عمومی

اهدای یک هزار و ۱۱۰ فقره لوازم خانگی ضروری به مددجویان زنجانی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، روح الله صالحی با اشاره به اهمیت کمک به نیازمندان بیان کرد: رفع فقر و محرومیت، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین، بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آنها انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمارهای موجود؛ امسال یک هزار و ۱۱۰ فقره لوازم ضروری خانگی به نیازمندان اعطا شد، اضافه کرد: این اقلام شامل یخچال فریزر، آبگرمکن گازی دیواری، بخاری گازی، اجاق گاز، تلویزیون، ماشین لباسشویی، فرش و پنکه بوده و بین افراد تحت حمایت که درخواست خانواده در سبد نیازمندی آنها در سامانه سها ثبت شده بود توزیع شد.

صالحی با قدردانی از مشارکت خیران در همراهی با طرح‌های حمایتی این نهاد با اشاره به اینکه بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده به منظور تأمین نیازهای ضروری تمامی خانواده‌های تحت حمایت نیاز به مشارکت و همراهی بیشتر خیران در راستای ایجاد هم افزایی در این بخش است، افزود: مشارکت خیرین اثرگذاری بالایی در برنامه‌های این نهاد داشته و در حوزه خدمت رسانی به جامعه هدف بسیار اثرگذار است امیدواریم با بهره گیری بیشتر از ظرفیت‌های مردمی زمینه تأمین اقلام مورد نیاز مددجویان عزیز تحت حمایت فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: خیرین نیک اندیش زنجانی می‌توانند به منظور کمک به تامین اقلام ضروری منزل از طریق کد دستوری ۰۲۴#*۸۸۷۷* یا شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ در این زمینه مشارکت کنند.

دکمه بازگشت به بالا