جامعه

نجات مرد ۶۵ ساله از ارتفاعات دره کیوار همدان

تیتر اول / همدان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: این پیرمرد 65 ساله که در ارتفاعات دره کیوار همدان دچار حادثه شده بود توسط تیم جستجو و نجات کوه مستقر در میدان میشان نجات یافت. . جمعیت هلال احمر در همدان.

حمید ارفیجگانه با اشاره به عملیات نفسگیر امدادگران مستقر در پایگاه امداد و نجات کوهستان در منطقه میشان ، خاطرنشان کرد که روز سه شنبه ، 29 جولای ، ساعت 11:45 صبح ، تماس عمومی با 112 (فرماندهی عملیات جمعیت هلال احمر) انجام شد. و مرکز هماهنگی) ، گزارشی دریافت شد که شخصی در ارتفاعات دره کیوار الوند سقوط کرده و اقدامات لازم برای اعزام تیم امداد کوهستان هلال احمر به همدان انجام شده است.

عرفی جگانهز اظهار داشت: نجاتگران در اسرع وقت در محل حادثه حاضر شدند و اقدامات اولیه را برای تثبیت مصدوم آسیب دیده از ناحیه مچ پا با سقوط از ارتفاع انجام دادند.

وی ادامه داد: مقتول قادر به حرکت نبود ، امدادگران با استفاده از بسکتبال و تجهیزات نجات وی را به اورژانس در جاده منتهی به جاده دره تاریک منتقل و به مراکز درمانی منتقل کردند. نیروهای اورژانس 115.

عرفی جگانهز اظهار داشت: این عملیات حدود 8 ساعت طول کشید تا امدادگران به دلیل عدم امکان جاده کوهستانی و گرمای طاقت فرسای ارتفاع آلواندا به پایگاه بازگشتند.

به گزارش تیتر اول و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان ، لازم به ذکر است که امدادگران جمعیت هلال احمر استان همدان به صورت شبانه روزی در حوالی پایه کوه های میدان میشان واقع شده و آماده کمک هستند قربانیان احتمالی

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا