ورزش و نشاط

صعود دو اسنوکرباز ایران به مرحله حذفی

اسنوکر قهرمانی آسیا

امیر سرخوش و سیاوش مزینی پیش از پایان دور گروهی مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا، صعود خود به مرحله حذفی این رقابت‌ها را مسجل کردند.

به گزارش خبرگزاری آنا، مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا در ۱۳ گروه ۴ نفره به مدت پنج روز ۲۰لغایت ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور نمایندگان ۲۵ کشور به میزبانی کشور قطر و در شهر دوحه برگزار می‌گردد. تیم ملی کشورمان با ترکیب امیر سرخوش، سیاوش مزینی و شاهین سبزی زیر نظر کامران شهلا سرمربی تیم ملی در این مسابقات حضور دارند. منصور مقدم و حسن اسماعیلزاده نیز داوران بین المللی کشورمان می‌باشند که در این مسابقات حضور دارند.

پیش از آغاز روز سوم و پایانی این رقابت‌ها در مرحله گروهی امیر سرخوش و سیاوش مزینی صعود خود به دور حذفی را با سرگروهی مسجل کردند و صعود سبزی به دور بعدی رقابت‌ها به بازی آخر او در این مرحله در مقابل حریف مالزیلایی بستگی دارد.

سرخوش در ابتدا یازان الحداد (سوریه) را ۴ بر ۰ شکست داد، تامر المصری (اردن) را ۴بر ۱ و عیسی علی الهاشمی (امارات) را ۴ بر ۲ از پیش روی برداشت تا به عنوان سرگروه به دور بعدی مسابقات راه پیدا کند.

سیاوش مزینی دیگر نماینده خوب اسنوکر کشورمان در بازی ابتدایی ۴ بر ۱ اودوی نوسیرات (اردن)، در ادامه شان نمط (پاکستان) را ۴ بر ۳ و محمدرئیس سینزایی (افغانستان) را ۴ بر ۰ شکست داد تا به عنوان دیگر سرگروه ایرانی این دوره از مسابقات به دور بعدی راه پیدا کند.

اما شاهین سبزی که نخستین تجربه آسیایی خود را با تنها ۱۷ سال سن تجربه می‌کند در بازی نخست خود احمدابول (کویت) را ۴ بر ۲ از پیش روی برداشت، اما در ادامه در مقابل آیوش گاتام (نپال) تن به شکست ۴ بر ۳ داد تا کار صعود به بازی در مقابل موکین هو (مالزی) کشیده شود.

در این دوره از رقابت‌های آسیایی اسنوکر ۲۵ کشور: ایران، چین، کره جنوبی، مالزی، افغانستان، بحرین، بنگلادش، اردن، کویت، هنگ کنگ، هندوستان، عراق، ویتنام، میانمار، نپال، عمان، پاکستان، فلسطین، فیلیپین، قطر، عربستان، سری لانکا، سوریه، تایلند و امارات حضور دارند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا