بین الملل

زمین ۵۰ هکتاری تولید گیاهان دارویی در مراحل پایانی اخذ مجوز

رحیم انصاری پور در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا در خصوص دومین مرحله از رویداد سراسری دانشگاه آزاد اسلامی در خرداد 1401، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران با سه ایده برای سطل زباله جدید و آسان، تولید شیشه جلو. windows در این رویداد شرکت کرده و گروهی از محققان برای هدایت این رویداد راه اندازی شده اند. .

وی با تشریح فعالیت های فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در سال گذشته گفت: در منطقه شهرانی و برنامه های فرهنگی یگان دهلران امسال قدردان رشادت های سرلشکر شهید چاغروند و برگزاری گام دوم انقلاب در خرداد 1401 است.


بیشتر بخوانید:

حوزه تجهیزات نفتی در دانشگاه آزاد دهلران راه اندازی می شود


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در سال 1400 درباره فعالیت‌های کلان پژوهشی، فناوری و نوآوری در سال گذشته در این واحد دانشگاهی گفت:

50 هکتار زمین کاشت گیاهان دارویی در مرحله نهایی اخذ مجوز

این مسئول ادامه داد: طرح توجیهی ایجاد درآمد افراد غیرشهروندی با توجه به ظرفیت بوم گردی شهرستان دهلران برای تصویب به سازمان مرکزی ارسال شد و سه ایده به همراه جمعی از پژوهشگران تهیه و برای مشارکت در فاز دوم دانشگاه ارسال شد. کتاب درسی 10 دوره آموزشی کوتاه مدت برای صدور مجوز به سازمان مرکزی ارسال شده و منتظر صدور مجوز برای اجرای این دوره ها هستیم.

انصاری پور از فعالیت های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی دهلران تقدیر کرد و گفت: جذب دانشجو در حوزه های آگاهی استانی، فعالیت های آموزشی شامل ثبت نام دانشجویان کارشناسی ارشد در ترم پایان یافته در سال گذشته و ثبت نام بیش از 200 دانشجو در نیمسال اول سال گذشته است که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. و جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر بدون کنکور یکی از برنامه های اداره 1401 دهلران می باشد.

وی گفت: وام های مختلف دانشجویی که در سال گذشته موجب جذب دانشجو شد یکی از شاخص ترین فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در سال گذشته بود و نکته قابل توجه این دانشگاه تصویب دوره های کارشناسی ارشد فراگیر است که در آینده نزدیک جذب دانشجو خواهد شد.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا