بهترین های کسب و کارعمومی

انواع برند آب معدنی در ایران

میدانید بهترین برندهای آب آشامیدنی ایران کدام هستند؟ تولید آب آشامیدنی در ایران از طریق استفاده از منابع آبی طبیعی مانند رودخانه‌ها، چاه‌ها و دریاچه‌ها انجام می‌شود. برای تأمین آب آشامیدنی در مناطقی که به دلیل دسترسی نداشتن به شبکه آب شرب مشکل دارند؛ از طریق تاسیس نیروگاه‌های آب دریایی، ساخت ایستگاه‌های تصفیه آب و نصب چاه‌های عمیق استفاده می‌شود. استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته در تصفیه آب، همچنین مدیریت صحیح منابع آب، بهبود عملکرد و کاهش هدررفت آب آشامیدنی در کشور را تضمین می‌کند.

در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین و برترین آب آشامیدنی بپردازیم.

Types of mineral water brands in Iran

کدام آب معدنی بهتر است؟

آب معدنی از سرچشمه های طبیعی گرفته می شود که حاوی املاح معدنی زیاد است. در ادامه بهترین آب معدنی یا آب آشامیدنی را به شما معرفی می کنیم:

از بهترین برند آب آشامیدنی در ایران می توان به برند سورپرایز اشاره داشت. این برند آب آشامیدنی خیلی معروف است و آب این شرکت از چشمه کوه های اطراف کردان تامین می شود. کارخانه سورپرایز نیز در بهترین منطقه کردان تاسیس شده است. این برند کیفیتی عالی دارد که توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. برخی از مشتریان هستند که سال ها از این آب استفاده می کنند.

بسته بندی و تولید آب معدنی به تجهیزات روز دنیا احتیاج دارد. یکی از این دستگاه ها دستگاه پرکن آب معدنی برزین صنعت است که امکان حضور نیروی انسانی را به صورت مستقیم به حداقل رسانده است. لازم به ذکر است که بسته بندی آب معدنی سورپرایز با استفاده از تجهیزات و دستگاهای اتومات و نیمه اتومات انجام می شود.

یکی دیگر از آب معدنی های برتر ایران محسوب می شود. نام شرکت سازنده آب معدنی میوا شرکت آب معدنی البرز پلور است. کارخانه این شرکت در منطقه ی پلور در کوهپایه زیبای قله دماوند، محلی در منطقه پلور استان مازندران از توابع شهرستان آمل که از خوش آب و هوا ترین مناطق کشور است، واقع شده است.

این آب معدنی حاوی املاحی مانند سولفات، پتاسیم، کلسیم، منیزیم، سدیم، فلوراید و غیره است که در حجم‌های گوناگون بسته بندی شده و در بازار به فروش می رسد. بسته بندی آب معدنی میوا به‌صورت کاملا اتوماتیک بوده و از لحاظ سطح کیفی خود در سطوح بالا قرار دارد. هم چنین این آب در خالص ترین حالت، بدون بو و طعم است.

آب معدنی آکوافینا با بهره‌گیری از فناوری روز دنیا آب را از سفره زیرزمینی درعمق ۳۰۰ متری زمین استخراج می کند. بعد از سپری کردن مراحل تصفیه، در نهایت آبی کاملا خالص با ترکیباتی از املاح معدنی استاندارد در بازار ایران به فروش می رسد. برای همین در لیست بهترین شرکت های آب معدنی قرار می گیرد. بو و طعم بی نظیر این محصول باعث شده است که بین مشتریان و در سطح شهر طرفداران زیادی داشته باشد.

آب معدنی دماوند بنیانگذار اولین بطری بسته بندی در سایزهای مختلف با استفاده از و با جدیدترین تکنولوژی جدید و پیشرفته است. آب معدنی دماوند یکی از باکیفیت ترین و بهترین مارک های آب معدنی در ایران شناخته می شود و از بالاترین استاندارد ها در سطح جهانی استفاده می کند. برای همین در دسته بهترین برند آب آشامیدنی قرار می گیرد. به دلیل تنوع در سایز از بطری های سایز جیبی تا 1.5 لیتر خانواده برای مصارف مختلف کاربرد دارد.

