فرهنگ و هنر

نمایش عروسکی “مشک‌های خالی” در تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

تیتر اول/ کما به مناسبت دهه دوم محرم، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری با همکاری کانون استان قم ویژه برنامه های محرم را روی صحنه تئاتر سیار می گذارد.

به گزارش تیتر اول، تئاتر سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری کانون استان کوما از امروز، سوم مردادماه، نمایش عروسکی «مشک های خالی» را در تماشاخانه سیار به نمایش می گذارد.

نمایش «مشک های خالی» به نویسندگی سجاد بهرمند و کارگردانی زهرا مریدی داستان بچه های کربلاست که کوچک ترین آنها علی اصغر، رقیه و علی اکبر هستند. حکایت تشنگی آنها و ظلمی است که در کودکی بر آنها گذشت و حکایت موسی هایی که نتوانستند آنها را سیراب کنند.

این نمایش در سال 1371 خلق شد و در سال های 92 و 93 در کانون تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پارک لاله، سینما کانون، تالار آنلاین حوزه هنری تهران و شهرری اجرا شد.

الهه زادمحمدی، محسن قصری، زهرا قاسمی، نرگس صفامنش، سجاد بهرامند و هوتن آزادی، زهرا مریدی و سارا دبیری، سارا دبیری، دنی قاسمی عروسک‌ها و انوش صفامه‌تهام‌تعاهی، الحاقی، عروسک‌سازان هستند. صفامنش صداپیشگان این نمایش هستند و امیرمحمد انصافی انتخاب و تنظیم موسیقی را بر عهده داشته است.

تئاتر سیار از 23 تا 25 مرداد 1401 در استان کما حضور دارد و از برنامه های آن می توان به ارائه کتاب های عاشورایی، قصه گویی با موضوعات عاشورایی، انیمیشن «خیمه سوزان» و نمایش عروسکی «مشک های خالی» اشاره کرد. “.

برنامه های این تماشاخانه به شرح زیر است: یکشنبه 2 مردادماه ساعت 18:00 در قیمه منطقه اسماعیل آباد و ساعت 20:30 در شیخ آباد پارک گل; دوشنبه 24 مرداد ساعت 10 صبح در مجتمع پردیسان کانون روستای جنت آباد ساعت 18 و ساعت 20:30 در روستای قنوات پارک شهدای گمنام. سه شنبه 4 مرداد ساعت 18 در روستای خورآباد و ساعت 20:30 در شهر کاهک پارک لاله.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا