بهترین های کسب و کارعمومی

علت داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ

7 دلیل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ چیست؟ عیب یابی داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ چگونه صورت می پذیرد؟ چرا بدنه یخچال سامسونگ داغ شده؟ علت داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ چیست؟ علائم و نشانه های داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ چیست؟ عامل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ چیست؟ برای رفع مشکل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ با کجا تماس بگیریم؟ دلایل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ چیست؟ ایرادیابی داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ را چطور انجام دهیم؟ مسبب داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ چیست؟ علل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ چیست؟ برطرف کردن مشکل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ چطور امکانپذیر است؟ نحوه رفع ایراد داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ چگونه است؟ و … سوالاتی هستند که در صورت بروز این مشکل در دستگاه برای شما پیش خواهد آمد، جای هیچگونه نگرانی نیست زیرا ما در این مقاله به صورت کامل راهکار رفع این ایراد خدمت شما توضیح خواهیم داد. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

7 دلیل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ:

  1. وجود مواد غذایی زیاد درون یخچال سامسونگ
  2. کثیفی در لوله های کندانسور یخچال سامسونگ
  3. کثیفی روی کویل های کندانسور یخچال سامسونگ
  4. نقص فن خنک‌کننده یخچال سامسونگ
  5. کار کردن هیتر المنت یخچال سامسونگ
  6. فاصله بین یخچال سامسونگ و دیوار کم است
  7. قرار دادن غذای خیلی داغ در یخچال سامسونگ

تشخیص مشکلات یخچال فریزر ساید سامسونگ :

یخچال فریزر ساید بای سایدتان دچار ایراد در عملکرد شده و مانند سابق به درستی کار نمی کند و یا به طور کلی خاموش شده است و روشن نمی شود در اینجور مواقع پیدا کردن ایراد دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و نیاز هست که شما برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی موجود در دستگاه به سرعت اقدام به عیب یابی ساید بای ساید سامسونگ در راستای پیدا کردن دلیل به وجود آمدن مشکل برای دستگاه نمایید. مسلما چنانچه شما دانش و تجربه کافی در این زمینه را نداشته باشید اولین راهکاری که پیش رویتان خواهد بود تماس با یک مرکز خدمات سرویس ساید بای ساید است که امروزه خوشبختانه با وجود مراکز گوناگون کار چندان سختی به نظر نمی رسد. البته به شرط آن که شما در دام مراکز غیر مجاز پر مدعا که غالبا تبلیغات گسترده ای نیز از تجربه واهی شان می نمایند نیافتید.

تعمیرات تخصصی یخچال فریزر ساید سامسونگ :

در گذشته اگر هر یک از لوازم خانگی خراب می شد ساده ترین راهکاری که پیش رو بود حمل دستگاه به یک تعمیرگاه جهت رویت ، تشخیص عیب و انجام تعمیرات مقتضی بود. اما امروزه به هیچ عنوان اینگونه نیست و با توجه سنگین بودن اغلب لوازم خانگی دیگر هیچ نیازی به حمل دستگاه نیست و اغلب مراکز خدماتی آمادگی دارند تا سرویس کاران خود را جهت ایرادیابی به محل شما اعزام نمایند و حداکثر تلاش این تعمیرکاران نیز تعمیر ساید بای ساید سامسونگ شما در همان محل جهت کاهش هزینه های مرتبط با جابجایی دستگاه و همچنین جلوگیری از آسیب های احتمالی که ممکن است به بدنه دستگاه در جابجایی وارد شود می باشد. همچنین شایان ذکر است در موارد بسیار نادری نیاز به انتقال دستگاه به تعمیرگاه جهت انجام تعمیرات می باشد. با ما در ادامه مقاله 7 دلیل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ همراه باشید.

ایرادات رایج یخچال سامسونگ :

توجه به مشکلات متداول یخچال فریزرهای سامسونگ و داشتن دانش فنی جهت پیدا کردن علت بروز این ایرادات کمک شایانی به شما عزیزان خواهد کرد تا در حفظ سلامت دستگاه خود کوشا باشید و در صورت مشاهده کوچکترین مشکل در عملکرد یخچال فریزر فورا اقدام به سرویس دستگاه نمایید تا این ایراد به سایر بخش ها سرایت پیدا نکد و موجب خرابی سایر قطعات نشود. هدف ما از انتشار مقالات مجزا در مورد علائم، نشانه ها و راه های بررسی و رفع مشکلات فوق دقیقا همین مهم می باشد. در زیر ما به برخی از مهم ترین این ایرادات اشاره خواهیم داشت و شما می توانید در بخش مقالات سایر توضیحات ضروری در این ارتباط را به دست آورید.

یکسره کار کردن یخچال سامسونگ، ارور دادن یخچال سامسونگ، یخ زدن لوله پشت یخچال سامسونگ، روشن نشدن یخچال سامسونگ، یخ زدن داخل یخچال سامسونگ، برفک زدن یخچال سامسونگ بدون برفک، نشتی آب از یخچال سامسونگ، خالی شدن گاز یخچال سامسونگ، گرم شدن داخل یخچال سامسونگ، داغ شدن موتور یخچال سامسونگ، کار نکردن و یخ نزدن فریزر، کار نکردن یخساز یخچال سامسونگ، کار نکردن فن یخچال سامسونگ، صدای یخچال سامسونگ، قطع و وصل شدن برق یخچال سامسونگ، اتومات نکردن یخچال سامسونگ، سرمای زیاد یخچال سامسونگ، کد خطا یا ارور یخچال سامسونگ، از کار افتادن یخچال سامسونگ و کار کردن فریزر، سرد نکردن یخچال سامسونگ، افزایش مصرف انرژی یخچال سامسونگ، روشن نشدن لامپ یخچال سامسونگ، برق داشتن بدنه یخچال سامسونگ، روشن شدن چراغ دیفراست یخچال سامسونگ، بسته نشدن درب یخچال سامسونگ، روشن بودن یخچال سامسونگ اما کار نکردن، بوی بد آبسردکن یخچال سامسونگ، روشن شدن آلارم فیلتر تصفیه آب، بوی بد داخل یخچال سامسونگ، سامسونگ، جمع شدن آب داخل یخچال سامسونگ، خاموش و روشن شدن یخچال سامسونگ، چشمک زدن درجه یخچال سامسونگ، خاموش شدن صفحه نمایش یخچال سامسونگ و…

چه زمانی باید با نمایندگی سامسونگ تماس بگیریم؟

تماس با نمایندگی لوازم خانگی سامسونگ بستگی به میزان ایراد و آسیبی دارد که در دستگاه شما به وجود آمده است. به طور مثال در برخی از مواقع خطاهایی در لوازم خانگی هوشمند به وجود می آید که با مراجعه به دفترچه راهنما و مطالعه دقیق آن به راحتی می توانید مشکلات آنها را رفع کنید. اما گاهی این مشکلات جدی بوده و رفع کردن آن ها از عهده شما خارج می باشد. در این حالت باید کار عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی سامسونگ خود را به یک مرکز تعمیرات معتبر و شناخته شده بسپارید. برای مثال در صورتی که بوی سوختگی از وسایل برقی استشمام می کنید، از وسایلی مانند ماشین لباسشویی یا یخچال فریزر تان آب نشت کرده است، بدنه آن ها برق دارد، از کار افتاده اند یا هرگونه ایراد فنی دیگری در آن ها به وجود آمده است بهتر است با مراکز مذکور تماس بگیرید. با ما در ادامه مقاله 7 دلیل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ همراه باشید.

آشنایی با مرکز تعمیر سامسونگ :

یک دانشنامه فارسی در زمینه معرفی مزایا، معایب، عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی سامسونگ ( یخچال، یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، مایکروفر، اجاق گاز و … ) است که با هدف آشنایی هر چه بیشتر شما بازیدکنندگان گرامی با لوازم خانگی سامسونگ که روزانه به کرات از آن استفاده می نمایید، راه اندازی گشته است. امید آن می رود تا شما بازدیدکنندگان گرامی با رویت اطلاعات منتشر شده در این سایت، اطلاعات کافی در زمینه ایراد یابی و سرویس لوازم خانگی سامسونگ خود به دست آورید و تا جای ممکن در راستای حفظ سلامت دستگاه تان تلاش نمایید و در صورت خرابی هر یک از این دستگاه ها اطلاعات لازم و کافی جهت اقدام به تعمیر دستگاه و یا انتخاب بهترین مرکز برای عیب یابی و سرویس لوازم خانگی خود را به دست آورید و انتخاب بهتری داشته باشید.

امتیاز و مالکیت برند مرکز تعمیر سامسونگ هم اکنون متعلق به برند دیجیتال هلدینگ ( هولدینگ رسانه های دیجیتال فارسی ) می باشد و این مجموعه همانطور که در چشم اندازه برنامه های خود پیشتر اعلام داشته قصد دارد تا در آینده با سرمایه گذاری مناسب بروی کسب و کارهای حوزه خدمات خود به صورت متمرکز به ارائه انواع خدمات از جمله عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی با بالاترین سطح از کیفیت خدمات بپردازد. این مرکز هم اکنون از ارائه هرگونه خدمات ایرادیابی یا سرویس لوازم خانگی معذور می باشد و در هیچ یک از شهرهای ایران نمایندگی و یا فعمشکلات رایج برای یخچال‌ها

امروزه حتی تصور خانه‌ای بدون یخچال تقریبا غیر ممکن است. یخچال‌ها در انواع و طرح‌های مختلفی تولید می‎شوند اما یکی از مشکلات رایج در تمامی آن‌ها، داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ است. داغ شدن یخچال، می‌تواند بسیار ناراحت کننده باشد اما برای برطرف کردن آن چه کاری باید انجام داد.

داغ شدن یخچال‌ها می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که برخی از آن‌ها را می‎توان به صورت شخصی تعمیر کرد اما برخی دیگر از دلایل تخصصی نیز هستند که برای برطرف کردن آن‌ها، حتما باید از یک متخصص کمک بگیرید. در ادامه قصد داریم برخی از رایج‌ترین دلایل برای این مشکل را بیان کنیم.

تا چقدر گرم شدن یخچال مشکلی ندارد؟

تقریبا تمامی یخچال‌ها، در زمان کار کردن، ممکن است گرم شوند اما این گرما تا حدی می‌تواند عادی باشد و مشکلی در مورد آن وجود ندارد. البته این نوع طراحی نه تنها از نظر زیبایی شناسی بلکه از نظر بهبود عملکرد و قابلیت نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

اما لازم به ذکر است که در صورتی که دمای بدنه یخچال، خیلی بیشتر از دمای محیط باشد، ممکن است باعث ایجاد قطرات مایع بر روی درب یخچال شود. بسیاری از افراد با لمس کردن یخچال و حس گرمای بالای آن، دچار وحشت می‎شوند و فکر می‌کنند یک سیستم خنک کننده، نباید دارای بدنه گرمی باشد. اما باید بدانید که این گرما کاملا عادی است و نباید توجهی به آن کرد.

معمولا دمای معمولی یخچال بر روی دفترچه آن ذکر می‎شود. البته نباید همیشه با یک دماسنج دمای یخچال خود را بررسی کردید. اما در صورتی که احساس کردید که دمای بیشتر از حالت عادی شده است، باید بدانید که مشکلی به وجود آمده است و باید به دنبال دلیل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ بگردید.

دلایل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ

داغ شدن بیش از حد بدنه یخچال‌های سامسونگ، می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که این دلایل ربطی به مدل یخچال شما ندارد و می‌تواند در تمامی آن یکسان باشد. در ادامه هر یک از این دلایل را بیان می‌کنیم.

ورود حجم بالای مواد غذایی

یکی از اصلی‌ترین دلایل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ و دیواره‌های آن، حجم بالایی  از ماده غذایی به این دستگاه به صورت یکباره است. در این شرایط، موتور یخچال مجبور است به صورت یکسره کار کند تا بتواند مواد غذایی درون خود را خنک کند. این موضوع در نهایت می‌تواند موجب تولید گرمای بیش از حد توسط لوله‌های کندانسور و در نتیجه داغ شدن بیش از حد بدنه و دیواره‌های یخچال می‌شود.

به همین دلیل، پیشنهاد نمی‎شود که هیچگاه بیش از میزان ورودی تعیین شده برای هر یخچال، مواد غذایی داخل آن قرار ندهید. همچنین لازم به ذکر است که باز گذاشتن بیش از حد درب یخچال نیز می‌تواند باعث از بین رفتن سرمای درون دستگاه و در نتیجه کار کرد دو چندان یخچال شود. به همین دلیل پیشنهاد می‎شود تا درب یخچال را بیش از حد باز نکنید.

فاصله کم یخچال با دیوار پشت

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند باعث داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ شود، رعایت نکردن فاصله استاندارد یخچال تا دیواره پشت آن است. لوله‌های کندانسور که در بخش پشتی تمامی یخچال‌های سامسونگ قرار دارند، در فرایند گردش گاز بسیار گرم می‎شوند. در این بخش، برای این که کویل‌های کندانسور خنک شوند، باید فاصله خوبی تا دیواره وجود داشته باشد تا گردش هوای مطلوبی در آنجا وجود داشته باشد.

اگر یخچال‌ها از طرفین و پشت فاصله خوبی نداشته باشد و زیاد از حد به کابینت‌ها چسبیده باشد، گردش هوا برای خنک کردن کندانسور خوب عمل نمی‌کند و در نتیجه این امر می‌تواند باعث  گرم شدن بیش از حد یخچال شما شود. به همین دلیل، پیشنهاد می‎شود فاصله استاندارد میان یخچال و دیوار پشت آن رعایت شود. به طور کلی، استاندارد فاصله تعیین شده برای فاصله میان یخچال و دیواره پشتی، باید چیزی در حدود 15 سانتی متر و فاصله آن با طرفین، باید چیزی در حدود 4 سانتی متر باشد.

کثیفی کندانسور

یکی دیگر از عواملی که می‌تواند باعث داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ شود، کثیفی کندانسور است. همانطور که بیان شد، کندانسور وظیفه انتقال گرما را بر عهده دارد. لوله‌های این قطعه از یخچال‌ها، می‌توانند پس از گذشت مدتی به سبب انباشت گرد و غبار دچار کثیفی شوند و توان خود را برای تبادل گرما و خنک سازی یخچال از دست بدهند.

در این شرایط، گرفتگی لوله‌ها می‌تواند باعث افزایش بیش از حد دمای دیواره‌ها و درب یخچال شود. بهترین روش برای جلوگیری از این امر، سرویس دوره‌ای و منظم یخچال فریزر سامسونگ است. در این سرویس‌ها کویل‌های کندانسور سرویس و کاملا تمیز می‎شوند. البته توجه داشته باشید که این کار تخصصی بوده و باید توسط افراد متخصصی که در رمینه مهارت و تسلط کافی دارند انجام شود.

کمپرسور

دلیل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ به صورت بیش از اندازه، می‌تواند به دلیل وارد شدن فشار بسیار زیادی نیز باشد. همانطور که اشاره شد، موتور و یا کمپرسور در طور زمان کارکردن خود، می‌تواند گرما تولید کند و اگر برای طولانی مدت این کارکردن ادامه داشته باشد، باعث می‎شود کمپرسور داغ شود. دقت داشته باشید که داغ شدن بیش از حد کمپرسور، می‌تواند باعث کاهش طول عمر دستگاه شود و گرمای دیواره‌ها و بدنه یخچال را نیز افزایش دهد. از مهم‌ترین دلایلی که می‌تواند باعث به وجود آمدن این مشکل شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کم بودن گاز یخچال یا مبرد یخچال سامسونگ
  • تنظیم کردن ترموستات بر روی دمای پایین

علت گرم شدن موتور یخچال‌های قدیمی

یکی از مواردی که می‌تواند دارندگان یخچال‌های قدیمی را نیازمند یک تعمیر کار حرفه‌ای کند، داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ قدیمی است. در این نوع از بخچال‌ها، در قسمت پایینی و یا پشتی یخچال، کمپرسور و یا موتور جاسازی شده است. البته بالای کمپرسور نیز لوله‌های مارپیچی سایه رنگی قابل مشاهده است که به این لوله‌های مارپیچی، کندانسور یا کویل‌های کندانسور است.

به عبارتی دیگر، در داخل کندانسور و لوله‌های کندانسور مبرد در جریان است که در درون آن سیکل بسته در حال گردش می‌باشد. زمانی که مواد غذایی گرما از خود تولید می‌کنندف این مبرد گرمای مواد غذایی را گرفته و سپس به سمت کمپرسور حرکت می‌کند. در طول بازه کاری، فشار این قطعه افزایش پیدا می‌کند و دمای آن نیز بالاتر می‌رود.

سپس به داخل لوله‌های مارپیچی سیاه رنگ راه یافته و در آن قسمت گرمای خود را به محیط می‌دهد. به همین دلیل، داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ قدیمی، به این شکل صورت می‌گیرد اما کاملا طبیعی است. البته در صورتی که میزان اختلاف دمای میان یخچال‌ها و محیط اطراف خیلی زیاد شود، یه این معنا است که مشکلی برای یخچال به وجود آمده است و باید آن را به سرعت تعمیر کنید.

سخن پایانی

  • در این مطلب با بررسی دلایل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ و روش‌های برطرف کردن آن همراه شما بودیم. دقت داشته باشید که داغ شدن یخچال، معمولا دلایل فنی دارد. به همین دلیل، در صورتی که به صورت تخصصی با تعمیر یخچال آشنایی ندارید، باید از تعمیرگاه ها و مراکز معتبر تعمیرات سامسونگ مانند   کمک
  • داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ

اصلی‌ترین علت داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ را می‌توان در شکل طراحی این یخچال جستجو کرد. در طراحی یخچال های جدید، کندانسور یخچال فریزر در جایی قرار گرفته که سبب گرم شدن بدنه یخچال می‌گردد. در یخچال های جدید بخشی از لوله‌های کندانسور از کنار و دور درب یخچال می‌گذرند و همین موضوع سبب شده تا در بسیاری مواقع در و بدنه یخچال گرمای شدیدی را تجربه کنند.

این شکل از طراحی به دلیل آن صورت گرفته که گرمای  تولید شده مانع از تشکیل رطوبت بر روی دیواره های داخل و نزدیک درب یخچال و فریزر گردد. اگر از کاربران یخچال های سامسونگ هستید بد نیست بدانید که توجه به برخی نکات می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش میزان داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ خواهد داشت. (این نکات در بخش‌های آتی شرح داده خواهد شد). در صورتی که میزان داغ کردن یخچال و دیواره‌های آن از نظر شما نگران‌کننده به نظر می‌رسد توصیه می‌شود از طریق تماس با کارشناسان تعمیرات یخچال درخواست بررسی و  را ثبت نمایید.

راه‌هایی جهت رفع مشکل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ

اگر متوجه داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ خود شده‌اید احتمالا استفاده از راهکارهای ساده‌ی ارائه شده در بخش زیر بتواند برای رفع این مشکل به شما کمک کند. البته روش‌های ارائه شده در این بخش مختص یخچال های سامسونگ نیست و کاربران دیگر برندهای یخچال نیز می‌توانند از آنها استفاده کنند. در صورت تداوم مشکل داغ شدن بدنه یخچال توصیه می‌شود حتما با یکی از مراکز مجاز  تماس گرفته و درخواست بررسی یخچال و عملکرد آن را مطرح نمایید.

