استان ها

دعوت ۱۶ بازیکن توسط عطایی به تیم ملی برای هفته دوم

لیگ ملت‌های والیبال

سرمربی تیم ملی والیبال ایران بلافاصله بعد از ورود به تهران ۱۶ بازیکن را به اردوی هفته دوم لیگ ملت‌ها دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال،، تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در شهر ناگویا ژاپن به ترتیب به مصاف تیم‌های ژاپن، لهستان، چین و اسلوونی رفت و با یک پیروزی، ۳ شکست، چهار امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه یازدهم جدول به کار خود در مسابقات هفته نخست پایان داد.

مردان والیبال ایران عصر امروز (سه‌شنبه) بعد از سفری طولانی و ۲۴ ساعته از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند و بهروز عطایی بلافاصله ۱۶ بازیکن را به اردوی هفته دوم لیگ ملت‌ها دعوت کرد.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۸:۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه ۲۵ خرداد در سالن فدراسیون والیبال زیر نظر کادر فنی آغاز می‌شود و سیدمحمد موسوی، محمد فلاح، محمد ولی زاده، مهدی جلوه، محمدطاهر وادی، جواد کریمی، محمدجواد معنوی‌نژاد، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، میثم صالحی، پوریا حسین‌خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور و آرمان صالحی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

ملی‌پوشان دو جلسه تمرین روز پنج‌شنبه و یک جلسه تمرین روز جمعه خواهند داشت و بامداد شنبه ۲۷ خرداد تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته دوم لیگ ملت‌ها تهران را به مقصد فرانکفورت و سپس آمستردادم ترک خواهند کرد تا از آنجا راهی شهر روتردام در ۹۰ کیلومتری آمستردام شوند.

هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ گروه مردان به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از ۳۰ خرداد تا ۴ تیرماه برگزار خواهد شد که مردان والیبال ایران در روتردام با تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند روبه رو خواهند شد.

دکمه بازگشت به بالا