کار نکردن دکمه پاور

شما همیشه با دکمه پاور گوشی خودتان را روشن می کنید. حال اگر این دکمه خراب شود شما به صورت معمول نمی توانید آن را روشن کنید. در این حالت می توانید از نرم افزارهایی که برای رفع مشکل طراحی شده اند استفاده کنید.

مشکل روشن نشدن گوشی سامسونگ صفحه نمایش گوشی،  به دلیل خراب شدن قطعات سخت افزاری

ویبره زدن و روشن نشدن گوشی سامسونگ، می تواند به علت خراب بودن صفحه نمایش گوشی باشد. البته این احتمال وجود دارد که در شرایطی، گوشی ویبره بزند ولی روشن نشود. با یک روش ساده می توان این تفاوت را متوجه شد.

اگر ویبره زدن و مشکل روشن نشدن گوشی سامسونگ به علت خراب بودن صفحه نمایش باشد، پس یعنی عملکرد قسمت های دیگر گوشی، همانند قبل است. به همین دلیل می توانید به گوشی مد نظر تماس بگیرید یا دکمه های ولوم را فشار دهید. اگر صدایی از گوشی می شنوید، به این معنی است که گوشی روشن است اما صفحه نمایش روشن نمی شود.

در این شرایط بهترین کار این است که گوشی خود را به یک شرکت  برده و ازشان بخواهید که گوشی شمارا درست کنند.

خاموش شدن ناگهانی گوشی های اندرویدی می تواند مربوط به مشکلات نرم افزاری باشد. اگر قبل از خاموش شدن ناگهانی گوشی با مشکلاتی همانند ریستارت شدن مداوم مواجه شده باشید، احتمالا مشکل دستگاه شما نرم افزاری باشد. در ابتدا اطلاعات گوشی خود را خالی کنید و سپس آن را فلش کنید. می توانید قبل از فلش گوشی آن را یکبار به تنظیمات کارخانه برگردانید. شاید این کار مشکل گوشی شما را رفع کند.

یکی از معمول ترین مشکلات در بحث روشن نشدن گوشی سامسونگ ، خرابی دکمه پاور میباشد که مانع از روشن شدن دستگاه می شود . بدین صورت پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی از سالم بودن دکمه پاور مطمئن شوید .

خالی بودن کامل باتری

یکی دیگر از دلایل روشن نشدن دستگاه ، خالی بودن باتری میباشد . گاهی اوقات ممکن است ذخیره باتری شما بطور کامل تخلیه شود و باتری خوابیده باشد یا به اصطلاح دشارژ شده باشد . در این حالت با اتصال شارژر ، باتری شارژ نمی شود و لازم است تا شارژ برای مدت طولانی مثلا ۲۴ ساعت در گوشی باقی بماند تا باتری را احیا کند . البته حتما آداپتور و کابل شارژ خود را با یک گوشی دیگر تست کنید و از سلامت شارژر خود مطمئن شوید.

علت روشن نشدن گوشی سامسونگ j5

مشکلات مربوط به شارژ علت روشن نشدن گوشی سامسونگ j5

وقتی گوشی روشن نمیشه یکی از شایع‌ترین و اصلی‌ترین علت روشن نشدن گوشی نداشتن شارژ کافی یا خالی شدن کامل باتری است که اولین چیزی که باید آن را چک کنید، همین موضوع است. اگر گوشی خود را به شارژ زدید و شاهد این اتفاق بودید، اتصالات را به خوبی بررسی کنید، مثلا کابل به خوبی متصل شده باشد یا سری شارژر در پریز برق محکم باشد. همچنین دلیل روشن نشدن گوشی می‌تواند مربوط به وجود خاک و گرد و غبار یا هرچیزی که سر راه اتصال دستگاه به کابل قرار گرفته باشد، پس دقت کنید پورت شما جرم نگرفته باشد.

راه اندازی مجدد علت روشن نشدن گوشی سامسونگ j5

راه اندازی مجدد گوشی در این وضعیت می تواند یک راه سریع و آسان باشد.این کار باعث می شود سیستم عامل مجدد راه اندازی شود و ممکن است مشکل گوشی حل شود. برای راه اندازی مجدد دکمه power را برای ۱۰ ثانیه نگه دارید، بعد از ۱۰ ثانیه گوشی شما روشن می شود. ولی اگر گوشی روشن نشد و یا صفحه نمایش سیاه و سفید بود شما می توانید یکبار دیگر این کار را انجام دهید.

  • دکمه ولوم پایین را نگه دارید.
  • دکمه پاور را همزمان با دکمه ولوم پایین نگه دارید.
  • اگر مشکل از سیستم عامل باشد با انجام این کار مشکل گوشی شما برطرف می شود. در غیر این صورت ممکن است مشکل از باتری گوشی باشد.
  • تلفن را ۱۰۰٪ شارژ کنید. اطمینان حاصل کنید که از شارژر اصلی برای شارژ گوشی استفاده کرده اید. گوشی را برای ۲ ساعت شارژ کنید و از گوشی حین شارژ استفاده نکنید.
  • بعد از ۲ ساعت گوشی را از شارژر جدا کنید.
  • گوشی را مجدد راه اندازی کنید.
  • از گوشی استفاده کنید تا شارژ آن خالی شود.
  • و دوباره تمام مراحل بالا را از ابتدا مجدد انجام دهید.

علت روشن نشدن گوشی سامسونگ j7

یکی از مسائلی که ممکن است با آن مواجه شوید خاموش شدن ناگهانی گوشی همراهتان می باشد.بسیاری از کاربران گوشی سامسونگ j7از خاموش شدن ناگهانی آن شاکی هستند.خاموش شدن ناگهانی گوشی می تواند دلایل متعددی از جمله مشکلات سخت افزاری وسیستم عامل داشته باشد که باید توسط تعمیرکاران گوشی بررسی شود.

خاموش شدن ناگهانی گوشی و علت روشن نشدن گوشی سامسونگ j7می تواند چه دلایلی داشته باشد؟

  • ممکن است شارژ باتری گوشی به اتمام رسیده باشد.
  • از کار افتادن نمایشگر در حالی که گوشی روشن است اما تصویر نمایش داده نخواهدشد وصفحه سیاه است.
  • ضربه ونفوذ آب به داخل گوشی در اثر افتادن در آب یا پرت شدن گوشی از ارتفاع نیز می تواند یکی از این دلایل باشد.
  • مشکلات نرم افزاری متعدد نیز می تواند موجب خاموش شدن گوشی شود.
  • خرابی باتری گوشی وباد کرد آن نیز می تواند موجب خاموش شدن ناگهانی گوشی گردد
  • در برخی از مواقع پس از بررسی گوشی واطمینان از سالم بودن آن باز هم مشاهده خواهید کرد که گوشی روشن نمی شود در چنین مواقعی احتمال دارد که در شارژر وکابل گوشی مشکلاتی وجود داشته باشد.
  • بوت لوپ یکی دیگر از مشکلاتی است که در گوشی های اندرویدی ممکن است اتفاق بیافتد وگوشی پس از روشن شدن بر روی لوگوی شرکت تولید کننده آن گیر کند که در اصطلاح گفته می شود حالت بوت لوپ برای گوشی رخ داده است.

در این شرایط برای تشخیص دقیق گوشی باید توسط یک تکنسین حرفه ای بررسی و عیب یابی شود. اما یک روش ابتدایی و ساده این است که بررسی کنید آیا بورد گوشی روشن است یا خیر؟ مثلا گوشی زنگ می خورد یا هنگام نگه داشتن دکمه پاور ویبره می زند یا … در این شرایط می توان گفت به احتمال زیاد ال سی دی سوخته است و باید تعویض گردد.

 روشن نشدن گوشی سامسونگ j4

روشن نشدن گوشی و تبلت می تواند دلیل زیادی داشته باشد. اصلی ترین دلیل روشن نشدن گوشی، خرابی باتری است. این نکته را در نظر داشته باشید که خراب شدن باتری گوشی نمی تواند همیشه دلیل روشن نشدن گوشی موبایل باشد.

