فرهنگ و هنر

انتقال حس با آب و رنگ

نمایشگاه گروه های آبرنگ با نام “حس” در گالری نقش جهان ، جمعه 15 مرداد افتتاح می شود.

به گزارش تیتر اول ، نمایشگاه گروهی آبرنگ «حس» با گالری کیان دخت صادقی یام و حضور هنرمندانی چون غزل حقیقت پارس ، محیا محمدخانی ، مینا گندمی ، رویا دهقان ، کاملیا ارباب زاده ، زینب آقازمانی ، پیمان مونا سادات و فاطمه سادات مهدوی مقدم.

افتتاحیه این نمایشگاه 15 مرداد از ساعت 16 تا 20 خواهد بود و تا 10 مرداد ادامه دارد. کسانی که مایل به بازدید از این نمایشگاه هستند می توانند همه روزه به جز شنبه ها از ساعت 17 تا 20 از نگارخانه نقش جهان دیدن کنند.

این گالری در خیابان نیاوران ، خیابان همایونفر ، خیابان قادری ، خیابان حافظ ، خیابان محمودی 2 ، شماره 2 واقع شده است. 9

شماره تماس: 02122716220

گالری گردان این نمایشگاه توضیح می دهد:

“یک احساس ، کلمه ای که ما با ترکیب آب و رنگ به آن معنا دادیم ، به طوری که مخاطبان می توانند تصاویر ایجاد شده از آن ترکیب را برای درک حس درونی خالق مشاهده کنند.
هنرمند برای خلق آثار خود همیشه سعی می کند با حالات درونی ، احساسات آشنا شده و آنها را با واقعیت و خلاقیت ترکیب کند و این ارتباط بین مخاطب و هنرمند و جامعه را ایجاد می کند. اگر دقیق تر بنگریم ، به وضوح می توان هنر و تأثیر آن بر جامعه را در تمام دوره های تاریخ مشاهده کرد. پس از مدت ها ، تصمیم گرفتیم از نقاشی های آبرنگ خود برای تسکین آنچه در دوران کرونا تجربه کرده ایم و هنوز با آن لذت می بریم ، با زیبایی و زیبایی نقاشی ها استفاده کنیم. امیدواریم در این نمایشگاه توانسته باشیم حال و هوای خوبی را هرچند کوتاه به شما ارائه دهیم.

کیان دخت صادق »

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا