حوادث

ترخیص ۴۵ کارگر مسموم شده در کاشان از بیمارستان

تیتر اول/اصفهان فرماندار کاشان گفت: ۴۵ نفر از کارگرانی که روز گذشته در پی بروز حادثه در یکی از شرکت‌های تولیدی شهرک صنعتی راوند دچار مشکل تنفسی شده بودند از بیمارستان مرخص شدند و تنها دو نفر از آنان هنوز بستری هستند.

محمد شریف زارعی در گفت‌وگو با تیتر اول، اظهار کرد: در پی بروز این حادثه برای ۳۰۰ کارگر مشکل تنفسی ایجاد شد که تعداد ۴۷ نفر از آنها به بیمارستان انتقال یافتند و تحت درمان قرار گرفتند.

وی افزود: هنگام آغاز حادثه دو نفر از کارگران به علت مشکلات زمینه‌ای به مرکز درمانی منتقل شدند و اقدامات درمانی برای تمام کارگران توسط عوامل اورژانس و هلال‌احمر انجام شد.

وی افزود: بر اساس آمار، ۴۷ نفر از کارگران این مجموعه در مراکز درمانی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بستری شدند و در حال حاضر تنها دو نفر از آنان همچنان بستری هستند و علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان نیز به تیتر اول گفت: گزارش مسمومیت کارگران یک شرکت تولیدی به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد که دو تیم‌ عملیاتی از ایستگاه‌های شماره سه و شش آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

روح‌الله فدایی افزود: نیروهای امدادی همراه با امدادگران جمعیت هلال‌احمر کاشان، مصدومان را از محل حادثه خارج کرده و نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه اقدام کردند که اطلاعات بیشتر درباره علت وقوع این حادثه اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی لازم است در رعایت نکات ایمنی در محل کار، نهایت دقت را داشته باشند تا خسارت به نیروی انسانی شاغل در شرکت وارد نشود.

انتهای پیام

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا