سلامت و تندرستی

عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی مدارس / خطر بروز پیک‌ جدید کرونا

دبیر کمیته علمی کشوری مبارزه با کرونا با اشاره به اینکه این کمیته تنها نقش توصیه شده در راه اندازی مجدد مدارس و رعایت پروتکل ها را دارد، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت پروتکل ها بر عهده وزارت آموزش و پرورش است. بده.

دکتر در گفت وگو با تیتر اول حمیدرضا جماعتی وی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مدارس، گفت: انجام این کار ممکن است آسیب چندانی نداشته باشد و باعث همه گیری شود.

وی تاکید کرد: کمیته علمی کرونا تنها به موضوعات علمی می پردازد و وزارت آموزش و پرورش موظف است با رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت و رعایت پروتکل ها اقدامات لازم را برای اجرای پروتکل های بهداشتی انجام دهد.

دبیر کمیته علمی کشوری مبارزه با کرونا در خصوص حضور دانش‌آموزان در دی ماه اظهار داشت: توصیه امروز ما رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در مدارس و همچنین آموزش عالی است. کمیته.

یا باید از سرگیری به تعویق بیفتد، یا پروتکل ها باید به طور کامل رعایت شوند، یا باید سیستمی وجود داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که پروتکل ها نه تنها در مدارس، بلکه در جوامع دیگر نیز رعایت می شود و مردم از ابتلا به کووید-19 در امان هستند. جماعتی گفت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا