بهترین های کسب و کارعمومی

مهمترین خواص انگشتر عقیق برای زنان و مردان که باید بدانید

خواص انگشتر عقیق به دلیل روایت‌هایی که در مورد این سنگ وجود داشته و تأثیری که این سنگ می‌تواند بر حالات روانی و افکار فرد بگذارد جالب‌توجه است. سنگ عقیق یکی از اسرارآمیزترین و متنوع‌ترین انواع سنگ قیمتی است که با فرهنگ مذهبی نیز پیوندی قوی پیدا کرده است. عقیق از جمله سنگ‌های جواهر نیمه قیمتی است که در ایران از ارزش معنوی بسیاری برخوردار است. در این مقاله به طور مفصل در مورد خواص انگشتر عقیق و نحوه‌ی شناسایی میزان تأثیر و انرژی آن صحبت خواهیم کرد.

اولین عامل در تشخیص نگین های رنگ شده فاکتور “بو” می‌باشد. دقت کنید هر چه قدر که نگین ها را پس از رنگ آمیزی شسته باشند باز هم ته مانده بوی اسیدها و مواد شیمیایی در سنگ قابل تشخیص است، مخصوصا زمانی که فروشنده نگین‌ را برای عرضه از کیسه پلاستیکی خارج می‌کند. اصولا عقیق سنگی بدون بو می‌باشد و داشتن بوی مواد شیمیایی نشان از احتمال تقلبی بودن دارد. معنی انگشتر می تواند به موارد مختلفی بستگی داشته باشد، از جمله: نوع انگشتر، ماده انگشتر و… اشاره کرد

فاکتور دوم چرب نبودن می‌باشد. زمان فرآوری عقیق کوچکترین تنش حرارتی (در اثر زود خنک کردن یا زود گرم گردن به وجود می آید) باعث ایجاد ترک در سنگ می‌شود و تعدادی از فروشندگان با چرب کردن سطح نگین تلاش می‌کنند علاوه بر افزایش جلا و درخشش سنگ، ترک‌ها را نیز پنهان نمایند. پس این سنگ با سطح چرب شده به احتمال زیاد دارای مشکل است.

عقیق از جمله سنگ‌های جواهر نیمه قیمتی است که در ایران از ارزش معنوی بسیاری برخوردار است. خواص انگشتر عقیق از نظر سلامتی جسمانی و روانی و تأکید بسیار روایات مذهبی بر استفاده از انگشترعقیق زنانه و همچنین انگشتر عقیق مردانه سبب شده است که خرید انگشتر عقیق یکی از گزینه‌های علاقه‌مندان به سنگ‌های جواهر باشد.

 بخش عمده‌ای از محصولات ویژه‌ی سایت طلا و جواهر زر به کمک انواع سنگ عقیق زینت داده شده‌اند. طی تمام سال‌هایی که در این حرفه فعالیت داشته‌ام افراد متعددی در مورد انواع این سنگ افسانه‌ای و نحوه‌ی انتخاب یک نمونه‌ی خاص و ویژه از آن پرس‌وجو می‌کنند.

به طور مثال: اطلاع دارید که چطور میشه یک سنگ عقیق مناسب برای افزایش حس قدرت و امنیت مالی رو انتخاب کرد؟ یا بهترین نمونه‌ی سنگ عقیق با تونالیته‌ی سرخ چیست؟ بهترین نوع تراش یا رنگ‌بندی سنگ عقیق چی هست؟ حالا فرصت بسیار مناسبی برای جواب دادن به این سؤال‌هاست.

بررسی مهم ترین خصوصیات انگشتر عقیق برای زنان

در بررسی خواص انگشتر عقیق برای زنان باید گفت که ممکن است متوجه شوید که افزودن عقیق به برنامه روزانه خود می تواند به طور بالقوه مزایای فیزیکی مانند کمک به بهبود شرایط سلامت تنفسی و بینایی را ارائه دهد.

این کریستال به عنوان یک طلسم برای شرایطی که روی ریه ها، گلو و چشم ها تأثیر می گذارد، شناخته شده است. همچنین یک دوست کریستالی خوب برای کسانی است که سعی در ترک سیگار دارند، زیرا به یافتن راه هایی برای ارضای ولع بدون تسلیم شدن به عادت قدیمی کمک می کند.

• شفای ذهنی

عقیق به دلیل توانایی خود در الهام بخشیدن به خلاقیت و تشویق به تفکر خارج از جعبه شناخته شده است، که می تواند به ویژه برای کسانی که با بلوک های ذهنی دست و پنجه نرم می کنند یا در احساس خود گیر کرده اند مفید باشد.

انرژی آن ملایم و در عین حال صادق است و آن را به ابزاری عالی برای تحلیل خود و ایجاد اعتماد به نفس تبدیل می کند. علاوه بر این، عقیق باعث افزایش صبر و جدایی عاطفی می شود و به افراد کمک می کند حتی در مواقع استرس زا آرام و متمرکز بمانند.

• مزایای عاطفی

کسانی که احساس کمبود اعتماد به نفس می کنند یا با اضطراب دست و پنجه نرم می کنند، ممکن است از انرژی پایه و آرامش بخش عقیق بهره مند شوند. این سنگ به غلبه بر احساسات سرکوب کمک می کند و ما را تشویق می کند تا با وجدان و محبت نسبت به خود و دیگران رفتار کنیم.

همچنین به ما کمک می کند تا چیزها را از منظر درست آنها ببینیم و شگفتی کودکانه خود را از جهان به یاد آوریم. با انرژی آرام بخش خود یک سنگ فوق العاده برای کسانی است که می خواهند احساس اعتماد به نفس و شادی بیشتری داشته باشند. این می تواند به ویژه برای کسانی که فعالانه به دنبال دوستان جدید یا یک رابطه عاشقانه جدید هستند مفید باشد.

• انرژی معنوی

خواص انگشتر عقیق برای زنان فراتر از قلمرو فیزیکی و معنوی گسترش می یابد. این سنگ به بدن انرژی می بخشد و بلوغ معنوی را تقویت می کند. ما را تشویق می کند که به دنبال حقیقت باشیم و سفرهای معنوی را آغاز کنیم و در عین حال درک کنیم که عشق یک نیروی ثابت در جهان است.

خواص عقیق برای بدن

۱- برای درمان بیماری های دستگاه گوارش بسیار مفید است.

۲- دیگر خاصیت از خواص سنگ عقیق اصل این است که همراه داشتن آن برای دردهای استخوانی به خصوص کمر درد مفید است.

۳- برای جلوگیری از خونریزی های شدید  به خصوص برای بانوان توصیه می شود.

۴- این سنگ بسیار پر انرژی می‌باشد و برای ناراحتی های روحی و بر طرف شدن غم و اندوه مفید است و همینطور آرامش بخش و باعث نشاط و شادی است.

۵- این سنگ همچنین برای درمان بیماری های پوستی از جمله آکنه استفاده می‌شود. برای این کار باید سنگ را در بالای پوست قرار داده و برای مدت زمان چند دقیقه بصورت دایره وار حرکت دهید.

۶- در زمان خستگی و کوفتگی چشم ها می توانید از تکه‌ای از این سنگ بر روی چشم‌هایتان به مدت ۱۰ الی ۲۰ دقیقه در روز استفاده کنید.

۷- درباره خواص عقیق یمنی که در انگشتر و گردنبند عقیق یمنی به کار می رود و به طور کلی، انواع آن باید به این موضوع اشاره کرد که این سنگ برای درمان بیماری های کمر درد ، پا درد ، استخوان درد و همنطور دردهای ماهیچه ای مناسب و مفید است. چرا که حرکت فوق العاده ی آن باعث شده که مدارات  شفابخش را به سمت خود جذب کرده و تشکیل یک انرژی شفابخش بسیار قوی دهد. شما می توانید با کمی تمرکز و دقت، امواج ساطع شده از این سنگ را به رنگ سبز ببینید. این انرژی در نوع قرمز همیشه به رنگ سبز است.

دکمه بازگشت به بالا