حوادث

ابر پروژه‌ای که رئیس جدید پلیس راهور قول اجرایش را داد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار سید تیمور حسینی در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس جدید پلیس راهور فراجا که پیش از ظهر امروز با حضور فرمانده فراجا در سالن همایش‌های نورالرضا برگزار شد، از فرمانده فراجا برای انتصابش قدردانی کرد و گفت: از تمام افرادی که در این مدت به بنده ابراز لطف و محبت داشتند تشکر می‌کنم.

امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد فرمانده فراجا دیگر دوستان را با ارائه یک خدمت جهادی در کنار تمام همکارانم بدهم. همچنین از فرمانده عزیز، سردار هادیانفر نیز تشکر می‌کنم، بنده به شخصه در کنار ایشان آموزش‌هایی را دیدم و مسائل بسیاری را آموختم.

وی با تاکید بر اینکه ما باید روش‌های خود را به روز کنیم، گفت: ما به ناچار باید الگو‌های خودمان را به گونه‌ای تعریف کنیم که اولا به روز باشد و ثانیا یک نفع عمومی داشته باشد. در تلاشیم تا در آینده پروژه بزرگی به عنوان طراحی مدل “حکمرانی راه” را اجرا کنیم که باید بر اساس طراحی و معماری آینده فراجا باشد.

این طرح از قدیم تدوین شده و بر اساس سند معماری آینده فراجا است که از سوی فرمانده محترم فراجا در زمان حضورشان در دفتر مطالعات راهبردی تدوین شد.

حسینی با تاکید بر اینکه امروز هیچ حوزه‌ای نمی‌تواند با تصمیمات جزیره‌ای اداره شود، گفت: به همین دلیل نیز باید تمام بخش‌ها در پلیس راهور با هم در تعامل و ارتباط باشند. ما باید دو اولویت را در پلیس راهور مدنظر قرار دهیم، اول اینکه هر طرحی باید پیوست اجتماعی داشته باشد و دوم اینکه هر طرحی که بناست اجرا شود، باید یک پیوست کاهش تصادفات نیز داشته باشد. یعنی اگر بناست گواهینامه هم تغییری کند، باید پیوست کاهش تصادفات هم داشته باشد.

رئیس پلیس راهور فراجا همچنین بر ضرورت تعامل با دستگاه‌های خارج از مجموعه پلیس راهور نیز تاکید کرد و گفت: باید تعاملی صحیح و سازنده با دانشگاه‌ها، دولت، قوه قضائیه و مجلس داشته و آنان را با خود همراه کنیم. اگر پلیس تقویت شود، پلیس پتانسیل تأثیرگذاری مستقیم در صرفه‌جویی خساراتی که تصادفات بر روی دست کشور می‌گذارند، خواهد داشت.

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا