جامعه

اعتراض مهران احمدی به تاکیدها بر ساخت پروژه های تصویری در اوج کرونا

نامه ای از وزیر بهداشت به مدیر رادیو و تلویزیون که در روزهای کرونا خواستار تولید روان سریال ها و برنامه ها مطابق با پروتکل های بهداشتی بود ، واکنش مهران احمدی ، بازیگر و کارگردان را برانگیخت.

به گزارش تیتر اول ، مهران احمدی در اعتراض به احتمال اجرای پروژه های تصویری و نمایشی در زمان کرونا ، در متنی خطاب به وزیر بهداشت نوشت:

“وزیر ، لطفا از خود و خانواده محترمت مراقبت کنید
لطفاً در مورد مشاغلی که هیچ صلاحیتی در آنها ندارید ، توضیحی ندهید. شما اطلاعات کافی در اختیار دارید ، به جز کار بازیگری که نمی تواند و نمی تواند پروتکل های بهداشتی را دنبال کند. اما روزگاری ، شما روی صحنه بودید و زندگی خود و خانواده های ما را به خطر می انداختید. بنابراین اگر نمی دانید ، بدانید که ما نمی توانیم ماسک بزنیم ، نمی توانیم به درستی پروتکل های بهداشتی را دنبال کنیم ، غذا و وعده های غذایی که از ما می آیند تحت کنترل و نظارت ما و همچنین سفرهای ما هستند.

ده ها بار در روز ، انواع افراد و عوامل مختلف با سر و صورت ما و همچنین لباس ها و وسایلی که ابزار ما هستند کار می کنند و ما هر شب با ترس و آرامش با داروهای آرامبخش می خوابیم.

دلمان برای آغوش فرزندانمان تنگ شده است. اشتیاق دیدن مادران و پدران ما ، ترس از عفونت آنها ، کبد ما را مشتعل کرده است. شما از بازیگری و سینما چه می دانید و بیان این جمله عاقلانه چه خطری دارد؟

آیا می دانید چقدر فیلمسازان و خانواده های آنها تحت تأثیر قرار گرفته اند؟ شما نمی دانید چند بازیگر و فیلم ساز درجه یک که بخشی از پایتخت منطقه هستند جان خود را از دست داده اند. شما نمی دانید که چقدر استرس و درد داریم.

شما به جای تعیین دستمزد برای فقیرترین فیلمسازان برای اطمینان از حداقل دستمزد آنها در دوران بیکاری ، دستور ادامه سریال را می دهید. قبر پدر و دیگر گورهای مشابه که هر بدبختی ما را در جهنم گرفتار کرد ،
آنها به جای تلاش برای بهبودی ، در غم و اندوه خود فرو می روند و در نتیجه شکست های بیشتری را تجربه می کنند: اگر هرگز به یکی شلیک نکرده اید ، باید امتحان کنید.

از سوی دیگر ، رئیس ستاد مبارزه با فساد کرونا ، دکتر زالی ، دستور می دهد که کار فیلم و تلویزیون به مدت دو هفته به تعویق بیفتد تا بتوانیم برای پیک کرونا هزینه کنیم و اوضاع کمی متعادل شود.

مگر اینکه همه ما مجبور به پیروی از این دستورات ستادی باشیم ، شما که از این قانون سرپیچی می کنید ، وای بر مردم.
“بله ، شما درست می گویید ، تاج این کشور در این حساب جمع آوری نمی شود.”

به گزارش تیتر اول ، در روزهای اخیر شاهد واکنش های مختلف مسئولان بهداشت نسبت به شرایط ادامه ساخت پروژه های ویدیویی در بحران کرونا بوده ایم.

علیرضا زالی در نامه های جداگانه ای به مدیرعامل اداره کرونا ، از رئیس رادیو و تلویزیون و وزیر فرهنگ و پیشرفت اسلامی خواست تا با رعایت کامل اقدامات بهداشتی و نظارت دقیق ، پروژه های در دست اجرا را به مدت دو هفته به حالت تعلیق درآورند و آنها را از سر بگیرند. .

در همین حال ، زید نمکی ، وزیر بهداشت ، طی نامه ای به مدیر رادیو و تلویزیون ، با خواندن تولید سریال ها و برنامه های تلویزیونی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی ، تولید این پروژه ها را در شرایط تاج موثر و مفید دانست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا