بین الملل

بهادری جهرمی: حماسه ملی امروز تبلور نمایش اراده ملت است

بهادری جهرمی: حماسه ملی امروز تبلور نمایش اراده ملت است

سخنگوی دولت گفت: حماسه ملی که امروز مردم ایران در حال رقم زدن آن هستند تبلور نمایش اراده ملت است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: حماسه ملی که امروز مردم ایران در حال رقم زدن آن هستند تبلور نمایش اراده ملت است.

سخنگوی دولت بیان کرد: این حماسه با کمک آحاد مردم، رسانه ها و عوامل اجرایی که از ماه ها قبل این فضا را فراهم کردند در حال رقم خوردن است.

وی گفت: از ساعت های ابتدایی صبح علی‌رغم تغییر قانون انتخابات و تغییر فرآیندها، گزارش ها حاکی از این است که مسئله خاص یا ویژه ای وجود نداشته و فرآیند اخذ رای با مشارکت خوب مردم در حال انجام است.

بهادری جهرمی تأکید کرد: بخشی از مردم در ساعات ابتدایی صبح پای صندوق های رای آمدند و بخشی از جوان ترها هم در ساعات بعدازظهر رأی می دهند.

وی افزود: از همه می خواهم هر چه زودتر رای خود را به صندوق بیندازند و نگذارند که دیگران برایشان تصمیم بگیرند و خودشان بیایند برای تاثیرگذاری در حوزه های اقتصادی و سیاسی رأی بدهند.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: هر چه میزان مشارکت بیشتر باشد حتما نتیجه دقیق تر و هوشمندانه تر خواهد بود و هر چه دایره تضارب آرا گسترش پیدا کند زودتر فرآیند نتیجه گیری محقق می شود.

بهادری جهرمی گفت: هر چه افراد مختلف با سلیقه های متفاوت پای صندوق های رأی بیایند باعث بهتر نتیجه دادن انتخابات و تاثیر در زندگی مردم می شود.

نویسنده تحریریه علوم بین المللی

به عنوان نویسنده اخبار بین‌المللی، رویدادهای جهانی را به صورتی جذاب و تحلیلی برای شما به تصویر می‌کشم. با استفاده از تجربه و دانشم، شما را در جریان آخرین تحولات جهانی قرار می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا