اقتصادی

هپکو نماد ناکارآمدی در خصوصی‌سازی/زنگ پایان ریخت‌وپاش در شرکت‌های دارای حقوق معوق زده شود

تیتر اول/ مرکز استاندار مرکزی گفت: حاکمیت و حاکمیت متولی تامین یکسری مولفه ها از جمله قانون مداری، رفاه و امنیت است و بر این اساس بوروکراسی استان مرکزی را به نفع عدالت، امنیت و رفاه خواهیم شکست. از مردم استان بودن».

فرزاد مخلص الائمه روز شنبه ششم آذرماه در جلسه کارگروه مجلس شورای اسلامی با تشکل های کارگری و کارفرمایی استان مرکزی گفت: این فقط مربوط به اراک نیست و کل استان را در بر می گیرد و مسائل آن را در بر می گیرد. باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: صنعت استانی و صنایع بزرگی که به نماد صنعت استان تبدیل شده اند شرایط خاص خود را دارند و باید به آنها توجه ویژه ای شود که به صورت یکپارچه به آن رسیدگی شود و کشور در حوزه به این وضعیت دست خواهد یافت. تحریم های داخلی امروز

استاندار مرکزی گفت: اگر خصوصی سازی در کشور دچار فساد شده و کار به جایی رسیده است که بسیاری از دستگاه های دولتی ناامید و از این روند پشیمان می شوند، راه حل هایی وجود دارد و این مشکلات همچنان پابرجاست. با یک ماده می توان عرصه و زمین را از خصوصی سازی خارج کرد.در حوزه کارت
بازرگانی که فساد اقتصاد ملی را در اختیار گرفته است، عمدتاً از طریق تصمیم نیم خطی در دولت قابل حل است.

مخلص الائمه خطاب به سازمان ها و مشاغل وابسته به دولت گفت: امیدواریم در شرکت هایی که معوقه دستمزد دارند زنگ خطر به صدا درآید و در استانداری این کار انجام می شود.

وی افزود: هر آنچه در استان مرکزی تولید می شود اگر وارد کشور شود قطعا با زور و با استفاده از ابزار قانون و ابزارهای پیش بینی شده در ماده 23 قانون حمایت خواهیم کرد. کالای ایرانی ما دادستان را معطل نمی کنیم». در مورد هپکو هم ما همین کار را کرده ایم. من بیش از 22 سال است که با هپکو در تماس هستم. هپکو آماده جابجایی است و تنها چیزی که نیاز است اصلاح مدیریت و سهامداران و همچنین مشکلات فاسد اجاره – جویندگان است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: تاسیس شرکت های 4 یا 5 هزار نفری از اقتصاد ایران خارج است و ساخته نمی شود، مشکلات بانکی، تحریم ها و … به کمتر از 2 هزار نفر رسیده است.

اهل الائمه گفت: برای مشکلات اقتصادی و کارگری استان راه حل اقتصادی و مدیریتی وجود دارد و نیازی به راه حل های امنیتی و سیاسی ندارد و تاکنون در مقابل بسیاری از این موارد مقاومت کرده ایم که باید توسط حراست رسیدگی شود. خدمات شورا.حاکمیت و حکمرانی مولفه های متعددی از جمله قانون مداری، رفاه و امنیت را بر عهده دارد و برای عدالت، امنیت و آسایش بوروکراسی استان مرکزی را نابود خواهیم کرد. مردم استان

وی افزود: تولید آند در استان کارس برای رفع موانع در این مسیر از جمله مسائل زیست محیطی و احتمالا پشت صحنه ادامه دارد و در مناطق صنعتی توصیه می کنیم به سمت بازارهای اقتصادی حرکت کنیم. به زودی دیپلماسی اقتصادی را در استان مرکزی فعال می کنیم و ساختاری را تصویب می کنیم که زمینه صادرات محصولات صنعتی استان را فراهم کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا