سلامت و تندرستی

عکس | جدیدترین شاسی بلند ایرانی‌نام نیسان

امیرمسعود عابدین: نسل سوم نیسان قشقایی در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و اکنون پس از سه سال، آماده به روز رسانی و فیس لیفت است. نام این کراس اوور از یک قوم ایرانی برگرفته شده است.

عکس | جدیدترین شاسی بلند ایرانی‌نام نیسان

نمای جلویی با جلوپنجره بزرگتر که توسط مجموعه جدیدی از چراغ‌های LED احاطه شده، تغییر کرده است. سپر جلو با ورودی‌های مثلثی بزرگتر اصلاح شده که جلوه سه بعدی قوی‌تری را ایجاد می‌کنند.
اصلاحات دیگر شامل رینگ‌های جدید و روکش بدنه جدید اطراف چرخ‌ها است. تصویر نمای پشتی هنوز فاش نشده است.

عکس | جدیدترین شاسی بلند ایرانی‌نام نیسان

در حالی که عکس‌های فضای داخلی خودرو بسیار تاریک هستند، اما هنوز هم می‌توانیم کابین دیجیتالی و فرمان را ببینیم. مدل نهایی قشقایی دارای یک نمایشگر کیلومترشمار ۱۲.۳ اینچی، صفحه نمایش ۹ اینچی اطلاعات-سرگرمی و یک صفحه نمایش ۱۰.۸ اینچی هدآپ خواهد بود. با این حال، به نظر می‌رسد که روکش داشبورد جدید باشد. می‌توان تصور کرد که تجهیزات از نظر امکانات رفاهی و ایمنی بیشتر خواهند شد.

عکس | جدیدترین شاسی بلند ایرانی‌نام نیسان

انتظار تغییرات قابل توجهی در قوای محرکه خودرو وجود ندارد، چرا که نیسان قشقایی در حال حاضر مجموعه‌ای از پیشرانه‌های هیبریدی ملایم و هیبریدی کامل را ارائه می‌دهد. موتور پایه ۱.۳ لیتری توربوشارژ و هیبریدی ملایم، ۱۳۸ اسب بخار قدرت تولید می‌کند، در حالی که نسخه پرچمدار e-Power دارای پیشرانه ۱.۵ لیتری برای تولید ۱۸۷ اسب بخار قدرت همراه با موتور الکتریکی است. نیسان تایید کرده که نسخه تمام الکتریکی قشقایی پس از سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد، اگرچه این نسخه بر اساس پلتفرم متفاوت و اختصاصی برقی ساخته خواهد شد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در تیتر اول مراجعه کنید.

227227

کارگروه خبری مطالب پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا