استان ها

63 طرح در جلسه کارگروه زیربنایی استان بررسی شد

به گزارش تیتر اول، شامگاه سه شنبه 4 مهرماه سیزدهمین جلسه کارگروه زیربنایی توسعه، روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمینی و محیط زیست به ریاست مهدی دوستی با دستور کار الحاق محدوده به چند شهر و بررسی موضوعات و درخواست‌های ارسالی به کارگروه، برگزار شد.

استاندار هرمزگان در حاشیه این جلسه اظهارداشت: در جلسه کارگروه امشب در مجموع 63 طرح و پیشنهاد از سوی دستگاه‌های مختلف مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در جلسه امشب طرح پیشنهادی الحاق به محدوده مصوب شهر کوهستک به مساحت 18.8 هکتار، الحاق به محدود مصوب شهر گروک به مساحت 111 هکتار و الحاق به محدوده مصوب شهر رودان به مساحت 6.8 هکتار مورد بررسی قرار گرفت.

مهدی دوستی گفت: در این خصوص دستگاه‌های ذیربط گزارش و نظرات خود را ارائه کردند و در جلسات آتی در این خصوص پس از بررسی نهایی تصمیم گیری می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین در این جلسه درخواست سرمایه گذاران در خصوص دریافت زمین برای انجام و یا گسترش فعالیت خود مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به سیاستهای مد نظر در این زمینه نیز تصمیمات مناسبی اتخاذ شد.

استاندار هرمزگان گفت: اولویت اساسی برای اجرای طرح‌های سرمایه گذاری، انجام آن در شهرک‌های صنعتی و محدوده‌های مشخص شده است و تلاش می‌شود سرمایه گذارانی چه می‌خواهند فعالیت اقتصادی خود را آغاز کنند در شهرک‌ها و لکه‌های صنعتی مستقر شوند.

وی ادامه داد: از جمله مزیت‌های این کار می‌توان عه تجمیع زیرساخت‌های مورد نیاز و امکان ارائه خدمات مناسب به فعالین اقتصادی در حوزه‌های مختلف است.

دوستی گفت: این طرح‌ها در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و شیلات، دامداری، فعالیت‌های صنعتی و معدنی، صنایع تبدیلی و بسته بندی محصولات و چند مورد دیگر بود که تصمیمات لازم برای فعالیت این طرح‌ها اتخاذ شد.

دکمه بازگشت به بالا