  1. به میزان حجم ورودی مواد غذایی به یخچال توجه کنید

یکی از عللی که سبب داغ شدن بیش از اندازه یخچال و دیواره‌های آن می‌گردد، وارد شدن حجم بالایی از مواد غذایی به این دستگاه به صورت یکباره است. اتفاقی که در این شرایط می‌افتد کار کردن های بی‌وقفه‌ی کمپرسور جهت خنک کردن مواد غذایی است. این موضوع در نهایت سبب تولید گرمای بیشتر توسط لوله‌های کندانسور و در نتیجه داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ می‌شود.

از همین رو توصیه می‌شود به میزان حجم ورودی مواد غذایی به یخچال توجه داشته باشید. به علاوه از باز نگه داشتن‌های طولانی درب یخچال خودداری کنید. باز نگه داشتن های طولانی درب یخچال سبب از دست رفتن سرمای داخل یخچال و در نهایت کار کردن‌های دوچندان یخچال می‌گردد. توصیه می‌شود تا رسیدن به دمای نرمال و خاموش شدن اتوماتیک یخچال تا حد امکان درب ها را باز نکنید.

  1. فاصله مناسب میان دیوار پشت و یخچال را حفظ کنید

یکی دیگر از عللی که سبب داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ می‌گردد عدم رعایت فاصله مناسب میان یخچال و دیوار پشت آن است. همانگونه که می‌دانید لوله های کندانسور  که در پشت یخچال قرار دارند در فرایند گردش گاز بسیار گرم می شوند. برای خنک شدن کویل های کندانسور باید گردش و جریان هوا بصورت مطلوب وجود داشته باشد، اگر یخچال از طرفین و پشت خیلی به دیوار و کابینت چسبیده باشد گردش هوا برای خنک شدن کندانسور به خوبی انجام نشده و این موضوع در نهایت گرم شدن بیش از اندازه یخچال را در پی خواهد شد.

از همین رو اکیدا توصیه می‌شود فاصله استاندارد میان یخچال و دیوار پشت آن رعایت شود. این فاصله حداقل ۱۵ سانتی متر از پشت و از طرفین 4 سانتی متر است.

  1. سرویس‌های دوره‌ای کندانسور یخچال را جدی بگیرید

کثیفی کندانسور یخچال علت دیگری است که می‌تواند داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ را سبب گردد. این احتمال وجود دارد که کندانسور در گذر زمان و به سبب انباشت گردوغبار دچار کثیفی گردد و توان خود برای تبادل گرما و خنک‌سازی را از دست بدهد.  در این شرایط آنچه که اتفاق خواهد افتاد داغ شدن بیش از حد کندانسور و لوله دور درب یخچال است. از همین رو توصیه می‌شود در بازه‌های زمانی مشخص کویل های کندانسور سرویس و کاملاً تمیز شوند. (نکته: این کار به دلیل تخصصی بودن بهتر است توسط کارشناسان تعمیرات لوازم خانگی انجام شود).

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال سامسونگ در طول سالهای اخیر با ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با یخچال های این برند توانسته است خود را به عنوان مجموعه ای معتمد و منتخب جهت دریافت خدمات پس از فروش سامسونگ مطرح سازد. برخی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در یخچال های سامسونگ که توسط کارشناسان مرکز تعمیر یخچال سامسونگ مرتفع می گردند عبارتند از:

، یکسره کار کردن یخچال، خرابی، فاسد شدن یا پارگی لاستیکهای دور در یخچال، داغ کردن زیاد موتور یخچال، منجمد نشدن مواد غذایی در درون فریزر، برفک زدن یخچال، کار نکردن فن یخچال، روشن نشدن یخچال و … . شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان تعمیر یخچال سامسونگ در محل مشمول گارانتی و ضمانت است.

بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

الیتی ندارد. با توجه به توضیحات ارائه شده بد نیست به این نکته اشاره داشته باشیم که این مجموعه هم اکنون هیچ مسئولیتی در ارتباط با افراد شیادی که خود را تعمیرکار یا نمایندگی این برند معرفی می نمایند، برعهده ندارد و مسئولیت آن مستقیما با همان افراد است.

 

دکمه بازگشت به بالا