اکساب یک برند آب آشامیدنی است و جزء برترین برند آب آشامیدنی محسوب می شود که کمترین میزان نیترات را دارد و همچنین از اکسیژن فراوانی برخوردار است در واقع، حداقل 10 برابر بیشتر از آب جاری در چشمه سارها و آبشارها، سرشار از اکسیژن است. این آب حاصل افزودن اکسیژن به آب در طی فرآیندهای قوطی کردن یا بطری ساختن است. آب معدنی اکساب علاوه بر نوشیدن در بعضی از غذاها هم استفاده می شود. این محصول توسط تمام اتوماتیک پر شده و سپس به بازار عرضه شود.

آب معدنی دسانی ساخت کارخانه خوشگوار در مشهد و تحت لیسانس کمپانی و کاکولاست و تمامی استانداردهای بین المللی در این نوشیدنی رعایت شده است. اب معدنی دسانی یکی از بهترین برند آب معدنی بین المللی محسوب می شود. این خط تولید آب معدنی دارای پیشرفته‌ترین خطوط تولید سیدل فرانسه و کرونز آلمان است. این محصول حاوی املاح و مواد طبیعی مختلفی از جمله کلسیم، آهن، فلوراید، پتاسیم است و در بازار ایران به راحتی در دسترس افراد قرار گرفته است.

آب معدنی اورانوس تولید شرکت نگین زردکوه کوهرنگ یا همان شرکت زرین کوه است. این آب معدنی استانداردهای بین المللی زیادی دارد و از چشمه دیمه در شهرستان کوهرنگ تهیه می شود. آب معدنی اورانوس با توجه به استفاده از ماشین آلات روز دنیا اروپا تولید شده که همین امر تضمینی بر بالابودن کیفیت آب معدنی اورانوس دارد و در لیست بهترین برند آب آشامیدنی قرار می گیرد.

اب معدنی واتا یه سبلان این برند مجهز به یک آزمایشگاه است که سه قسمت شیمیایی، میکروبی و محیط کشت تشکیل می شود. متخصصان برند آب معدنی واتا این آزمایشگاه روزانه در هر ساعت از خط تولید از نقاط مختلف نمونه برداری کرده و آزمایشات لازم را انجام می دهند و پس از تایید کنترل کیفیت، در بازار توزیع می شوند. آب معدنی واتا از آب معدنی واتا کوچک نیم لیتری گرفته و آب معدنی واتا رویال بزرگ1 لیتری رویال تا آب معدنی واتا بزرگ 1.5 لیتری ساخته و عرضه می شود.

کارخانه آب معدنی داماش از روستای زیبای داماش در ارتفاعات 2200 متری از سطح دریا در استان گیلان واقع شده است و از چشمه های داماش رودبار به دست می آید، برای همین سرشار از املاح معدنی است. آب معدنی داماش توسط شرکت آب معدنی گیلان با بالاترین سطح کیفی تولید و به بازار عرضه می شود. آب معدنی داماش با تبلیغات در سطح شهر و رسانه ها نزد مردم بسیار شناخته شده و این آب معدنی را به بهترین برند آب آشامیدنی تبدیل کرده است. در این کارخانه علاوه بر آزمایشگاه های کنترل کیفیت اقداماتی مانند پریفرم تولید بطری درب بطری با بهره‌گیری از دستگاه بادکن پت اتومات نیز انجام می شود.

آب معدنی بینالود برندی کاملا شناخته شده است و بهترین برند آب های آشامیدنی محسوب می شود. این آب معدنی از رشته کوه های بینالود سرچشمه می گیرد و کیفیت املاح معدنی در آن بسیار بالاست. از مهم ترین املاح داخل آب معدنی بینالود می توان سولفات، پتاسیم، کلسیم، منیزیم، سدیم، فلوراید نام برد. این آب معدنی در حجم ‌های گوناگون بسته بندی شده و به مشتریان عرضه می شود. بسته بندی آب معدنی بینالود بصورت کاملا اتوماتیک بوده و از لحاظ سطح کیفی خود در سطوح بالا قرار دارد.

با از شرکت دانش بنیان برزین صنعت می توانید سلامتی را همراه با کیفیت به مشتریان خود ارائه بدهید. این شرکت با بهره‌گیری از بروزترین تجهیزات و امکانات دستگاه های تولید آب معدنی آب آشامیدنی بهترین انتخاب برای شماست.

دکمه بازگشت به بالا