شاید بتوان احتمال خرابی باتری را به عنوان دلیل روشن نشدن گوشی باتری سامسونگ j4 و گوشی های قدیمی تر دانست اما در صورتی که به دنبال علت روشن نشدن گوشی سامسونگ j4 یا گوشی های جدیدتر هستید، خرابی باتری نمی تواند اولین مضمون باشد.

 روشن نشدن گوشی سامسونگ s6

آسیب های سخت افزاری یا اختلالات نرم افزاری می توانند عامل خاموش شدن ناگهانی و روشن نشدن گوشی سامسونگ s6 باشند. اگر گوشی شما بعد از یک آسیب دیدگی مانند ضربه، فشار بیش از حد، نفوذ مایعات و … خاموش شده است و روشن نمی شود، گوشی باید توسط یک تکنسین حرفه ای بررسی شود. در این شرایط دو حالت وجود دارد:

۱_فقط ال سی دی سوخته است.

اگر فقط ال سی دی گوشی سامسونگ s6 / s6 edge سوخته باشد، با تعویض ال سی دی مشکل حل خواهد شد. برای اطمینان از این موضوع می توانید به شماره همان گوشی تماس بگیرید یا دکمه پاور را نگه دارید؛ سپس به دقت بررسی کنید که آیا زنگ یا ویبره میخورد. البته این یک روش قطعی نیست زیرا ممکن است صدا و ویبره گوشی شما قطع باشد یا حتی گوشی خاموش شده باشد.

۲_سایر قطعات گوشی مانند بورد آسیب دیده است.

گاهی در اثر آسیب وارد شده به گوشی، قطعات گوشی آسیب می بیند. در این شرایط جهت عیب یابی و رفع مشکل، گوشی باید توسط یک تکنسین حرفه ای بررسی شود. اما در صورتی که گوشی سامسونگ s6 / s6 edge شما کاملا ناگهانی و بدون هیچ علت خاصی خاموش شده است،مطالبی که بالاتر اشاراه کردیم می تواند علت خاموشی گوشی شما باشد.

اگر گوشی شما زنگ می خورد یا با نگه داشتن دکمه پاور ویبره می زند و یا هر گونه واکنش دیگری که نشان می دهد گوشی روشن است و فقط تصویر ندارد، این احتمال وجود دارد که ال سی دی سوخته باشد که باید تعویض شود.

کلام آخر

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل کرج و برگذار کننده های دوره های می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر زمینه تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات موبایل می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت .

پانوشت: برای خرید انواع آی سی،  ( آی سی هارد b309) به  ما مراجعه نمایید.

سوالات متداول

که اکثرا به دلیل نصب یک برنامه بد افزار یا مخرب می باشد که شما حتی از آن هم شاید خبری نداشته باشید. ابتدا گوشی خود را به شارژر متصل کنید تا شارژ شود. اگر شارژ گوشی با مشکل روبرو شد در نتیجه باید باتری گوشی را تعویض کنید. ممکن است گوشی شما نیاز به بروزرسانی نرم‌ افزاری داشته باشد.

حل مشکل روشن نشدن صفحه گوشی سامسونگ بعد از آپدیت

رفع مشکل ویبره زدن و روشن نشدن گوشی سامسونگ

که اکثرا به دلیل نصب یک برنامه بد افزار یا مخرب می باشد که شما حتی از آن هم شاید خبری نداشته باشید. ابتدا گوشی خود را به شارژر متصل کنید تا شارژ شود. اگر شارژ گوشی با مشکل روبرو شد در نتیجه باید باتری گوشی را تعویض کنید. ممکن است گوشی شما نیاز به بروزرسانی نرم‌ افزاری داشته باشد.

آموزش تعمیرات موبایل در بهترین و مجهزترین آموزشگاه تعمیرات موبایل زیر نظر اساتید مجرب با پشتیباتی رایگان، ویژه بازار کار انجام می شود

دکمه بازگشت به بالا