ورزش و نشاط

دانیال از سربازی در تراکتور تا هدف بزرگ در پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

دانیال اسماعیلی‌فر که در روز‌های پایانی فصل گذشته خصوصا توانسته بود نمایش موفقی در جمع شاگردان یحیی گل محمدی پشت سر بگذارد، در فصل جدید با انگیزه حضور در تیم ملی و تجربه جام ملت‌ها کار را دنبال می‌کند.

اسماعیلی‌فر که تلاش زیادی داشت در بازی ابتدایی فصل و برابر آلومینیوم اراک استارت پاس گل‌های خود را شکل دهد، در نهایت نتوانست به هدف خود دست یابد و اکنون امیدوار است برابر تراکتور که یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته نیز محسوب می‌شود، کار را به بهترین شکل پایان دهد.

مدافع اسبق سپاهان که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتور شده بود، اکنون بار دیگر مقابل این تیم قرار خواهد گرفت و کار سختی در سمت راست دفاعی با حضور ستاره‌های حریف پیش رو خواهد داشت. باید دید او مقابل رقبای سمت چپ تراکتور که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند و از انگیزه‌ای بالا برای این تقابل برخوردار هستند، چه شرایطی را دنبال خواهد کرد و قادر خواهد بود ویزای خود به مقصد بلغارستان به همراه تیم را نهایی کند یا خیر.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا