جامعه

قوه قضائیه با بی‌حجابی برخورد و از پلیس قانونمند حمایت می‌کند

معاون اول قوه قضائیه گفت:یکی از برنامه‌های اساسی قوه قضائیه مبارزه جدی با فساد در همه زمینه‌هاست.

به گزارش تیتر اول، حجت الاسلام محمد مصدق بامداد پنجشنبه در حاشیه حضور در جمع عزاداران زینبیه اعظم زنجان در خصوص رویکرد قوه قضائیه در امر فساد، افزود: این قوه به صورت جدی مبارزه با فساد را در برنامه کاری خود دارد و برنامه‌های قوه قضائی، مبتنی براساس بالادستی و اتاق فکر است.

وی اظهار کرد: معتقدیم همه نهادها و دستگاه‌ها از قبیل پلیس، قوه قضائیه، مجریه و مقننه باید بر اساس قوانین و مقررات عمل کنند تا امنیت و آرامش جامعه همچنان برقرار باشد و حفظ شود.

وی در خصوص هتک حرمت قرآن نیز گفت: این موضوع، نقطه عطفی در ارتباط همه کشورهای اسلامی است که برای مقابله جدی با این توطئه متحد خواهند شد.

این مسوول قضایی در خصوص کشف حجاب نیز خاطرنشان کرد: امروز کشورمان در وضعیت حساسی قرار دارد و همه ما باید توجه داشته باشیم که یکی از ابزارهای مهم دشمن برای ضربه زدن به نظام، موضوع بی‌حجابی است. نباید در زمین دشمن بازی کنیم. دشمن این جمعیت یوم العباس زنجان راببینید در این جمعیت، بی حجابی وجود داشت؟؟

وی با بیان این‌که «البته تعداد اندکی فریب خورده و پول گرفته‌اند تا ارزش‌های اسلامی را زیر سوال ببرند» تاکید کرد: قوه قضائیه با جدیت با این افراد برخورد و از پلیس قانونمند نیز حمایت می‌کند.

انتهای پیام

کارگروه خبری اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا